F1: O παράγοντας Binotto δεν αλλάζει τη γνώμη του Sainz για την Audi

To γεγονός ότι η Audi προσέλαβε τον Mattia Binotto, τον άνθρωπο που έφερε τον Carlos Sainz στη Ferrari, δεν επηρεάζει τη γνώμη του Ισπανού για το project της γερμανικής εταιρείας στη Formula 1.

F1: O παράγοντας Binotto δεν αλλάζει τη γνώμη του Sainz για την Audi

To γεγονός ότι η Audi προσέλαβε τον Mattia Binotto, τον άνθρωπο που έφερε τον Carlos Sainz στη Ferrari, δεν επηρεάζει τη γνώμη του Ισπανού για το project της γερμανικής εταιρείας στη Formula 1.

O Ισπανός οδηγός της Formula 1, Carlos Sainz δεν πρόκειται να κοιτάξει με διαφορετικό τρόπο την πρόταση της Audi λόγω της έλευσης του Mattia Binotto στην ομάδα του Hinwil. Η Audi θα εισέλθει στη Formula 1 το 2026 έχοντας αγοράσει τη Sauber και με δική της μονάδα ισχύος. Είχε ήδη κάνει μία γενναιόδωρη πολυετή προσφορά στον Sainz, την οποία ο Ισπανός φαίνεται πως απέρριψε.

Παρότι τώρα τα ηνία της ομάδας της Audi ανέλαβε ο Mattia Binotto, ο άνθρωπος που έφερε τον Sainz στη Ferrari, ο Ισπανός δήλωσε ότι το γεγονός αυτό δεν θα αλλάξει τη γνώμη του: «Στην πραγματικότητα όχι», δήλωσε όταν ρωτήθηκε για αυτό. «Νομίζω ότι το μέλλον μου εξακολουθεί να συζητείται και προφανώς αναλύεται πολύ προσεκτικά».

«Υπάρχουν αλλαγές σε πολλές ομάδες που εξετάζω για την επόμενη χρονιά, σχεδόν κάθε εβδομάδα. Εξελίξεις στην αγορά των ομάδων όσο και των οδηγών. Θα συνεχίσω να δίνω χρόνο στον εαυτό μου για να πάρω την απόφαση και να αναλύσω όλα αυτά τα πράγματα που αλλάζουν συνεχώς, χωρίς να σας δίνω πολλά στοιχεία. Δεν ξέρω αν θα αποφασίσω πριν ή μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα».

Ο Sainz παραδέχθηκε για το στόχο του να βρεθεί σε ομάδα που διεκδικεί νίκες ή και τον τίτλο «η πιθανότητα αυτή, όλη γνωρίζουμε ότι είναι μικρή. Αν αυτό δεν συμβεί, θα επιλέξω ό,τι είναι καλύτερο για το εγγύς μέλλον μου. Μία χρονιά εκτός F1 δεν ήταν ποτε στο μυαλό μου. Θα προτιμούσα να πάω σε μια ομάδα μεσαίας κατηγορίας και να χρησιμοποιήσω τις ικανότητές μου, στο αποκορύφωμα της καριέρας μου, για να προσπαθήσω να τη βοηθήσω να βρει το σωστό δρόμο».

F1 HUNGARIAN GRAND PRIX 2024

H Audi προσπάθησε επίσης να προσελκύσει τον επικεφαλής του τμήματος μονάδων ισχύος της Ferrari, Enrico Gualtieri, ο οποίος αρνήθηκε την προσφορά και θα παραμείνει στο Maranello. Ωστόσο, εδώ και 5 μήνες, ο επικεφαλής εξέλιξης και απόδοσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης που εξελίσσεται στο Neuburg της Βαυαρίας είναι Ιταλός. Πρόκειται για τον Walter Citterio, o οποίος εργάστηκε για 14 χρόνια (2005-2019) στη Ferrari και έφτασε μέχρι τη θέση του επικεφαλής του concept για τον κινητήρα της F1.

Το σχόλιο του MotorOne

Όταν ο Sainz αναφέρθηκε σε μεγάλες αλλαγές σε ομάδες, ενδέχεται να εννοούσε την Alpine, καθώς αυτή περνά τη μεγαλύτερη μεταμόρφωση αυτή τη στιγμή, καθώς βρίσκεται στη διαδικασία αντικατάστασης του επικεφαλής της ομάδας και τη διακοπή κατασκευής μονάδων ισχύος από τη Renault. Αντ’ αυτών, αναμένεται να χρησιμοποιήσει τις μονάδες ισχύος της Mercedes.

Oι γερμανικοί V6 ήταν ένας παράγοντας που έκανε την πρόταση της Williams ελκυστική για τον Sainz μέχρι να αναλάβει ο Flavio Briatore εκτελεστικός σύμβουλος στην Alpine, και αρχίσει να προσεγγίζει τον Ισπανό. Φαίνεται ότι ο Sainz έχει βάλει όλες τις διαπραγματεύσεις στον πάγο, περιμένοντας να δει τις εξελίξεις στο γαλλικό στρατόπεδο. Φημολογείται ότι η Mercedes είναι πολύ αισιόδοξη για την απόδοση του υβριδικού V6 που προετοιμάζει για το 2026 και ο συνδυασμός του με μία εργοστασιακά υποστηριζόμενη ομάδα, ίσως δελεάσει τον Sainz.

F1 Carlos Sainz (Ferrari) (4)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!