Η Honda αποχώρησε επίσημα από τη Formula 1 στο τέλος του 2021. Ωστόσο, η ιαπωνική μάρκα παρέχει τεχνική υποστήριξη στη Red Bull Powertrains (RBT), έχοντας εξελίξει τη μονάδα ισχύος για το 2022, με την παρουσίαση των Ε10 καυσίμων. Σύμφωνα με την ισχύουσα συμφωνία, το ιαπωνικό αγωνιστικό τμήματα Honda Racing Corporation (HRC) κατασκευάζει συναρμολογεί και συντηρεί -επί πληρωμή- τις μονάδες ισχύος οι οποίες φέτος ονομάζονται Red Bull Powertrains.
Η αρχική συμφωνία συνεργασίας διαρκούσε έως το τέλος του 2023 και τώρα ανανεώθηκε έως το 2025. Με αυτό τον τρόπο, θα διαρκέσει έως το τέλος της παρούσας εποχής των κανονισμών μονάδων ισχύος με MGU-H. Η Honda έχει απλά παραχωρήσει το δικαίωμα χρήσης των μονάδων ισχύος στις ομάδες της Red Bull, χωρίς να έχει μεταφέρει πνευματική της ιδιοκτησία.
Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε ότι η Red Bull Powertrains θα αναλάμβανε τη λειτουργία των μονάδων ισχύος έπειτα από το 2023, γεγονός που θα της έδινε τη δυνατότητα να μελετήσει από πρώτο χέρι την τεχνογνωσία των Ιαπώνων. Ωστόσο με την ανανέωση της συμφωνίας, η Honda δεν πρόκειται να επιτρέψει να συμβεί κάτι τέτοιο, διότι δεν θέλει η πνευματική της ιδιοκτησία να πέσει στα χέρια αντιπάλων της όπως η Porsche, δεδομένης της επικείμενης συνεργασίας της γερμανικής μάρκας με τη Red Bull.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη Red Bull, διότι σημαίνει ότι το 2026, η RBT θα θεωρείται νεοεισερχόμενος κατασκευαστής μονάδων ισχύος, γεγονός που θα της δώσει πλεονεκτήματα όσον αφορά τον προϋπολογισμό της και τις ώρες στους πάγκους δοκιμών που θα έχει το δικαίωμα να πραγματοποιήσει.
H Honda έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει τη συμφωνία με τη Red Bull έως το 2025 διότι οι κανονισμοί προβλέπουν το πάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος, έως το τέλος του 2025. Από την 1η Σεπτεμβρίου θα παγώσει η εξέλιξη και των τελευταίων εξαρτημάτων του συνόλου (MGU-K, ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και μπαταρία) και θα επιτρέπονται μόνο αναβαθμίσεις για την βελτίωση της αξιοπιστίας.
Αναφέρεται ότι και οι τέσσερις κατασκευαστές μονάδων ισχύος της Formula 1 έχουν πραγματοποιήσει τροποποιήσεις για τη βελτίωση της αξιοπιστίας του συνόλου τους, αφότου είχαν καταθέσει για ομολογκασιόν (έγκριση σχεδιασμού) κινητήρα εσωτερικής καύσης, turbo και MGU-H την 1η Μαρτίου.
Η επέκταση της συμφωνίας μεταξύ της Honda και της Red Bull αναμένεται να οδηγήσει και σε συμφωνία αυξημένης προβολής του εμβλήματος της ιαπωνικής μάρκας, αντί του λογότυπου HRC του αγωνιστικού της τμήματος. Αυτό τουλάχιστον είχε δηλώσει ότι επιθυμεί να συμβεί ο πρόεδρος του HRC, Koji Watanabe.