Έπειτα από την κατάλυση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Τουρισμού WTCR της FIA πέρυσι, φέτος δημιουργήθηκε το TCR World Tour, ένα σύστημα παγκόσμιας βαθμολόγησης σε ένα Πρωτάθλημα που αποτελείται από 9 γύρους, με επιλεγμένους αγώνες TCR ανά τον κόσμο. Ο 2ος γύρος της φετινής χρονιάς συνδυάστηκε με τον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος TCR, στο Spa-Francorchamps του Βελγίου.
O 26χρονος Γάλλος Yann Ehrlacher (γιος της Cathy Muller και ανιψιός του Yvan Muller) με το Lynk & Co 03 της Cyan Racing παρέμεινε επικεφαλής από την εκκίνηση έως το τέλος του πρώτου αγώνα στο Spa και κατέκτησε τη νίκη στη γενική κατάταξη, ενώ ο 18χρονος Βέλγος Kobe Pauwels με το Audi RS 3 της Comtoyou Racing σημείωσε τους μέγιστους βαθμούς για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα TCR, τερματίζοντας στην 4η θέση της γενικής κατάταξης.
Η κακή εκκίνηση του Κινέζου Ma Qing Hua, team-mate του poleman και νικητή Ehrlacher, επέτρεψε στον Αργεντίνο Nestor Girolami με το Honda Civic Type R της ALM Motorsport να ανέβει στη 2η θέση, με τον Pauwels να τον ακολουθεί. Παράλληλα, ο Ουρουγουανός Santiago Urrutia -και αυτός με Lynk & Co- πέρασε τον Rob Huff (Audi) για την 4η θέση στην προσέγγιση της Les Combes, στον 1ο γύρο.
Στην επανεκκίνηση του 4ου από τους 9 γύρους, έπειτα από ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Urrutia πέρασε τον Pauwels για την 3η θέση. Ο Ολλανδός Tom Coronel, που είχε περάσει τον Huff, πίεσε τον νεαρό team-mate του Pauwels, αλλά δεν κατάφερε να του αποσπάσει τη νίκη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Στο τέλος, η ομάδα ζήτησε από τον Coronel να αφήσει τους team-mate του Huff και Frederic Vervisch, για να πάρουν καλύτερη κατάταξη στο TCR World Tour, χωρίς να επηρεαστεί η 2η θέση του Ολλανδού στην κατάταξη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.
Στο δεύτερο αγώνα, ο 28χρονος Γάλλος John Filippi με το Audi RS 3 της Comtoyou Racing, έγινε ο πρώτος οδηγός του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος που κατέκτησε τη νίκη στη γενική κατάταξη του TCR World Tour. Ο Filippi είχε βρεθεί στην pole position από την αντεστραμμένη σειρά εκκίνησης. Ο Ισπανός Felipe Fernandez με το Audi RS 3 της RC2 Racing έπεσε προς τα πίσω, με τον Ούγγρο Norbert Michelisz να ανεβαίνει στη 2η θέση με το Hyundai Elantra N της ιταλικής εργοστασιακής ομάδας BCR.
Ο Tom Coronel κατάφερε να επικρατήσει στη σκληρή μάχη του με τον Santiago Urrutia, ενώ ο νικητής του πρώτου αγώνα, Yann Ehrlacher τερμάτισε 5ος. Μία επαφή στον πρώτο γύρο μεταξύ των Ma Qing Hua, Nestor Girolami and Frederic Vervisch είδε τον τελευταίο να κάνει τετ-α-κέ και να πέφτει στις τελευταίες θέσεις. Ο Kobe Pauwels αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος.