Αυτή ήταν ίσως η νίκη που ο Alex Palou περίμενε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στην πορεία του στο IndyCar. Ο 28χρονος Ισπανός, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο σε τρία από τα τέσσερα τελευταία Πρωταθλήματα του κορυφαίου θεσμού μονοθεσίων των ΗΠΑ, προηγείται και φέτος στη βαθμολογία με το μονοθέσιο της Chip Ganassi Racing.
Ωστόσο, ο Palou δεν είχε καταφέρει να κατακτήσει την πρόκληση του πιο διάσημου αγώνα του Πρωταθλήματος, τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης. To 2021 βρισκόταν επικεφαλής όταν τον είχε προσπεράσει ο Βραζιλιάνος Helio Castroneves στους τελευταίους γύρους του αγώνα για στεφθεί νικητής για 4η φορά στον αγώνα, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ περισσότερων νικών που κατέχει μαζί με τους A.J. Foyt, Al Unser και Rick Mears.
Τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά όμως φέτος για τον Palou, σε έναν αγώνα που είχε όπως πάντα πολλές διακοπές λόγω ατυχημάτων και διεξήχθη σε χαμηλότερες από το συνηθισμένο θερμοκρασίες, που μείωσε τις αυξομειώσεις απόδοσης των ελαστικών που έχουμε δει στο παρελθόν, ενώ οι νέοι υβριδικοί κινητήρες έκαναν ακόμη ταχύτερο τον αγώνα.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Ο Palou κατάφερε φέτος να βάλει την προτομή του στο ασημένιο τρόπαιο Borg-Warner με τον ίδιο τρόπο που είχε χάσει τη νίκη το 2021, καθώς είχε τη δυνατότητα να τεθεί επικεφαλής στα τελικά στάδια του φετινού αγώνα.
Παρότι είχε κάνει τον τελευταίο του ανεφοδιασμό νωρίτερα από το ιδανικό και αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το slipstream των προπορευόμενων ώστε να εξοικονομήσει καύσιμα, ο Ισπανός κατάφερε να προσπεράσει τον Σουηδό νικητή του 2022, Marcus Ericsson, που με το μονοθέσιο της Andretti Global βρισκόταν σε θεωρητικά καλύτερη στρατηγική στους τελευταίους γύρους και να μην απειληθεί έως την καρό σημαία.
Ο Ericsson δυσκολευόταν στο διαταραγμένο αέρα μονοθεσίων που βρίσκονταν σχεδόν ένα γύρο πίσω και έχασε έδαφος σε σχέση με τον Palou. Ο Σουηδός δεν περίμενε ότι ο αντίπαλός του θα επέλεγε να επιτεθεί σε εκείνο το σημείο και δεν προσπάθησε να τον μπλοκάρει. Έτσι, ο Ericsson κατέληξε να τερματίσει 2ος, όπως και το 2023, με μια απόφαση που θα τον κρατάει ξύπνιο τα επόμενα βράδια.
Έτσι ο Palou συνέχισε το απίστευτο σερί του στη φετινή σεζόν με τερματισμούς στις δύο πρώτες θέσεις στους έξι αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμή στο Πρωτάθλημα του IndyCar. Το βάθρο συμπλήρωσε ο David Malukas με το μονοθέσιο της ομάδας του A.J. Foyt.