Ο Ιταλός Mirko Bortolotti εξασφάλισε στο Hockenheim της Γερμανίας τον φετινό τίτλο του DTM, Πρωταθλήματος Τουρισμού της Γερμανίας, που διεξάγεται με αυτοκίνητα προδιαγραφών GT3. Ο 34χρονος Bortolotti τα κατάφερε με τη Lamborghini Huracan της SSR Performance, της εργοστασιακής ομάδας της ιταλικής μάρκας, στην 3η του σεζόν στο DTM, έχοντας ολοκληρώσει τις προηγούμενες φορές στην 4η και 2η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών.
Ο Νοτιοαφρικανός Kelvin van der Linde έκανε ό,τι μπορούσε για να διεκδικήσει τον τίτλο στον πρώτο αγώνα του Σαββατοκύριακου. O οδηγός της Abt Sportsline κατέκτησε την pole position και κέρδισε το Σάββατο τον προτελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν του DTM με το Audi R8. Με αυτόν τον τρόπο, επέστρεψε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Ωστόσο, ο Νοτιοαφρικανός χρειάστηκε να δουλέψει σκληρά για την τρίτη του φετινή νίκη, αποκρούοντας την επίθεση από τον Αυστριακό Lucas Auer από την Mercedes-AMG GT3 της Team Mann-Filter στο δεύτερο μισό του αγώνα. Ωστόσο, ο van der Linde δεν έδειξε κανένα σημάδι απώλειας αυτοσυγκέντρωσης και είδε την καρό σημαία στην 1η θέση μετά από 37 γύρους.
Ο Τούρκος Ayhancan Guven τερμάτισε 3ος με την Porsche 911 της ομάδα Manthey EMA και πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο στη φετινή σεζόν. Ο πρώην επικεφαλής της βαθμολογίας, Mirko Bortolotti, τερμάτισε 5ος και είχε βρεθεί δύο βαθμούς πίσω από τον Kelvin van der Linde στη μάχη του τίτλου.
Ωστόσο, στις κατατακτήριες δοκιμές του τελευταίου φετινού αγώνα, ο Bortolotti κατέκτησε την pole position και πέρασε ξανά μπροστά στη βαθμολογία. Ο Bortolotti ξεκίνησε ιδανικά και κατάφερε σύντομα να ξεφύγει από τους αντιπάλους του, ακολουθούμενος από τον Δανό team-mate του Nicki Thiim.
Πίσω τους, ο Τσέχος Ricardo Feller με το Audi R8 της Abt Sportsline, ο Luca Engstler με την Lamborghini Huracan της Team Liqui Moly by GRT και ο Lucas Auer κατέλαβαν τις υπόλοιπες θέσεις. Ο Kelvin van der Linde έπεσε από την 5η στην 11η θέση έπειτα από μια κακή εκκίνηση.
Στα μέσα του αγώνα, ο Bortolotti είχε αποκτήσει προβάδισμα άνω των 3 δλ. και εισήλθε αργά στα pits για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών. Ο εργοστασιακός οδηγός της Lamborghini επέστρεψε στην πίστα στην 1η θέση, αλλά λίγο αργότερα τον προσπέρασε ο Engstler.
Ο 24χρονος Γερμανός είχε κάνει pit stop νωρίτερα και είχε καλύτερο ρυθμό, με τα ελαστικά του να έχουν έρθει στις ιδανικές θερμοκρασίες λειτουργίας. Πίσω από το ηγετικό δίδυμο βρέθηκε ο Rene Rast με την BMW M4 της Schubert Motorsport είχε σκαρφαλώσει στην 3η θέση.
Ο Luca Engstler κατέκτησε τη δεύτερη φετινή του νίκη, 0,455 δλ. εμπρός από τον νέο Πρωταθλητή του DTM, Mirko Bortolotti στην πιο γλυκιά 2η θέση της ζωής του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Rene Rast, ενώ ο Kelvin van der Linde κατέληξε στη 12η θέση.