F1: O Daniel Ricciardo προετοιμάζει τηλεοπτική σειρά

Ο Αυστραλός οδηγός της McLaren, Daniel Ricciardo θα συνεργαστεί με την Hulu για τη δημιουργία μίας τηλεοπτικής σειράς η οποία εκτυλίσσεται στον κόσμο της Formula 1.

F1: O Daniel Ricciardo προετοιμάζει τηλεοπτική σειρά

Ο Αυστραλός οδηγός της McLaren, Daniel Ricciardo θα συνεργαστεί με την Hulu για τη δημιουργία μίας τηλεοπτικής σειράς η οποία εκτυλίσσεται στον κόσμο της Formula 1.

O Daniel Ricciardo, που την Παρασκευή θα γιορτάσει τα 33α γενέθλιά του, θα συνεργαστεί με την πλατφόρμα streaming Hulu, η οποία ανήκει την Disney, για τη δημιουργία μιας τηλεοπτικής σειράς με μισάωρα επεισόδια, το σενάριο της οποίας θα εκτυλίσσεται στον κόσμο της Formula 1.

Αν και δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες ακόμα για το εγχείρημα, αναφέρεται ότι αυτή τη στιγμή αναζητείται σεναριογράφος. Στην παραγωγή της σειράς εμπλέκονται οι εταιρείες ABC Signature και Lionsgate Television, καθώς και άνθρωποι της Temple Hill, όπως οι Marty Bowen, Wyck Godfrey, Phoebe Zimmer και Sydney Title.

O Daniel Ricciardo θα είναι μέλος της ομάδας παραγωγής της σειράς. Τα νέα έρχονται αφότου ο Lewis Hamilton επιβεβαίωσε ότι εμπλέκεται στην παραγωγή μίας κινηματογραφικής ταινίας για την Apple TV, με θέμα τη Formula 1, πρωταγωνιστή τον Brad Pitt και σκηνοθέτη τον Joseph Kosinsky.

Παράλληλα, η Apple θα αναλάβει την παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους για τον Lewis Hamilton, το οποίο θα σκηνοθετήσει ο Βρετανός Matt Kay. Την παραγωγή θα αναλάβει ο ίδιος ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, μαζί με την Penni Thow (η οποία εργάζεται για τον Hamilton ως media talent manager) και τις εταιρείες One Community και Box to Box Films, η οποία είναι υπεύθυνη για την παραγωγή της σειράς του Netflix για την F1, Drive to Survive, καθώς και τα ντοκιμαντέρ για τον Ayrton Senna και τον Diego Maradona.

Επίσης, ο παραγωγός του Hollywood, Michael Mann εργάζεται σε μία βιογραφική ταινία για τον Enzo Ferrari, στην οποία θα ερμηνεύουν ρόλους οι γνωστοί ηθοποιοί Adam Driver, Penelope Cruz and Shailene Woodley. Όλο και περισσότερες εταιρείες παραγωγής προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την άνοδο της δημοτικότητας της Formula 1. Η φετινή, 4η, σεζόν του Drive to Survive είχε την υψηλότερη τηλεθέαση από οποιαδήποτε άλλη χρονιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!