BYD: Παρουσίασε νέα πλατφόρμα που φορτίζει σε χρόνους… ανεφοδιασμού βενζίνης!

Η Super e-Platform της BYD προσφέρει φόρτιση ισχύος 1 MW, η οποία χαρίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων σε 5 λεπτά.

BYD: Παρουσίασε νέα πλατφόρμα που φορτίζει σε χρόνους… ανεφοδιασμού βενζίνης!

Η Super e-Platform της BYD προσφέρει φόρτιση ισχύος 1 MW, η οποία χαρίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων σε 5 λεπτά.

Η BYD παρουσίασε μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων, ονόματι Super e-Platform, η οποία υπόσχεται να «βάλει τέλος στο άγχος του χρόνου της φόρτισης».

Η πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίζει ισχύ φόρτισης έως και 1.000 kW, ήτοι 1 megawatt (MW), προσφέροντας έτσι την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης που έχουμε δει ως τώρα σε μοντέλα μαζικής παραγωγής. Φυσικά, προκειμένου να αντέξουν στις υψηλότερες απαιτήσεις, τα ηλεκτρικά τμήματα της Super e-Platform – κινητήρας, ηλεκτρονικός έλεγχος και μπαταρία – έχουν αναβαθμιστεί πλήρως σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις.

Η BYD υποστηρίζει πως με τον κατάλληλο φορτιστή, η Super e-Platform μπορεί να προσθέσει δύο χιλιόμετρα αυτονομίας ανά δευτερόλεπτο, με αποτέλεσμα πέντε λεπτά αστραπιαίας φόρτισης να αρκούν για να προστεθούν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Η πλατφόρμα θα κάνει ντεμπούτο στο Han L και το Tang L, ένα sedan και ένα SUV τα οποία κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα 790 ίππων. Αυτός εξελίχθηκε από την ίδια την BYD, ενώ μπορεί να περιστρέφεται έως και τις 30.000 σ.α.λ.. Και τα δύο μοντέλα θα μπορούν να φτάσουν ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα, ωστόσο το ακριβές νούμερο δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.

BYD Super e Platform (3)

Για να υποστηρίξει αυτές τις επιδόσεις, η BYD εξέλιξε μια νέα γενιά τσιπ, τα οποία κατασκευάζονται από καρβίδιο του πυριτίου (SiC), με ονομαστική τάση που φτάνει έως και τα 1.500V. Πρόκειται για το πρώτο στον κλάδο τσιπ ισχύος SiC που παράγεται μαζικά, με την υψηλότερη ονομαστική τάση που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα.

BYD Super e Platform (1)

Η νέα τεχνολογία φόρτισης ωστόσο απαιτεί και την εγκατάσταση νέων, προηγμένων σταθμών φόρτισης για να αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Ως εκ τούτου, ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της BYD και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Μηχανολογίας Αυτοκινήτων, Lian Yubo, ανακοίνωσε ότι η BYD έχει αναπτύξει το πρώτο πλήρως υγρόψυκτο τερματικό σύστημα αστραπιαίας φόρτισης, το οποίο μπορεί να παρέχει μέγιστη ισχύ 1.360kW.

BYD Super e Platform (2)

Μάλιστα, η εταιρεία δεν περιορίζεται εκεί, καθώς σκοπεύει να κατασκευάσει πάνω από 4.000 σταθμούς αστραπιαίας φόρτισης σε όλη την Κίνα. Εκτός όμως από τους δικούς της σταθμούς, η BYD έχει αναπτύξει την τεχνολογία «φόρτισης dual-gun», η οποία επιτρέπει την άμεση αναβάθμιση των γρήγορων φορτιστών σε εξαιρετικά γρήγορους και των υπερφορτιστών σε flash chargers. Αυτή η τεχνολογία «έξυπνης ενίσχυσης» εξασφαλίζει συμβατότητα με δημόσιους σταθμούς φόρτισης, διευκολύνοντας τη φόρτιση σε διάφορες τοποθεσίες.

Μετά από την επίσημη παρουσίαση, οι μετοχές της BYD σημείωσαν σημαντική άνοδο, έως και 6%, ενώ παράλληλα, ο κινεζικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι θα εκδώσει σε εργαζόμενους έως και το 10% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου φέτος, με τον αριθμό των μετοχών που κατέχει ένας εργαζόμενος μέσω του προγράμματος να μην υπερβαίνει το 1% του μετοχικού κεφαλαίου που βρίσκεται σε κυκλοφορία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!