F1: Οι τελευταίες εξελίξεις στα μεταγραφικά σενάρια

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Pierre Gasly, θα πρέπει να γνωρίζουμε τα μελλοντικά σχέδια του Γάλλου εντός του Οκτωβρίου, γεγονός που αναμένεται να θέσει σε κίνηση ένα ντόμινο εξελίξεων στη μεταγραφική αγορά της Formula 1.

F1: Οι τελευταίες εξελίξεις στα μεταγραφικά σενάρια

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Pierre Gasly, θα πρέπει να γνωρίζουμε τα μελλοντικά σχέδια του Γάλλου εντός του Οκτωβρίου, γεγονός που αναμένεται να θέσει σε κίνηση ένα ντόμινο εξελίξεων στη μεταγραφική αγορά της Formula 1.

Παρότι η AlphaTauri έχει ανακοινώσει ότι θα διατηρήσει τον 26χρονο Pierre Gasly και το 2023, δεν αποτελεί μυστικό ότι η Alpine έχει προσεγγίσει την ιταλική ομάδα για να αποσπάσει τον Γάλλο, αφότου έχασε τους Fernando Alonso και Oscar Piastri από την Aston Martin και τη McLaren, αντίστοιχα. Όπως δήλωσε ο Gasly: «Όλοι γνωρίζουν ότι οι συζητήσεις συνεχίζονται, αλλά από την πλευρά μου, ελπίζω ότι μέσα στις επόμενες 2-3 εβδομάδες θα έχουμε μια ξεκάθαρη απάντηση για το μέλλον μου».

Από την πλευρά του, ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε: «Εξετάζουμε τις πιθανότητες σε περίπτωση που αποδεσμεύσουμε τον Gasly». Όπως έχουμε αναφέρει, ο 79χρονος Αυστριακός συναντήθηκε στο Graz με τον Nyck de Vries έπειτα από το εντυπωσιακό ντεμπούτο του Ολλανδού στο GP Ιταλίας με τη Williams. O 27χρονος περυσινός Πρωταθλητής της Formula E αποτελεί το φαβορί αυτή τη στιγμή για να αντικαταστήσει τον Gasly στην AlphaTauri και να πλαισιώσει τον Yuki Tsunoda.

Φαίνεται ότι τα κενά αγωνιστικά cockpit που απομένουν για την επόμενη χρονιά είναι αυτά των Haas και Williams. Για την ομάδα της Haas, ο 35χρονος Γερμανός Nico Hulkenberg εξακολουθεί να προβάλλεται ως φαβορί, ενώ για τη Williams ισχυρός υποψήφιος θα πρέπει να θεωρείται ο 21 ετών Αμερικανός Logan Sargeant, μέλος του προγράμματος νεαρών οδηγών της βρετανικής ομάδας, ο οποίος όμως θα πρέπει να ολοκληρώσει τη φετινή του σεζόν στη Formula 2 σε καλή θέση στη βαθμολογία, για να εξασφαλίσει τη superlicence.

Αυτή τη στιγμή είναι 3ος, θέση που του δίνει αυτομάτως τους απαιτούμενους 40 βαθμούς. Ίσως η Williams περιμένει έως το Άμπου Ντάμπι, όπου ολοκληρώνεται η σεζόν της Formula 2, για να επιβεβαιώσει τα σχέδιά της.

F1 - Nyck de Vries (Williams), GP Ιταλίας 2022

Η Haas αναμένεται να περιμένει ώστε να δει πως θα εξελιχθεί η κατάσταση στις άλλες ομάδες για να αξιολογήσει τις επιλογές της. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της αμερικανικής ομάδας, Günther Steiner: «Δεν έχουμε καμία πίεση. Θέλουμε να πάρουμε τη σωστή απόφαση και παίρνουμε το χρόνο μας».

«Μόλις δεν υπάρχει άλλη γνώση να αποκτηθεί (όταν δηλαδή οι υπόλοιπες ομάδες οριστικοποιήσουν τους οδηγούς τους;), θα είμαστε έτοιμοι να πάρουμε την απόφαση. Αλλά προς το παρόν, εξακολουθούμε να εξετάζουμε τα πράγματα. Δεν έχουμε ακόμη ξεκάθαρο όραμα για το τι θέλουμε του χρόνου. Είναι ταχύτητα; Εμπειρία; Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πάρουμε τον απαραίτητο χρόνο».

Daniel Ricciardo

Παράλληλα, ο Daniel Ricciardo δήλωσε ότι ο κυρίαρχος στόχος του είναι να παραμείνει στη Formula 1, αλλά «όχι απλά στο πρώτο ελεύθερο μονοθέσιο». H εναλλακτική λύση για τον 33χρονο Αυστραλό θα ήταν η θέση του εφεδρικού οδηγού σε κάποια ομάδα της F1.

Όπως δήλωσε ο Ricciardo: «Θα έλεγα ότι αυτές είναι οι δύο ρεαλιστικές επιλογές. Όπως δεν είναι να είμαι οπουδήποτε αλλού. Αγαπώ άλλες κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά δεν βλέπω τον εαυτό μου εκεί, τουλάχιστον τώρα. Αισθάνομαι επίσης, ότι αν μεταβώ σε κάτι τέτοιο, κλείνει η πόρτα της F1. Θα αισθανόμουν σαν να έχω αποχωρήσει και δεν το έχω κάνει».

Daniel Ricciardo

«Οι μάνατζέρ μου μιλούν με όλες σχεδόν τις ομάδες, οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη, συλλέγουμε πληροφορίες για να προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη επιλογή. Κοιτάζω πέραν από την επόμενη σεζόν. Οι συζητήσεις αυτή τη στιγμή είναι ιδιωτικές αλλά πολύ θετικές».

«Λέγεται συχνά ότι είσαι όσο καλός ήταν ο τελευταίος σου αγώνας, αλλά πολλοί άνθρωποι βρίσκονται αρκετό καιρό στη Formula 1 για να καταλάβουν ότι δεν έχω ξεχάσει πως να οδηγώ. Έχουν ειπωθεί κάποια καλά λόγια, τα οποία μου δίνουν αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να συνεχίσω την καριέρα μου».

Nicholas Latifi

Τέλος, ο Nicholas Latifi, του οποίου η αποχώρηση από τη Williams στο τέλος της φετινής σεζόν έγινε επίσημη, αν και δεν γνωρίζει τι θα κάνει στο μέλλον, φαίνεται ότι θα κατευθυνθεί εκτός Formula 1: «Είναι απογοητευτικά νέα. Προφανώς θα ήθελα να παραμείνω στη F1. Είναι αυτό για το οποίο δούλευα για ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Θέλω να βρίσκομαι στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

«Αλλά στο τέλος της ημέρας, αυτό είναι το αποτέλεσμα μίας βιομηχανίας που βασίζεται στην απόδοση. Πάντα ήταν έτσι και δυστυχώς, απλά δεν λειτούργησε για μένα φέτος, για πολλούς διαφορετικούς λόγους. Κάποιοι είναι υπό τον έλεγχό μου, κάποιοι είναι εκτός του ελέγχου μου».

«Η σχεδιαστική φιλοσοφία των φετινών μονοθεσίων, όχι απαραιτήτως του δικού μας, έχει αυξήσει τη δυσκολία οδήγησης. Προφανώς είναι πιο άκαμπτα, περισσότερο στο όριο, δεν αποκρίνονται το ίδιο καλά και δεν συγχωρούν λάθη. Αυτό οφείλεται εν μέρει στα ελαστικά, εν μέρει στην αεροδυναμική, την ακαμψία. Οπότε, δεν είναι τόσο ωραία στην οδήγηση».

Nicholas Latifi

«Ύστερα, το μονοθέσιό μας έχει γενικά κάποιες θεμελιώδεις αδυναμίες στην ισορροπία. Με το φετινό αυτοκίνητο ήταν απλώς χειρότερα, αυτό είναι γεγονός. Έχω την άμεση σύγκριση με πέρυσι και είναι ένα βήμα προς τα πίσω. Πιθανότατα η φιλοσοφία των περυσινών κανονισμών έκαναν το μονοθέσιο λίγο πιο εύκολο, ενώ φέτος δεν έκανε ποτέ κλικ για εμένα».

Ο Καναδός προσέθεσε επίσης ότι εξερευνεί όλες τις επιλογές του: «Ήμουν πάντα ένας από εκείνους τους ανθρώπους που έλεγαν, ακόμη και πριν από αυτή τη χρονιά, πριν καν ασχοληθώ με τη Formula 1 γενικότερα, όποτε με ρωτούσαν ‘τι θα γίνει αν η Formula 1 δεν πετύχει; Tι θα είναι ακολουθήσει;’ Ήμουν πάντα κάπως σαν να λέω ότι θα περάσω αυτή τη γέφυρα όταν φτάσω εκεί, αλλά προφανώς αυτή η γέφυρα ήρθε φέτος, πριν από μερικές εβδομάδες».

«Οπότε, είμαι στη διαδικασία αξιολόγησης όλων των επιλογών. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά πράγματα στο τραπέζι, πράγματα που τελικά εγώ θα αποφασίσω προς τα που θέλω να εργαστώ, και ναι, είναι ακόμα πολύ νωρίς να πω οτιδήποτε, γιατί είναι αρκετά πρόσφατο. Προφανώς, το έμαθα μετά τη Monza, όταν αποφασίστηκε».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!