F1: Κίνδυνος ποινής για τον Hamilton

O Lewis Hamilton αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να δεχθεί ποινή στη σειρά εκκίνησης των επόμενων αγώνων, έπειτα από τη σύγκρουσή του με τον Fernando Alonso στον 1ο γύρο του GP Βελγίου.

F1: Κίνδυνος ποινής για τον Hamilton

O Lewis Hamilton αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να δεχθεί ποινή στη σειρά εκκίνησης των επόμενων αγώνων, έπειτα από τη σύγκρουσή του με τον Fernando Alonso στον 1ο γύρο του GP Βελγίου.

Η σύγκρουση του Lewis Hamilton με τον Fernando Alonso στον 1ο γύρο του GP Βελγίου, που οδήγησε τον Βρετανό σε άμεση εγκατάλειψη, ενδέχεται να προκαλέσει πονοκεφάλους στη Mercedes για τον επόμενο αγώνα. Η μονάδα ισχύος του 7 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, που διέθετε καινούργιο κινητήρα εσωτερικής καύσης και MGU-K στο Spa-Francorchamps, εστάλη στη βάση της Mercedes HPP στο Brixworth της Aγγλίας για να διενεργηθούν έλεγχοι που θα αποκαλύψουν αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά ή όχι.

Εάν η μονάδα έχει υποστεί ζημιά, που απαγορεύει τη χρήση της ξανά από την απότομη προσγείωση, τότε ο Hamilton αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να δεχθεί ποινή στη σειρά εκκίνησης σε κάποιον από τους επόμενους αγώνες. Το πίσω μέρος της Mercedes του 35χρονου Βρετανού έχανε ψυκτικά υγρά μετά από τη σύγκρουση. Ο Peter Bonnington, μηχανολόγος αγώνα του Hamilton, ενημέρωσε τον οδηγό του να μην ασκεί πλήρη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού μόλις 38 δλ. μετά από το ατύχημα.

Αφότου είχε επιβραδύνει, ο Hamilton αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του μετά τη 15η στροφή κατόπιν εντολής της ομάδας και να σβήσει τον κινητήρα του 90 δλ. μετά το περιστατικό. Επίσης, οι κάμερες τον έπιασαν να προσπαθεί να περιορίσει οποιαδήποτε υπερθέρμανση του μονοθεσίου της Mercedes με έναν πυροσβεστήρα, καθώς έβγαινε καπνός από το πίσω μέρος. Η γερμανική ομάδα παραδέχθηκε ότι σίγουρα έχει ανησυχίες για την κατάσταση της μονάδας ισχύος του Hamilton.

O φρέσκος κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούσε στο Spa ο Βρετανός οδηγός θα έπρεπε κανονικά να διαρκέσει έως το τέλος της σεζόν, συμπληρώνοντας 7 αγωνιστικά Σαββατοκύριακα. Ο Hamilton βρίσκεται στο όριο χρήσης όλων των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος (πέραν των εξατμίσεων). Αν χρειαστεί οποιοδήποτε άλλο στοιχείο για να ολοκληρώσει τη σεζόν, θα δεχθεί ποινή τουλάχιστον 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης εκείνου του αγώνα.

Η Mercedes αναφέρει ότι έχει παλαιότερες μονάδες ισχύος που είναι λειτουργικές. Εντούτοις, αυτές θα έχουν διανύσει αρκετές χιλιάδες χλμ. μέχρι τώρα και συνήθως οι ομάδες τις χρησιμοποιούν αποκλειστικά για τις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής, καθώς η απόδοσή τους έχει πέσει αρκετά. Συνεπώς, δεν θα είναι πολύ ανταγωνιστικός ένας παλιός κινητήρας στη Monza, όπου η απόδοση των V6 παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανταγωνιστικότητα.

Επίσης, το περίβλημα του κιβωτίου της Mercedes του Hamilton εμφάνισε ρωγμή και η ομάδα θα εξετάσει τα μηχανικά μέρη του για ζημιές. Εάν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν, o Βρετανός θα έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει τόσο το περίβλημα, όσο και τα μηχανικά μέρη, χωρίς να δεχθεί ποινή, καθώς έχει χρησιμοποιήσει μόνο 2 φέτος, από τα 4 που επιτρέπονται.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!