Νέου τύπου εκθέσεις της Toyota στην Ευρώπη

Σηματοδοτώντας τη μετάβασή της μάρκας σε πάροχο υπηρεσιών κινητικότητας, ο πελάτης και οι ανάγκες του μπαίνουν στο επίκεντρο.

Νέου τύπου εκθέσεις της Toyota στην Ευρώπη

Σηματοδοτώντας τη μετάβασή της μάρκας σε πάροχο υπηρεσιών κινητικότητας, ο πελάτης και οι ανάγκες του μπαίνουν στο επίκεντρο.

Η Toyota Motor Europe αποκάλυψε το όραμά της για το μέλλον του ευρωπαϊκού δικτύου αντιπροσώπων της σε μια νέα τοποθεσία στο Eragny-sur-Oise στη Γαλλία. Οι νέου τύπου εκθέσεις προσφέρουν μια ιδιαίτερη εμπειρία στους πελάτες καθώς η Toyota μετασχηματίζεται σε εταιρεία κινητικότητας.

Η προσέγγιση της Toyota είναι συνεπής με το ευρύτερο όραμα της να πάει «Πέρα από το μηδέν» (Beyond Zero), παρέχοντας στους πελάτες αξέχαστες εμπειρίες που καλύπτουν τις ανάγκες τους. Η παρουσίαση των νέων εκθεσιακών χώρων ζωντανεύει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας με έναν σχεδιασμό οργανωμένο γύρω από έναν «κόμβο πελατών», ένα χώρο δηλαδή που οι πελάτες θα αλληλεπιδρούν με τη μάρκα τόσο ψηφιακά όσο και με εκπαιδευμένους πωλητές.

Ειδικά σημεία στις νέες εκθέσεις λιανικής πώλησης θα παρουσιάζουν την πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας : νέα οχήματα της Toyota, προϊόντα της Toyota Gazoo Racing, ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία bZ, μεταχειρισμένα οχήματα, υπηρεσίες after-sales και υπηρεσίες της Kinto Mobility. Μια σειρά ψηφιακών διαδραστικών σημείων παρέχει στους πελάτες εξατομικευμένη εμπειρία, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εξερευνήσουν διαφορετικές πτυχές της μάρκας και της γκάμα προϊόντων της.

Επιπλέον οι πελάτες μπορούν να συναντηθούν με εξειδικευμένο προσωπικό για να πάρουν εξατομικευμένες συμβουλές και υποστήριξη. Τα νέα showrooms δίνουν τη δυνατότητα στο προσωπικό των αντιπροσώπων να προσαρμόσει την εμπειρία ανάλογα με τις ανάγκες του  κάθε πελάτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!