F1: Την Πέμπτη η ακρόαση της διαμαρτυρίας της Alpine

Την ερχόμενη Πέμπτη, πριν από το GP Μεξικού, θα πραγματοποιηθεί η ακρόαματική διαδικασία της διαμαρτυρίας που υπέβαλε η Alpine εναντίον της διαμαρτυρίας της Haas στο GP ΗΠΑ, η οποία κόστισε στον Fernando Alonso την 7η θέση, καθώς δέχθηκε ποινή 30 δλ.

F1: Την Πέμπτη η ακρόαση της διαμαρτυρίας της Alpine

Την ερχόμενη Πέμπτη, πριν από το GP Μεξικού, θα πραγματοποιηθεί η ακρόαματική διαδικασία της διαμαρτυρίας που υπέβαλε η Alpine εναντίον της διαμαρτυρίας της Haas στο GP ΗΠΑ, η οποία κόστισε στον Fernando Alonso την 7η θέση, καθώς δέχθηκε ποινή 30 δλ.

Ο Fernando Alonso, στην προσπάθειά του να προσπεράσει την Aston Martin του Lance Stroll στον 22ο γύρο του GP ΗΠΑ, συγκρούστηκε με τον Καναδό μελλοντικό team-mate του, με αποτέλεσμα να σπάσει ένα από τα δύο υποστηρίγματα του δεξιού καθρέπτη του. Ο Alonso συνέχισε κανονικά, με τον καθρέπτη να ανεμίζει, έως ότου αποκολλήθηκε στη μάχη του Ισπανού με τον Kevin Magnussen 26 γύρους αργότερα.

Η Haas διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι ενώ η ίδια έχει δεχθεί φέτος για «τραυματισμένη» εμπρός αεροτομή τρεις φορές μαύρη/πορτοκαλί σημαία, που αναγκάζει την ομάδα να φέρει το μονοθέσιο στα pits για να το επισκευάσει, καθώς κρίνεται από τη διεύθυνση αγώνων ότι δεν είναι ασφαλές. Ο Alonso δεν δέχθηκε καμία αντίστοιχη προειδοποίηση, παρά τις δύο εκκλήσεις της αμερικανικής ομάδας για διευθέτηση του θέματος κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Οι αγωνοδίκες έκαναν δεκτή την διαμαρτυρία της Haas παρά το γεγονός ότι κατατέθηκε 24 λεπτά εκπρόθεσμα και αποφάσισαν να τιμωρήσουν με ποινή 30 δλ. τον Alonso, γεγονός που τον έριξε από την 7η στη 15η θέση της τελικής κατάταξης. Οι ομάδες δεν έχουν το δικαίωμα να εφεσιβάλλουν χρονικές ποινές, ωστόσο η Alpine ενίσταται το γεγονός ότι έγινε δεκτή η εκπρόθεσμη διαμαρτυρία της Haas. Η FIA ανακοίνωσε ότι η ακροαματική διαδικασία για τη διαμαρτυρία της Alpine θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη στις 18:00 ώρα Μεξικού (02:00 Ελλάδας), πριν από το αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα Hermanos Rodriguez.

Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ο Alosno ανέφερε: «Είναι από εκείνες τις σπάνιες φορές στον αθλητισμό που νιώθω ότι είμαστε όλοι στην ίδια σελίδα και μοιραζόμαστε την ίδια άποψη για τους κανόνες και τους κανονισμούς. Είναι μια σημαντική ημέρα για το άθλημα, καθώς αυτή η απόφαση θα καθορίσει αν βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση».

Ο επικεφαλής της Haas, Günther Steiner, ανέφερε ότι η διαμαρτυρία της ομάδας του δεν στόχευε συγκεκριμένα την Alpine, αλλά επιδιώκει συνοχή στις αποφάσεις: «Δεν στοχεύω κανέναν. Για μένα, πρέπει να είναι συνεπής. Η FIA είναι ο ρυθμιστής και πρέπει να γίνει συνεπής».

«Αν λείπει ένας καθρέπτης και ο κανονισμός λέει ότι πρέπει να έχεις δύο καθρέπτες, γιατί μπορείς να πεις ότι είχαμε ατύχημα, υπάρχει μόνο ένας; Εξακολουθείς να χρειάζεσαι δύο. Μερικές φορές είναι εντάξει, άλλες φορές δεν είναι. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο ώστε να είναι εντάξει ή όχι, να ξέρεις τι κάνεις, και αυτό προσπαθήσαμε να βρούμε, αν υπάρχει συνοχή ή όχι».

«Τουλάχιστον εργαζόμαστε για το μέλλον. Το να οδηγείς χωρίς καθρέφτη, κατά τη γνώμη μας, στους κανονισμούς λέει ότι πρέπει να έχεις δύο καθρέφτες, είναι πολύ απλό. Θέλω να πω, υπήρχε ένας καθρέφτης, το πως τον έχασε πραγματικά δεν με ενδιαφέρει. Τον είδαμε να ανεμίζει. Τότε θα έπρεπε να δεχθούν μαύρη/πορτοκαλί σημαία, και μετά πέταξε μακριά. Και τότε θα έπρεπε να αποκλειστεί γιατί δεν έχει εξοπλισμό ασφαλείας. Είναι το ίδιο με το αν το προσκέφαλο λυθεί, πρέπει να βγεις έξω».

Όσον αφορά την εμπρός αεροτομή της Red Bull του Sergio Perez, ο Steiner ανέφερε ότι αν ένα σπασμένο πλευρικό τοίχωμα παραμείνει προσκολλημένο, μπορεί να οδηγήσει σε μαύρη και πορτοκαλί σημαία, αλλά αν αποκολληθεί αμέσως μετά από μία επαφή, ο οδηγός γλιτώνει την ποινή.

Ο Steiner δήλωσε: «Στην εμπρός αεροτομή, είναι σαν να μετριέται με δύο τρόπους. Αν τη χάσεις, είσαι εντάξει. Αλλά αν ανεμίζει, παρότι τους λες ότι δεν πέφτει, δεν είσαι εντάξει. Αυτή είναι η διαφορά. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να κατασκευάσεις τις εμπρός αεροτομές και επιλέξαμε έναν ασφαλή τρόπο που δεν αποκολλάται. Θα είναι πιο ασφαλές να το κάνουμε να φύγει παρά να διατηρείται επάνω στην αεροτομή».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!