“Δεν είναι μυστικό ότι εξετάζουμε την είσοδό μας στη Formula1, ούτε ότι συζητάμε με τη FIA. Δεν έχουμε λάβει όμως κάποια απόφαση ακόμη”. Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνάντησή του με δημοσιογράφους ο Αντιπρόεδρος της Porsche και υπεύθυνος για τη συμμετοχή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, Thomas Laudenbach. Όπως είπε, η στροφή της F1 προς την ηλεκτροκίνηση είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αναγνώρισε όμως ότι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν μπορεί να έχει αμιγώς ηλεκτρικά μονοθέσια.
Σύμφωνα με τον Laudenbach, η Porsche ζητά ορισμένες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, πριν λάβει την οριστική της απόφαση. Θέλει η τεχνολογία των μονοθεσίων να έχει περισσότερη σχέση με αυτή των αυτοκινήτων παραγωγής, και συγκεκριμένα ο ρόλος του ηλεκτρικού μοτέρ στην υβριδική μονάδα ισχύος να είναι πιο σημαντικός από ό,τι ισχύει σήμερα. “Ως κατασκευαστής αυτοκινήτων, θέλεις να παρουσιάσεις στο μηχανοκίνητο αθλητισμό τις τεχνολογίες που διαθέτεις. Οπότε πρέπει να υπάρχει άμεση σχέση με τα αυτοκίνητα δρόμου”.
Ο Laudenbach τόνισε την ανάγκη η Formula 1 να περιορίσει τα κόστη, προκειμένου η Porsche να δεσμευτεί για τη συμμετοχή της στο θεσμό. Ζήτησε επίσης να γίνεται χρήση περισσότερων στάνταρ εξαρτημάτων στους κινητήρες εσωτερικής καύσης όλων των ομάδων. Αν τελικά η Porsche εισέλθει στην F1 μετά από ορισμένα χρόνια (δύσκολα πριν το 2025, θα μπορούσε να παρέχει και συστήματα κίνησης σε άλλες ομάδες, όπως η Red Bull Racing.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €