TCR World Tour-Μακάο: Πρωταθλητής ο Norbert Michelisz

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τους τελευταίους αγώνες της φετινής σεζόν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού TCR World Tour, που διεξήχθησαν στο Μακάο, με τον Norbert Michelisz να στέφεται Πρωταθλητής.

Ο Norbert Michelisz κέρδισε τον πρώτο αγώνα του TCR World Tour στο Μακάο, με το BRC Hyundai N Squadra Corse Elantra για να επεκτείνει το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών έναντι του Rob Huff, ο οποίος τερμάτισε στην 3η θέση έπειτα από μια σκληρή μάχη με τον team-mate του Michelisz, Mikel Azcona.

Ο Michelisz είχε μια καλή εκκίνηση από την pole position, ενώ ο Yann Ehrlacher (Cyan Racing Lynk & Co) δεν ξεκίνησε καλά και έπεσε από τη 2η στη 10η θέση, με το Nestor Girolami της Honda να ανεβαίνει κατευθείαν στη 2η θέση μπροστά από τους Huff και Azcona. Ο Ehrlacher ανέκτησε μία θέση περνώντας τον John Filippi πριν από το τέλος του πρώτου γύρου, πριν τον αφήσουν να περάσει οι τρεις team-mate του στη Cyan Racing, για να βρεθεί στην 6η θέση.

Ενώ ο Michelisz είχε τον Girolami σε απόσταση αναπνοής, ήταν οι Huff και Azcona που προσέφεραν όλη τη δράση, με τον Huff να παλεύει να κρατήσει πίσω το γρήγορο Hyundai καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, με τον Ισπανό οδηγό να προσπαθεί τρεις φορές να περάσει τον Huff από την εξωτερική στη Lisboa, χωρίς επιτυχία, στον 5ο, 7ο (με μία μικρή επαφή) και τελευταίο (9ο) γύρο.

Στο δεύτερο αγώνα, ο Norbert Michelisz έγινε ο πρώτος πρωταθλητής του TCR World Tour, καταλαμβάνοντας την 8η θέση στον τελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν, όντας συντηρητικός σε έναν αγώνα που πρωταγωνίστησαν τα αυτοκίνητα των Cyan Racing Lynk & Co και Audi Sport Team Comtoyou που προπορεύονταν, με τον Frederic Vervisch να κατακτά τη νίκη.

Ο Santiago Urrutia και ο Thed Bjork παρατάχθηκαν στην πρώτη σειρά εκκίνησης, αλλά o Vervish κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Bjork, ενώ ο Huff ανέβηκε στην 4ος, έχοντας κερδίσει δύο θέσεις. Πιο πίσω, ο Lo Sze Ho δεν είχε ξεκινήσει με το Hyundai της Evolve Racing και τον χτύπησε το Audi της Teamwork Motorsport του Paul Poon Tak Chun, ενώ μπροστά, τόσο ο Yann Ehrlacher όσο και ο Ben Bargwanna χτύπησαν στον τοίχο στη Mandarin. Ενώ το αυτοκίνητο του Ehrlacher συνέχισε ως εκ θαύματος, το Peugeot του Bargwanna χτύπησε πιο δυνατά και υπέστη σοβαρές ζημιές.

Ο αγώνας συνεχίστηκε με τον Vervisch να βρίσκεται κοντά στον πρωτοπόρο Urrutia και τον Huff να καταδιώκει τον Bjork. Στον 8ο γύρο όμως, ο Vervisch πέρασε στο slipstream τον Urrutia στη Mandarin, ενώ ο Huff πέρασε τον Bjork στη Lisboa, με τον Ehrlacher να κάνει επίσης μια κίνηση για να περάσει το Audi του John Filippi για την 5η θέση στη δεξιά στροφή. Ο Huff χρειαζόταν τώρα μόνο να περάσει τον Urrutia, με τον Vervisch να είναι σίγουρος ότι θα τον άφηνε να περάσει για να διεκδικήσει τη νίκη και τον τίτλο. Ωστόσο, ο Huff χτύπησε το πίσω μέρος του Urrutia στην ανηφόρα, καταστρέφοντας το καπό του δικού του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Ο Bjork άφησε τον Ehrlacher να περάσει και πάλι στην 3η θέση, αλλά ακόμη και με νίκη, ο Ehrlacher δεν θα μπορούσε να ξεπεράσει το προβάδισμα του Michelisz στους βαθμούς και έτσι ο τίτλος πήγε στον Ούγγρο οδηγό, ο οποίος στον πρώτο αγώνα κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του στο Μακάο, 13 χρόνια μετά την πρώτη του σε αυτοκίνητο τουρισμού. Η 3η θέση επέτρεψε στον Ehrlacher να περάσει μπροστά από τον Huff στη βαθμολογία, τερματίζοντας δεύτερος, 10 βαθμούς πίσω από τον Michelisz.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!