F1 – GP Ολλανδίας: Νίκη του Verstappen σε στρατηγικό αγώνα

Ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα της πατρίδας του, με τη Red Bull να κάνει όλες τις σωστές στρατηγικές επιλογές, σε έναν απαιτητικό σε αυτό τον τομέα αγώνα. Στο βάθρο οι George Russell και Charles Leclerc.

F1 – GP Ολλανδίας: Νίκη του Verstappen σε στρατηγικό αγώνα

Ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα της πατρίδας του, με τη Red Bull να κάνει όλες τις σωστές στρατηγικές επιλογές, σε έναν απαιτητικό σε αυτό τον τομέα αγώνα. Στο βάθρο οι George Russell και Charles Leclerc.

O Max Verstappen κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του στον αγώνα της πατρίδας του για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ο Ολλανδός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, ωστόσο, η Red Bull κλήθηκε να κάνει πολλές κρίσιμες στρατηγικές επιλογές, με την παρέμβαση εικονικού και κανονικού αυτοκινήτου ασφαλείας μετά το μέσο του αγώνα. Πάντα όμως έκανε τη σωστή επιλογή. Η Ferrari δεν είχε την ταχύτητα να προκαλέσει τη Red Bull, ωστόσο, η Mercedes, έχοντας εκκινήσει με διαφορετική στρατηγική και πολύ καλή απόδοση με τη σκληρή γόμα, προκάλεσε πονοκεφάλους στο pit wall της Red Bull.

Η παρέμβαση του VSC από τα προβλήματα του Yuki Tsunoda, ωφέλησε τη Red Bull η οποία έφερε στα pits τον Verstappen για τη σκληρή γόμα με μικρότερη απώλεια χρόνου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Ολλανδός να επιστρέψει στην πίστα επικεφαλής, ενώ σε κανονικές αγωνιστικές συνθήκες θα είχε βρεθεί πίσω από τον Lewis Hamilton. Ωστόσο, στο αυτοκίνητο ασφαλείας που προκάλεσε η εγκατάλειψη του Valtteri Bottas, η Red Bull ήταν διατεθειμένη να θυσιάσει την πρωτοπορία για να τοποθετήσει μαλακά ελαστικά στο μονοθέσιο του Verstappen για την εκκίνηση.

Σεμινάριο στρατηγικής

Επρόκειτο για αλλο ένα στρατηγικό σεμινάριο από την Hannah Schmitz, επικεφαλής του συγκεκριμένου τμήματος της Red Bull, που πήρε τη σωστή απόφαση σε κάθε περίπτωση. Από την πλευρά της, η Mercedes αποφάσισε να ρισκάρει στο τέλος με τον Lewis Hamilton, αφήνοντας τον Βρετανό με μεταχειρισμένη μέση γόμα για την επανεκκίνηση, γεγονός που του κόστισε την πρωτοπορία μέσα σε λίγα μέτρα αφότου πέρασε τη γραμμή τερματισμού. Αντιθέτως, ο team-mate του 7 φορές Πρωταθλητή, George Russell, έκανε τη σωστή επιλογή, απαιτώντας τη μαλακή γόμα για την επανεκκίνηση καθώς έχανε θερμοκρασία από τη μέση γόμα.

Ο Hamilton ήταν εξαιρετικά εκνευρισμένος με τις επιλογές του pit wall της Mercedes, η οποία πήρε ένα ρίσκο το οποίο δύσκολα θα λειτουργούσε, ωστόσο ο διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Toto Wolff υποστήριξε την επιλογή της ομάδας. O Αυστριακός δήλωσε ότι θα προτιμούσε να πάρει αυτό το ρίσκο για να διεκδικήσει τη νίκη, αντί να συμβιβαστεί με τη 2η και 3η θέση, διότι με τα ίδια ελαστικά η Red Bull ήταν πιο γρήγορη και θα βρισκόταν μπροστά, αν είχαν εισέλθει στα pits και οι δύο Mercedes.

Ο Russell, που δήλωσε έκπληκτος από το γεγονός ότι η Mercedes δεν είχε καλέσει τον ίδιο και τον Hamilton ήδη στον πρώτο γύρο του αυτοκινήτου ασφαλείας, άσκησε πίεση από τον ασύρματο για να βγει από το ρόλο του προστάτη του team-mate του και είδε την ευκαιρία να τερματίσει εμπρός από τον Hamilton, ζητώντας να κάνει pit stop για μαλακή γόμα. Ο εκνευρισμός του Hamilton έγινε εμφανής όταν εντέλει ο Russell τον προσπέρασε, με την απότομη κίνηση που έκανε με το τιμόνι πολύ αργά, ενώ ο team-mate του είχε μόλις βγει από το slipstream. O νεαρός Βρετανός κατάφερε την τελευταία στιγμή να αποφύγει τη σύγκρουση μεταξύ τους.

Αν η Mercedes ήθελε να προστατεύσει καλύτερα τον Hamilton, θα μπορούσε να έχει αφήσει και τον Russell με τη μέση γόμα, αλλά σε εκείνη την περίπτωση ίσως έχανε και τη 2η θέση. Ο Hamilton, εκφράστηκε αρκετές φορές με έντονη γλώσσα στον ασύρματο, απολογήθηκε μετά τον αγώνα από την ομάδα, αναφέροντας ότι έχασε την ψυχραιμία του, καθώς για πρώτη φορά φέτος βρέθηκε πολύ κοντά στη νίκη, αλλά κατέληξε να χάσει και την τελευταία θέση στο βάθρο από τον Charles Leclerc.

Η Ferrari δεν είχε ρυθμό καλό ρυθμό αγώνα, γεγονός που ίσως ενισχύει τις υποψίες ότι η F1-75 έχει επηρεαστεί περισσότερο από την τεχνική υπόδειξη όσον αφορά τα δάπεδα που τέθηκε σε εφαρμογή στο GP Βελγίου, παρότι το μονοθέσιο του Leclerc διαθέτει 2 κιλά ελαφρύτερο σύστημα ERS (το οποίο θα τοποθετήσει σύντομα -πιθανώς στη Monza- και ο Sainz, δεχόμενος ποινή). Ο επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto διέψευσε και πάλι την υποψία για το δάπεδο, αναφέροντας ότι στους τρεις τελευταίους αγώνες (από την Ουγγαρία) η ομάδα δεν έχει αξιοποιήσει τις πλήρεις δυνατότητες του μονοθεσίου, είτε λόγω της ισορροπίας που επιλέγει ή των αναβαθμίσεων που έχουν παρουσιαστεί.

Το περιστατικό με τον Tsunoda

Το pit wall της Ferrari βρέθηκε σε δίλημμα όταν εκτυλίχθηκε η περίεργη κατάσταση με τον Tsunoda. Έπειτα από τη δεύτερη επίσκεψή του στα pits, o Ιάπωνας ένιωθε τον ένα από τους δύο πίσω τροχούς να σπινάρουν γεγονός που του έδωσε την εντύπωση ότι δεν είχε βιδωθεί σωστά κάποιο από τα ελαστικά. Σταμάτησε στην πίστα, αλλά oi μηχανολόγοι του δεν έβλεπαν τίποτα περίεργο στην τηλεμετρία. Ο Ιάπωνας είχε ήδη χαλαρώσει τις ζώνες του, νομίζοντας ότι θα βγει από το μονοθέσιο, αλλά η ομάδα τον κάλεσε πάλι στα pits.

Κατευθύνθηκε προς τα εκεί με αργό ρυθμό, οι μηχανικοί του άλλαξαν ελαστικά και έσφιξαν πάλι τις ζώνες, αλλά η αίσθηση ήταν η ίδια. Τότε είδαν και οι μηχανολόγοι της AlphaTauri το πρόβλημα στην τηλεμετρία με το διαφορικό του μονοθεσίου και του είπαν να σταματήσει. Ο Ιάπωνας πάρκαρε το μονοθέσιό του σε μία περιοχή που υπήρχε άνοιγμα διαφυγής στις μπαριέρες, αλλά το έδαφος ήταν αμμώδες, οπότε θα χρειαζόταν αρκετός χρόνος για να απομακρυνθεί, γεγονός που έκανε τη διεύθυνση του αγώνα να κηρύξει καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

H Ferrari είχε ήδη προετοιμαστεί για το pit stop του Leclerc όταν ο Tsunoda σταμάτησε την 1η φορά. Όταν ο Ιάπωνας ξεκίνησε ξανά, η Scuderia κάλεσε τον Leclerc στα pits, μην έχοντας τη δυνατότητα να προβλέψει ότι η AlphaTauri θα προκαλούσε τελικά VSC. Ο συγχρονισμός του VSC έφερε τον Leclerc πίσω από τις Mercedes, αλλά αυτό δεν ήταν φταίξιμο του pit wall της Ferrari, σε αντίθεση με την περίπτωση του πρώτου pit stop του Carlos Sainz, την οποία θα εξετάσουμε παρακάτω.

Αντιθέτως, το VSC ευνόησε τον Verstappen -κάτι που δημιούργησε υποψίες σε πολλούς…- ο οποίος είχε τη δυνατότητα να κάνει το δεύτερο pit stop του και να βρεθεί και πάλι εμπρός από τις Mercedes, εφοδιασμένος με τη σκληρή γόμα. Ο Verstappen, έχοντας εξασφαλίσει ένα καινούργιο σετ μαλακής γόμας από τις κατατακτήριες δοκιμές, επέλεξε να εκκινήσει με αυτό, στοχεύοντας σε στρατηγική δύο pit stop (μαλακή-μέση-μαλακή). Παρόμοιο αρχικό σχέδιο (2 pit stop) είχε και η Ferrari, εκκινώντας με τη μαλακή γόμα.

Προσαρμογές στρατηγικής

Ωστόσο, η Mercedes είχε εκκινήσει με τη μέση γόμα και στόχευε σε ένα pit stop. To γερμανικό μονοθέσιο είχε πολύ καλό ρυθμό με τη σκληρή γόμα (όπως και οι Alpine). Με αυτήν, ο Hamilton είχε καταφέρει να προσπεράσει με αρκετή ευκολία τον Sergio Perez (ο οποίος είχε 15 γύρους παλαιότερη μέση γόμα), παρά τη χαμηλότερη τελική ταχύτητα της Mercedes στην ευθεία. Μόλις είχε ολοκληρώσει το προσπέρασμα, ο Hamilton έχασε αρκετό χρόνο από τον Sebastian Vettel, ο οποίος είχε μόλις εξέλθει από τα pits και αγνόησε τις μπλε σημαίες, γεγονός για το οποίο δέχθηκε ποινή 5 δλ.

Έχοντας δει την απόδοση της Mercedes με τη σκληρή γόμα, η Red Bull (όπως και η Ferrari) άλλαξε τη στρατηγική της για να μεταβεί σε σκληρή γόμα στο δεύτερο pit stop. Φαίνεται όμως ότι τόσο η Red Bull, όσο και η Ferrari, δεν είχαν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τη σκληρή γόμα το ίδιο καλά με τη Mercedes.

Με το VSC να έχει ευνοήσει τον Verstappen και ο Leclerc να βρίσκεται πολύ πίσω, η Mercedes αξιοποίησε την ευκαιρία για να τοποθετήσει τη μέση γόμα σε αμφότερα τα μονοθέσιά της. Ο Verstappen όμως βρισκόταν αρκετά μπροστά –12 δλ.– για να μην απειλείται από τα ασημί μονοθέσια. Μόλις πέντε γύρους αργότερα όμως, η εγκατάλειψη του Bottas (με πρόβλημα στον κινητήρα), έριξε άλλη μία απρόβλεπτη παράμετρο στο τμήμα στρατηγικής των ομάδων, με την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Εκεί, η Red Bull ήταν διατεθειμένη να θυσιάσει την πρωτοπορία στην πίστα, για να ξεφορτωθεί τη σκληρή γόμα, η οποία δεν θα ανέπτυσσε γρήγορα θερμοκρασία στην επανεκκίνηση και ο Verstappen εισήλθε στα pits για τη μαλακή. H Mercedes επέλεξε εκεί να διατηρήσει και τους δύο οδηγούς της στην πίστα, οι οποίοι πέρασαν εμπρός από τη Red Bull. Αν εισέρχονταν και τα γερμανικά μονοθέσια στα pits θα είχαν εξασφαλίσει το 2-3, αλλά προτίμησαν να ρισκάρουν για τη νίκη.

Το ρίσκο όμως δύσκολα θα απέδιδε, ακόμα αν η Mercedes διατηρούσε τον Russell στη 2η θέση, χωρίς 3o pit stop, καθώς η Red Bull ήταν πολύ γρήγορη. Ο Hamilton δήλωσε πως ήξερε ότι έχει χάσει τον αγώνα ήδη πριν από την επανεκκίνηση, σε μία περίπτωση που θύμισε λίγο το περυσινό GP Άμπου Ντάμπι, μόνο που αυτή τη φορά ο Verstappen είχε περάσει μπροστά πολύ νωρίτερα.

Πίσω από τον Hamilton, στην 5η θέση, κατετάγη ο Sergio Perez. Έπειτα από το χθεσινό τετ-α-κέ του Μεξικανού στο Q3, η Red Bull αντικατέστησε τη μονάδα ισχύος με μία παλαιότερη, χωρίς ποινή, καθώς και το δάπεδο στο μονοθέσιό του. Ο Perez επέλεξε τη μέση γόμα για την επανεκκίνηση, γεγονός που επέτρεψε στον Sainz να προσπεράσει τον Μεξικανό. Η Red Bull πιστεύει εκ των υστέρων ότι θα ήταν καλύτερο να έχει τοποθετήσει τη μαλακή γόμα και στο μονοθέσιο του Perez για το τελικό stint, όπως έκανε με τον Verstappen. Αυτό ίσως του έδινε την ευκαιρία να παλέψει με τον Hamilton για την 4η θέση.

Επεισοδιακός αγώνας για τον Sainz

O Perez κέρδισε την 5η θέση επειδή ο Carlos Sainz -που τερμάτισε μπροστά του, έπειτα από μία μάχη που είδε το Μεξικανό να βγαίνει εκτός πίστας- τιμωρήθηκε για μη ασφαλή απελευθέρωση στο 3o pit stop του, κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Ισπανός δήλωσε πως όλα πήγαν λάθος για τον ίδιο σήμερα, καθώς μόλις στην πρώτη στροφή, ο επιτιθέμενος από την εσωτερική Hamilton χτύπησε το πλάι της Ferrari, προκαλώντας μερικές ζημιές που επηρέασαν αρνητικά την ισορροπία του μονοθεσίου του Sainz.

Ωστόσο, ο ρυθμός του Hamilton ήταν πολύ δυνατός και παρέμεινε πολύ κοντά στο Sainz καθ’ όλη τη διάρκεια των πρώτων γύρων. Όταν οι μηχανικοί της Mercedes εμφανίστηκαν στο pit lane (ίσως ως μπλόφα), η Ferrari αποφάσισε να αντιδράσει, για να μην επιτρέψει στη γερμανική ομάδα να κάνει το undercut και κάλεσε στα pits τον Sainz για το πρώτο του pit stop. Ωστόσο, η κλήση έγινε πολύ αργά για να επιτρέψει στους μηχανικούς να προετοιμάσουν τα ελαστικά.

Ένας από τους μηχανικούς νόμιζε ότι είχε στα χέρια του το εμπρός δεξιό ελαστικό και τοποθετήθηκε σε εκείνη τη γωνία, αλλά στην πραγματικότητα είχε το πίσω αριστερό, με αποτέλεσμα να είναι μόνο τρία ελαστικά έτοιμα. Μέχρι ο μηχανικός να μεταφερθεί στη σωστή θέση και να τοποθετηθεί και το τέταρτο ελαστικό, ο Sainz είχε παραμείνει 12,7 δλ. ακινητοποιημένος και επέστρεψε στην πίστα στην 11η θέση. Επιπλέον, ο Perez, που πραγματοποιούσε το pit stop ακριβώς πίσω από τη Ferrari, πάτησε το αερόκλειδο που δεν είχαν αφήσει πιο έξω οι μηχανικοί της ιταλικής ομάδας, ευτυχώς χωρίς συνέπειες, καθώς θα μπορούσε να έχει εκτοξευθεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και να χτυπήσει κάποιον…

Το πολύ στενό pit lane συνέβαλε στο περιστατικό και οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν, αλλά αποφάσισαν να μην τιμωρήσουν ούτε Perez, ούτε τον Sainz, ο οποίος είχε ακουμπήσει έναν από τους σωλήνες τροφοδοσίας αέρα στα αερόκλειδα της Red Bull εισερχόμενος στα pits. Αργότερα στον αγώνα και συγκεκριμένα στο ξεκίνημα του 56ου γύρου, ο Sainz μαχόταν με την Alpine του Esteban Ocon όταν ξεκίνησαν να κυματίζουν οι κίτρινες σημαίες στο τέλος της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού, όπου είχε ακινητοποιηθεί η Alfa Romeo του Bottas.

O Sainz είχε ήδη ξεκινήσει το προσπέρασμα και είχε περάσει για λίγα εκατοστά εμπρός από την Alpine του Γάλλου, πριν αντικρύσει την κίτρινη σημαία. Μόλις την είδε, ο Sainz σήκωσε το πόδι του από το γκάζι και στιγμιαία τον πέρασε ο Ocon, πριν φρενάρει και αυτός. Ο Sainz παρέμεινε εμπρός και ρώτησε την ομάδα αν θα πρέπει να δώσει τη θέση πίσω. Το pit wall της Ferrari του είπε πως θα πρέπει να τη δώσει πίσω, αν και αυτό δεν θα έλυνε κάτι, καθώς δεν επρόκειτο για περίπτωση όπου απλά ένας οδηγός κέρδισε πλεονέκτημα παράτυπα, αλλά για κίτρινη σημαία.

Τελικά ο Sainz δεν παραχώρησε τη θέση του, διότι μέχρι τότε, ο Ocon είχε βρεθεί πιο πίσω και δεχόταν πίεση από τον Lando Norris. Συνεπώς, θα ήταν πολύ δύσκολο για τον Sainz να δώσει τη θέση στο Γάλλο χωρίς να χάσει άλλη μία από τη McLaren. Εντέλει, οι αγωνοδίκες δεν εξέτασαν το συμβάν, πιθανότατα επειδή ο Ισπανός είχε ήδη βρεθεί μπροστά πριν από το σημείο όπου κυμάτιζαν κίτρινες σημαίες. Μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε να παρέμβει, ο Sainz -όπως και πολλοί άλλοι οδηγοί- εισήλθε στα pits για να εκτυλιχθεί το περιστατικό για το οποίο τιμωρήθηκε.

To ίδιο είχε κάνει και ο Lando Norris, με τo box της McLaren να βρίσκεται ακριβώς μπροστά από αυτό της Ferrari. Η ιταλική ομάδα απελευθέρωσε σωστά τον Sainz, ο οποίος όμως αναγκάστηκε να φρενάρει για να αποφύγει τους μηχανικούς της McLaren και έτσι εμπόδισε τον Ocon. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και επέβαλαν ποινή 5 δλ. στον Ισπανό, η οποία τον έριξε από την 5η στην 8η θέση. Ωστόσο, ο Sainz δεν ήταν ευχαριστημένος με την ποινή και δήλωσε ότι θα επισκεφθεί τη FIA για να συζητήσει με τους ανθρώπους της, καθώς βρίσκει πολύ απογοητευτικό το γεγονός ότι τιμωρήθηκε επειδή προσπάθησε να αποφύγει ένα δυσάρεστο συμβάν.

Ο Sainz δήλωσε επίσης ότι η Ferrari υπολείπεται σε ρυθμό αγώνα και η ομάδα θα πρέπει να μάθει τους λόγους πίσω από τη διαφορά απόδοσης μεταξύ κατατακτήριων δοκιμών και Κυριακής. Ο Ισπανός ανέφερε ότι το πίσω μέρος του μονοθεσίου του γλιστρούσε πολύ υπερθερμαίνοντας και καταπονώντας τα ελαστικά, αλλά αυτό μάλλον μπορεί να εντοπιστεί στις ζημιές που είχε υποστεί το μονοθέσιό του. Πέραν από την πίεση που ασκούσε ο Hamilton στον Sainz στους πρώτους γύρους, το γεγονός ότι η Ferrari δεν ήταν ανταγωνιστική και καταπονούσε τα ελαστικά της είχε φανεί από το γεγονός ότι ενώ ο Leclerc είχε καταφέρει να διατηρηθεί αρκετά κοντά στον Verstappen στους πρώτους 10 γύρους, έως τον 17ο που εισήλθε στα pits, η διαφορά είχε πάει στα 5 δλ.

Μάχη Alpine – McLaren

Ο Fernando Alonso κατετάγη στην 6η θέση, δηλώνοντας ότι πήγαινε με ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών σε κάθε γύρο. Ο Ισπανός αποκάλεσε το GP Ολλανδίας τον καλύτερ φετινό του αγώνα. Ο Alonso δεν είχε πολύ καλή εκκίνηση, πατώντας εκτός γραμμής στη σκονισμένη πίστα μεταξύ των στροφών 2 και 3 και χάνοντας φόρα. Προσπέρασε τις AlphaTauri στην πίστα και στη συνέχεια έκανε ένα πολύ καλό και γρήγορο stint 35 γύρων με τη σκληρή γόμα, η οποία ταίριαζε πολύ καλά στην Alpine. Στο VSC ο Alonso τοποθέτησε την μαλακή γόμα και όταν ο Norris μπήκε ξανά στα pits στον αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Ισπανός πέρασε μπροστά από τη McLaren και είχε τη δυνατότητα να τη διατηρήσει πίσω του έως την καρό σημαία.

Ο Lando Norris έκανε μία πολύ καλή εκκίνηση και κατάφερε να περάσει από την εξωτερική στην 1η στροφή τον Russell (ο οποίος είχε στριμωχτεί στην ευθεία πίσω από τον Hamilton, που δεν είχε ξεκινήσει καλά), αλλά έχασε τη θέση με το που άνοιξε το DRS. H McLaren, έχοντας δει την ταχύτητα των Alpine με τη σκληρή γόμα, μιμήθηκε το παράδειγμά της και ο Norris κατάφερε να διατηρηθεί στο ρυθμό του Sainz, με σταθερή απόσταση ασφαλείας από τον Lance Stroll, που τον ακολοθούσε. Στο VSC ο Norris επισκέφθηκε τα pits για μαλακή γόμα και διατηρήθηκε εμπρός από τον Alonso. Ωστόσο, η McLaren κάλεσε τον Βρετανό στα pits και στο αυτοκίνητο ασφαλείας. O Norris δεν κατάφερε να ανακτήσει τη χαμένη θέση από τον Alonso και τερμάτισε πίσω του.

Ο Esteban Ocon έκανε μία πολύ καλή εκκίνηση για να ανέβει από την 12η στην 9η θέση. Έχοντας παρατείνει το πρώτο stint περισσότερο από τον Alonso, βρέθηκε πίσω από τον Ισπανό έπειτα από την πρώτη του επίσκεψη στα pits. Όπως και ο team-mate του, ο Ocon έκανε ένα μεγάλο stint με τη σκληρή γόμα, αλλά ο Γάλλος δεν επισκέφθηκε τα pits κατά τη διάρκεια του VSC. Αντιθέτως, έκανε pit stop υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, αλλά δεν κατάφερε να κινηθεί αρκετά γρήγορα για να αποσπάσει την 8η θέση από τον Sainz έπειτα από την προσθήκη της ποινής 5 δλ. στο χρόνο του Ισπανού. Την έχασε για μόλις 2 δέκατα του δλ.

Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσε ο Lance Stroll με την Aston Martin, o οποίος έκανε τρία pit stop, χρησιμοποιώντας όλες τις γόμες ελαστικών. Άτυχος ήταν ο Mick Schumacher, ο οποίος ενώ βρισκόταν στην πρώτη δεκάδα στους αρχικούς γύρους, έχασε 8 δλ. στο πρώτο του pit stop, λόγω δυσλειτουργίας του εμπρός γρύλου της Haas.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!