Στη Citroen Racing, η έρευνα και η εξέλιξη δεν σταματούν ποτέ. Σε 7 χρόνια ανταγωνισμού, που χαρακτηρίζονται από μια σειρά από νίκες και τίτλους, οι τακτικές αναβαθμίσεις που εισάγονται διαρκώς επέτρεψαν στο Citroen C3 Rally2 να παραμείνει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα στην κατηγορία του WRC2, που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Μετά από πολλαπλές δοκιμές σε άσφαλτο και χώμα, εγκρίθηκαν τρία κιτ εξέλιξης:
- Το πρώτο στην εισαγωγή αέρα στην οροφή, με βελτιωμένη αεροδυναμική ροή στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου, παρέχοντας αύξηση της απόδοσης.
- Η δεύτερη αναβάθμιση είναι στο χώρο τροφοδοσίας του κινητήρα με αέρα, με τη βελτιωμένη εισαγωγή να βοηθά στην αύξηση ιπποδύναμης.
- Τέλος, η τρίτη αναβάθμιση συνδέεται άμεσα με το περιβάλλον του κινητήρα, τον εναλλάκτη θερμότητας, τις εισαγωγές αέρα και το κύκλωμα υπερτροφοδότησης να έχουν ρυθμιστεί με τέτοια ακρίβεια ώστε να αυξάνουν την ισχύ και να βελτιώνουν την απόκριση του κινητήρα.
Αυτά τα νέα kit αναβάθμισης τοποθετήθηκαν στα εργοστασιακά C3 Rally 2 των Yohan Rossel και Nikolay Gryazin στην Κροατία και την Πορτογαλία, και έχουν ήδη αποδειχθεί επιτυχημένα. Αρκεί να δούμε τα πρόσφατα αποτελέσματα του αυτοκινήτου, όπως ο τερματισμός στην 1η και 2η θέση στην Κροατία στην κατηγορία WRC2 από τους Gryazin και Rossel, οι οποίοι επίσης είχαν την πολυτέλεια να διεκδικούν τις νίκες σε όλες τις ειδικές διαδρομές.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Η νίκη στην κατηγορία RC2 που εξασφάλισε με άνεση ο Gryazin, τερματίζοντας μπροστά από τους συμμετέχοντες στο WRC2 στις απαιτητικές χωμάτινες ειδικές διαδρομές στο Ράλλυ Πορτογαλίας, είναι μια ακόμη απόδειξη της προόδου που σημειώθηκε από το C3 Rally 2 στους χωμάτινους αγώνες.
Το επόμενο βήμα της Citroen Racing είναι να καταστήσει αυτά τα κιτ αναβάθμισης διαθέσιμα σε όλους τους πελάτες της στις επόμενες εβδομάδες. Ο στόχος είναι, φυσικά, τα 150 και πλέον C3 Rally2 που αγωνίζονται αυτή τη στιγμή σε όλο το κόσμο να εφοδιαστούν με αυτές τις αναβαθμίσεις και να συνεχίσουν να διεκδικούν νίκες στα αντίστοιχα πρωταθλήματα. Το πλήρες σχέδιο διαθεσιμότητας θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες.
Τα πληρώματα των Yohan Rossel, μαζί με τον Benjamin Boulloud -τον εφάπαξ συνοδηγό του στην Ιταλία- και Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov, αγωνίζονται για λογαριασμό της DG Sport Competition, και θα συμμετάσχουν αυτό το Σαββατοκύριακο στον ιταλικό γύρο του WRC, το Ράλλυ Σαρδηνίας.
Αμφότερα τα πληρώματα είναι αποφασισμένα να διατηρήσουν την καλή τους φόρμα. Το Ράλλυ Σαρδηνίας, με έδρα το Αλγκέρο, έχει περίπου 266,12 χιλιόμετρα χρονομετρημένων ειδικών διαδρομών, που εξελίσσονται σε τρεις ημέρες. Οι Ε.Δ. θα διεξαχθούν στους στενούς δρόμους του ιταλικού νησιού, που φημίζονται ότι είναι πολύ σκληροί τόσο για τα πληρώματα, όσο και για αυτοκίνητα.