Χωρίς να υπόκειται σε τεχνικούς ή αγωνιστικούς περιορισμούς που επιβάλλονται από τη FIA, η 488 GT Modificata υπόσχεται ακόμη καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερες δόσεις απόλαυσης στον οδηγό της. Η εξέλιξή της έγινε από την Ferrari στο Nordschleife και προορίζεται για track days και εκδηλώσεις του Club Competizioni GT.
Η πρώτη 488 GT Modificata που βγήκε από Maranello «παραδόθηκε» στον David Dicker, μετά το shakedown στην πίστα του Fiorano που έγινε από τον επίσημο οδηγό του Competizioni GT, Andrea Bertolini. Η παράδοση του αυτοκινήτου δεν έγινε πάντως με φυσική παρουσία του Dicker, αλλά «εικονικά. Καθώς ζει στη Νέα Ζηλανδία δεν μπόρεσε να ταξιδέψει, λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί από την πανδημία.
Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari έρχεται το 2025
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Η περιορισμένης παραγωγής 488 GT Modificata ενσωματώνει τεχνολογίες από τις 488 GT3 και 488 GTE. Κινητήρας είναι ο twin-turbo V8, απόδοσης 700 ίππων. Το περισσότερα μέρη του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, ενώ τα αεροδυναμικά βοηθήματα παράγουν πάνω από 1.000 κιλά κάθετης δύναμης στα 230