F1: Παραιτήθηκαν δύο κορυφαίοι τεχνικοί της Alpine

Έπειτα από το πολύ κακό ξεκίνημα της Alpine στη φετινή σεζόν της Formula 1, τα πράγματα έγινα ακόμη χειρότερα, καθώς ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Matt Harman, και ο επικεφαλής αεροδυναμικής, Dirk de Beer, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους.

F1: Παραιτήθηκαν δύο κορυφαίοι τεχνικοί της Alpine

Έπειτα από το πολύ κακό ξεκίνημα της Alpine στη φετινή σεζόν της Formula 1, τα πράγματα έγινα ακόμη χειρότερα, καθώς ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Matt Harman, και ο επικεφαλής αεροδυναμικής, Dirk de Beer, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους.

Η Alpine βρίσκεται στην τελευταία θέση του grid της Formula 1, όπως αποδείχθηκε στο GP Μπαχρέιν, καθώς διαθέτει ένα υπέρβαρο μονοθέσιο (αφότου απέτυχε τα αρχικά πλευρικά crash test της FIA), το οποίο αντιμετωπίζει και προβλήματα με την πρόσφυση του πίσω άξονα στην έξοδο από τις στροφές. Επίσης, η μονάδα ισχύος της Renault υστερεί περίπου 15 ίππους σε σύγκριση με τους υπόλοιπους V6 του grid.

Η γαλλική ομάδα, που έχει την εργοστασιακή υποστήριξη του Ομίλου Renault, και αρκετό προσωπικό. Πέρυσι, ο επικεφαλής τεχνικός σύμβουλος Pat Fry είχε αποφασίσει να μεταβεί στη Williams, κάνοντας λόγο για έλλειψη ενθουσιασμού και ελευθερίας κινήσεων στην Alpine, λίγο πριν ανακοινωθεί η εκπαραθύρωση του επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer και του αθλητικού διευθυντή Alan Permane. Ο CEO Laurent Rossi είχε απομακρυνθεί λίγο νωρίτερα.

Τώρα, αναφέρεται ότι ο τεχνικός διευθυντής Matt Harman και ο επικεφαλής αεροδυναμικής, Dirk de Beer, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους πριν από μερικές εβδομάδες και επί του παρόντος εκτίουν την περίοδο προειδοποίησης των συμβολαίων τους, και θα αποχωρήσουν από την ομάδα τον Απρίλιο.

Οι δύο τεχνικοί είχαν πάρει την απόφασή τους πριν από την παρουσίαση του μονοθεσίου και ήταν οι βασικοί υπεύθυνοι για την εξέλιξή του και σίγουρα δεν ήταν ευχαριστημένοι από το γεγονός ότι απέτυχε τα πλευρικά crash test και αναγκάστηκαν να ενισχύσουν το monocoque, προσθέτοντας βάρος, κάτι που δε θα έπρεπε να έχει συμβεί.

Ίσως αυτά που είχε αναφέρει ο Fry περί έλλειψης ελευθερίας και ενθουσιασμού έφτασε τους Harman και de Beer στα όριά τους. Αυτό δείχνει ίσως ότι το περιβάλλον στην ομάδα του Enstone δεν είναι καθόλου θετικό. Ο Matt Harman εργαζόταν στην ομάδα από το 2018, έπειτα από μία πορεία 18 ετών στο τμήμα μονάδων ισχύος της Mercedes. O Dirk de Beer έχει εργαστεί σε πολλές ομάδες του grid (Sauber, Renault, Ferrari και Williams) και είχε επιστρέψει στην ομάδα του Enstone το 2019.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!