Η Hyundai έχει ξεκινήσει δύο πιλοτικά προγράμματα παροχής υπηρεσιών παράδοσης, που χρησιμοποιούν αυτόνομα ρομπότ τόσο σε ένα ξενοδοχείο όσο και σε ένα οικιστικό-εμπορικό συγκρότημα στα περίχωρα της Σεούλ, στην Κορέα.
Το ρομπότ παράδοσης διαθέτει μια μονάδα αποθήκευσης που κάθεται πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα PnD της Hyundai, η οποία παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο στην έκθεση Consumer Electronics Show 2022. Η τετράτροχη μονάδα συνδυάζει έξυπνο σύστημα διεύθυνσης, πέδησης, ηλεκτρική κίνηση στους τροχούς και ανάρτηση. Ενσωματώνει επίσης αισθητήρες LiDAR και κάμερας για να κινείται αυτόνομα.
Το Rolling Hills Hotel χρησιμοποιεί το ρομπότ για την υπηρεσία δωματίου καθημερινά, για την παράδοση φαγητού και ποτών. Οι επισκέπτες που διαμένουν στο ξενοδοχείο μπορούν να κάνουν την παραγγελία τους χρησιμοποιώντας την εφαρμογή μηνυμάτων Kakao Talk και να παρακολουθούν την πρόοδο της παράδοσης σε πραγματικό χρόνο.
Η μονάδα παράδοσης έχει τη δυνατότητα να προσδιορίζει τον αριθμό των ατόμων που επιβιβάζονται σε ένα ασανσέρ και μπορεί να περιμένει το επόμενο ασανσέρ εάν το πρώτο είναι γεμάτο. Όταν φτάνει στο δωμάτιο, αναγνωρίζει το άνοιγμα της πόρτας και ανοίγει τον αποθηκευτικό χώρο, μόλις αντιληφθεί τον επισκέπτη του ξενοδοχείου.
Το αυτόνομο ρομπότ παράδοσης της Hyundai χρησιμοποιείται επίσης από την κορεατική εταιρεία διανομής Woowa Brothers σε ένα οικιστικό και εμπορικό συγκρότημα στη Σεούλ. Λειτουργεί μόλις ένας πελάτης κάνει μια online παραγγελία μέσω της εφαρμογής παράδοσης φαγητού Baemin και στη συνέχεια βρίσκει το αντικείμενο σε ένα εμπορικό κέντρο που συνδέεται με το συγκρότημα και το παραδίδει στην εξώπορτα του πελάτη. Η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει τις υπηρεσίες αυτόνομης παράδοσης και να διευρύνει τον αριθμό των ρομπότ και τις ώρες λειτουργίας τους.
«Τα ρομπότ παράδοσης με βάση την πλατφόρμα PnD, επιτρέπουν ταχύτερους χρόνους παράδοσης με βελτιωμένη ασφάλεια, μέσω της χρήσης τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων γρήγορης αποφυγής εμποδίων», δήλωσε ο επικεφαλής του Robotics LAB της Hyundai, Dong Jin Hyun. «Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες κινητικότητας, την ευκολία, την ασφάλεια και την προσιτή τιμή για τους πελάτες μέσω των πιλοτικών μας προγραμμάτων».
Η υπηρεσία ρομποτικής παράδοσης της Hyundai αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για επέκταση στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της αυτόνομης τεχνολογίας. Η κορεατική εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στην εξέλιξη αυτόνομων αυτοκινήτων και άλλων τύπων αυτόνομων ρομπότ και βλέπει την υπηρεσία παράδοσης ως μια ευκαιρία να προσπαθήσει και να βελτιώσει την τεχνολογία της, λειτουργώντας σε πραγματικό περιβάλλον.