Το κακό ξεκίνημα στη φετινή χρονιά για την ομάδα της Alpine στη Formula 1 συνεχίζεται. Έπειτα από την παραίτηση του τεχνικού διευθυντή Matt Harman και του επικεφαλής αεροδυναμικής Dirk de Beer, που οδήγησε στην αναδιάρθρωση του τεχνικού της τμήματος, η Alpine μετρά άλλη μία απώλεια, καθώς ο Βετεράνος τεχνικός Bob Bell μετέβη από τη γαλλική ομάδα στην Aston Martin, στον επιφανή ρόλο του τεχνικού διευθύνοντα συμβούλου.
Σε αυτό το ρόλο, ο Bell θα επιβλέπει τις τεχνικές και μηχανολογικές λειτουργίες καθώς και τις επιδόσεις της Aston Martin, αναφερόμενος απευθείας στον επικεφαλής της ομάδας, Mike Krack. Ένας υπεύθυνος Τύπου της Alpine δήλωσε ότι η αποχώρηση του Bell ήταν «μια πραγματικά αμοιβαία συμφωνία».
Ωστόσο, το BBC αναφέρει ότι πηγές κοντά στον Bell λένε ότι επρόκειτο 100% για δική του απόφαση. O 65χρονος Bell θα συνεργαστεί ξανά με το Fernando Alonso, καθώς και με τον Martin Whitmarsh, πρώην δεξί χέρι του Ron Dennis στη McLaren και CEO του ομίλου Aston Martin Performance Technologies.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Ο Βρετανός Bob Bell ήταν τεχνικός διευθυντής της ομάδας του Enstone στις δύο πιο πρόσφατες σεζόν που κατέκτησε τα Πρωταθλήματα Οδηγών (με το Fernando Alonso) και Κατασκευαστών το 2006 υπό την ονομασία Renault. Ο Bell ξεκίνησε την καριέρα του στη Formula 1 με τη McLaren το 1982 ως αεροδυναμιστής και έγινε επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της ομάδας το 1988.
Ο Bell μετέβη για πρώτη φορά στην ομάδα του Enstone από το 1997 (που λειτουργούσε ως Benetton). To 1999 πήρε μεταγραφή στη Jordan (νυν Aston Martin), αλλά το 2001 επέστρεψε στο Enstone για να γίνει αναπληρωματικός τεχνικός διευθυντής της Renault (η οποία είχε αγοράσει την ομάδα για πρώτη φορά) στο πλάι του Mike Gascoyne. Όταν ο τελευταίος αναχώρησε για την Toyota το 2003, o Bell χρίστηκε τεχνικός διευθυντής της Renault και οδήγησε την ομάδα σε δύο διπλούς τίτλους το 2005 και το 2006.
Διατέλεσε επίσης επικεφαλής ομάδας στα τέλη του 2009, έπειτα από την αποκάλυψη του σκανδάλου με το «στημένο» GP Σιγκαπούρης του 2008, που οδήγησε στην έξοδο των Flavio Briatore (επικεφαλής ομάδας) και Pat Symonds (διευθυντή μηχανολογίας) από την ομάδα και οδήγησε στην πώλησή της στη Genii Capital. Το 2010 ενήργησε ως διευθύνων σύμβουλος της ομάδας και το 2011 μετέβη στην ομάδα της Mercedes, όπου παρέμεινε στο ρόλο του τεχνικού διευθυντή έως το τέλος του 2014.
Το 2015 απέκτησε συμβουλευτικό ρόλο στην ομάδα της Marussia και το 2016 επέστρεψε στο Enstone, την ομάδα του οποίου είχε αγοράσει ξανά η Renault, ως επικεφαλής τεχνικός σύμβουλος. Το 2018 έκανε ένα βήμα πίσω από την καθημερινή ενασχόλησή του με την F1 και ενεργούσε ως τεχνικός σύμβουλος στην Alpine Labs, έναν οργανισμό που ιδρύθηκε για να διερευνήσει τη χρήση της τεχνολογίας των αγώνων σε άλλους τομείς.
Παρόλο που δεν εμπλεκόταν άμεσα με τις δραστηριότητες της F1, ο Bell παρέμεινε κάτι σαν ιερή φιγούρα στο στρατόπεδο της Alpine και αποτελούσε έναν απτό σύνδεσμο με τις επιτυχίες του παρελθόντος. Η κόρη του, Katy, εργάζεται για την ομάδα της Alpine ως μηχανικός ηλεκτρονικών συστημάτων και παρευρίσκεται σε ορισμένα Grand Prix.