F1: Το Σ/Κ του Max Verstappen στο GP Ιαπωνίας

Ζήστε εκ των έσω, μέσω αυτού του βίντεο, το αγωνιστικό τριήμερο του Max Verstappen στο GP Ιαπωνίας, όπου κατέκτησε το δεύτερο τίτλο του στη Formula 1, εκ των έσω.

Το «Behind The Charge» είναι ένα… μίνι ντοκιμαντέρ από τα παρασκήνια των δραστηριοτήτων της Red Bull στο φετινό GP Ιαπωνίας, όπου ο Max Verstappen κατέκτησε το δεύτερο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της καριέρας του στη Formula 1. Το βίντεο ξεκινάει με τις προωθητικές εκδηλώσεις στις οποίες συμμετείχαν οι οδηγοί στην Ιαπωνία πριν από την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου. Ακολουθεί η behind the scenes εξέλιξη του τριημέρου και φυσικά οι ξέφρενοι πανηγυρισμοί με την κατάκτηση του τίτλου από τον Verstappen, έπειτα από μία επιβλητική εμφάνιση στη βρεγμένη Suzuka.

Μεταξύ αυτών, o Max Verstappen είχε την ευκαιρία να μπει και πάλι στο cockpit του μονοθεσίου δοκιμών της Honda από το 1999. Τότε, η ιαπωνική μάρκα είχε ξεκινήσει ένα εγχείρημα να εισέλθει στη Formula 1 ως Κατασκευαστής, δημιουργώντας ένα μονοθέσιο με το οποίο έκανε δοκιμές ο Jos Verstappen. Υπάρχουν φωτογραφίες του Max μέσα στο cockpit αυτού του μονοθεσίου σε ηλικία 2 ετών και 23 χρόνια αργότερα, βρέθηκε ξανά στο ίδιο cockpit.

To εγχείρημα της Honda τότε τερματίστηκε με το θάνατο του τεχνικού διευθυντή της ομάδας που είχε δημιουργηθεί, Harvey Postlethwaite. H ιαπωνική εταιρεία επέστρεψε στη Formula 1 το 2000 (έπειτα από 8 χρόνια απουσίας) αλλά μόνο ως προμηθευτής κινητήρων της νεοσύστατης τότε BAR, την οποία αγόρασε το 2005, πριν αποχωρήσει ξανά στο τέλος του 2008, πουλώντας την ομάδα στον Ross Brawn και τους διευθυντές της. H ομάδα κατέκτησε αμφότερους τους τίτλους του 2009, γεγονός που έπεισε τη Mercedes να την αγοράσει και να κάνει το μεγαλύτερο σερί κυριαρχίας στην ιστορία του σπορ.

H Honda επέστρεψε στην F1 το 2015 σε συνεργασία με τη McLaren, η οποία όμως δεν λειτούργησε. Ακολούθησε η συνεργασία με τη Red Bull, ωστόσο η Honda ανακοίνωσε το 2020 ότι θα αποχωρούσε στο τέλος της σεζόν του 2021. Η Red Bull κατάφερε να εξασφαλίσει το πάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος έως το τέλος 2025, για να έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τους κινητήρες της Honda έως τότε, υπό την ονομασία Red Bull Powertrains.

Πέρυσι, ο Verstappen κατέκτησε τον τίτλο στον τελευταίο «επίσημο» αγώνα της Honda στην F1. Παρότι η Honda κατασκευάζει, συναρμολογεί και συντηρεί τις μονάδες ισχύος (και θα συνεχίσει να το κάνει έως το τέλος του 2025), το όνομά της δεν αναφέρεται επίσημα, ενώ μέχρι πρότινος, στο μονοθέσιο φαινόταν μόνο το λογότυπο του αγωνιστικού της τμήματος, με τα αρχικά HRC. Ωστόσο, πριν από το φετινό GP Ιαπωνίας, η Red Bull έκλεισε συμφωνία με την Honda υπό τους όρους της οποίας το έμβλημα της ιαπωνικής μάρκας επανεμφανίστηκε στο αμάξωμα των μονοθεσίων της αυστριακής ομάδας.

Στο βίντεο αναφέρεται εκτενώς η Honda, ως ένας τρόπος αναγνώρισης της συμβολής της στην κατάκτηση και του φετινού Πρωταθλήματος Οδηγών. Επίσης, στη Suzuka, την «έδρα» της Honda, καθώς η πίστας της ανήκει, ήταν σε επίδειξη και το περυσινό μονοθέσιο της Red Bull με τον ειδικό λευκό χρωματισμό που προοριζόταν για το GP Ιαπωνίας, το οποίο όμως ακυρώθηκε. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιήθηκε στο GP Τουρκίας.

F1 - Max Verstappen (Red Bull), GP Ιαπωνίας 2022

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!