Η Haas κινδυνεύει να χάσει την 1η ημέρα του τεστ Μπαχρέιν

Η ομάδα Formula 1 της Haas κινδυνεύει να χάσει την πρώτη ημέρα του τριήμερου τεστ στο Μπαχρέιν, λόγω προβλημάτων στη μεταφορά του εξοπλισμού της.

Η Haas κινδυνεύει να χάσει την 1η ημέρα του τεστ Μπαχρέιν

Η ομάδα Formula 1 της Haas κινδυνεύει να χάσει την πρώτη ημέρα του τριήμερου τεστ στο Μπαχρέιν, λόγω προβλημάτων στη μεταφορά του εξοπλισμού της.

Τα προβλήματα για τη Haas πριν την έναρξη της φετινής σεζόν φαίνεται να μην έχουν τελειωμό. Έπειτα από τον τερματισμό του συμβολαίου του Nikita Mazepin και του βασικού της σπόνσορα Uralkali, η αμερικανική ομάδα διακινδυνεύει να μην παρευρεθεί στην πρώτη ημέρα του τριήμερου τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 10 και 12 Μαρτίου στην πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν.

Οι περισσότερες ομάδες περιμένουν τον εξοπλισμό τους να φτάσει στο Μπαχρέιν τη Δευτέρα, ωστόσο, τα μονοθέσια της Haas βρίσκονται ακόμα στο αεροδρόμιο του Doncaster, στην Αγγλία, λόγω τεχνικών προβλημάτων. H Haas ψάχνει για εναλλακτικές λύσεις και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το φορτίο θα πρέπει να φτάσει στη Λειψία σήμερα (Δευτέρα, 7/3) και στο Μπαχρέιν την Τρίτη το νωρίτερο, γεγονός που ενδέχεται να αναγκάσει την ομάδα να χάσει την πρώτη ημέρα του τεστ.

Εάν αυτό συμβεί, υπάρχει περίπτωση να επιτραπεί στη Haas να αναπληρώσει τη χαμένη ημέρα την Κυριακή, 13/3. Ωστόσο, αν το μονοθέσιο γυρίζει μόνο του στην πίστα τα δεδομένα δε θα είναι το ίδιο αντιπροσωπευτικά, καθώς δε θα υπάρχουν κι άλλα να στρώνουν γόμα στην άσφαλτο.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Gene Haas, επιβεβαίωσε ότι ο οδηγός δοκιμών της Haas, Pietro Fittipaldi θα βρίσκεται στο τεστ του Μπαχρέιν, ενώ εκτιμά ότι μέχρι την Τετάρτη (9/3) θα γνωρίζει ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του Mazepin. O 69χρονος Αμερικανός δήλωσε: «Βρισκόμαστε στη διαδικασία εξέτασης αρκετών υποψηφίων, θα δούμε ποιος είναι διαθέσιμος και τι πρέπει να αντιμετωπίσουμε, αλλά θα έχουμε κάποιον μέχρι την Τετάρτη. Ο Pietro (Fittipaldi) σίγουρα θα βρίσκεται εκεί (στο τεστ). Προφανώς, θα θέλαμε να βρούμε κάποιον με περισσότερη εμπειρία. Πρέπει απλά να δούμε ποιος είναι διαθέσιμος».

Gene Haas
Gene Haas

Δεδομένων των ισχυρών δεσμών με τη Ferrari, η επιλογή του Antonio Giovinazzi αποτελεί εύλογη λύση. Ο Ιταλός είναι μέλος της Ακαδημίας Ferrari και το συμβόλαιο που διατηρεί με την Dragon Penske στη Formula Ε, του επιτρέπει να αποδεσμευθεί, αν δεχθεί πρόταση από ομάδα της Formula 1. Παράλληλα, ως πιθανός υποψήφιος παρουσιάζεται και ο αναπληρωματικός οδηγός της Aston Martin, Nico Hulkenberg.

O Gene Haas εξήγησε επίσης τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να τερματίσει τη συνεργασία με την Uralkali: «Υπήρχαν πολλές έντονες επικρίσεις για την εισβολή στην Ουκρανία, οι οποίες άρχισαν να γίνονται συντριπτικές. Οι υπόλοιποι χορηγοί μας δεν μπορούν να τα αντιμετωπίσουν όλα αυτά. Η Haas ήταν πάντα ο μεγάλος, βασικός χορηγός, δεν ξέρω γιατί ο κόσμος είπε ότι έγινε ρωσική ομάδα. Η Haas Automation ήταν πάντα στο μονοθέσιο. Είμαστε μια χαρά. Θα θέλαμε περισσότερα χρήματα, φυσικά, αλλά είμαστε μια χαρά. Αυτό απλά μας αφήνει με μεγαλύτερο αρνητικό νούμερο» (στον ισολογισμό).

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!