Οδηγούμε το νέο Peugeot E-208 στην Ισπανία

Παίρνουμε μια πρώτη γεύση στη Βαρκελώνη με το ανανεωμένο, αμιγώς ηλεκτρικό Ε-208 με την ακόμη πιο γοητευτική εμφάνιση.

Οδηγούμε το νέο Peugeot E-208 στην Ισπανία

Παίρνουμε μια πρώτη γεύση στη Βαρκελώνη με το ανανεωμένο, αμιγώς ηλεκτρικό Ε-208 με την ακόμη πιο γοητευτική εμφάνιση.

Αναμφίβολα, δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει την Peugeot για έλλειψη δέσμευσης όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Ήταν από τις πρώτες εταιρείες που λάνσαρε ένα αμιγώς ηλεκτρικό supermini, κάνοντας πρωτοσέλιδα με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του 208 ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις με θερμικό κινητήρα ήδη από το 2019.

Στη συνέχεια, αναβάθμισε το e-208 με μια νέα μπαταρία και κινητήρα στα τέλη του περασμένου έτους, και τώρα ενσωματώνει αυτές τις αλλαγές σε μία συνολική ανανέωση στο μέσο της ζωής του μοντέλου. Αντίο, e-208, καλώς όρισες, E-208. Μπορεί να κάνει τη διαφορά ένα κεφαλαίο γράμμα; Ίσως…

Φυσικά, η αγορά έχει εξελιχθεί ραγδαία από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου πριν από τέσσερα χρόνια. Τα ηλεκτρικά supermini εξακολουθούν να φαίνονται σχετικά ακριβά. Αλλά γίνεται ένας αγώνας δρόμου για την προσφορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους με κόστος κάτω από 25.000 ευρώ. Η Citroen είναι πιθανό να τον κερδίσει, με το νέο E-C3, αλλά και η Renault έρχεται με ένα αναγεννημένο Twingo. Οι τιμές των οικογενειακών αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν πέσει επίσης. Ακόμα και η Volvo λάνσαρε ένα compact ηλεκτρικό SUV σε δελεαστική τιμή (από 37.572 ευρώ στην Ελλάδα).

Peugeot E-208

Όλα αυτά σημαίνουν ότι το E-208, το οποίο είναι δεδομένο πως θα εξακολουθεί να κοστίζει περισσότερα από 35.000 ευρώ (36.200 € κοστίζει η τωρινή βασική έκδοση χωρίς την κρατική επιδότηση), πρέπει να προσφέρει μια premium και χρηστική εμπειρία για να δικαιολογήσει την τιμή του. Εξ ου και αυτό το facelift που έρχεται να προσθέσει νέα χαρακτηριστικά και να διατηρήσει τη φρεσκάδα του μοντέλου.

Η πιο εμφανής εξωτερική διαφορά είναι στο εμπρός μέρος, όπου το E-208 έχει ευθυγραμμιστεί με τα πιο καινούργια μοντέλα της Peugeot, όπως το 308 και το 408. Το μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων που θυμίζουν νυχιές παραμένει, αλλά έχει προωθηθεί προς τα άκρα του ρύγχους του αυτοκινήτου, γεγονός που το κάνει να φαίνεται πιο φαρδύ. Υπάρχει επίσης ένας ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, το ολοκαίνουριο έμβλημα της Peugeot και μάσκα με πτυχές στο χρώμα του αμαξώματος. Στα μάτια μας πρόκειται για αξιόλογες αναβαθμίσεις, που δίνουν στο αυτοκίνητο μια ελαφρώς πιο επιθετική εμφάνιση.

Peugeot E-208

Τα πίσω φώτα έχουν επίσης ανανεωθεί, αλλάζοντας από κάθετο σχεδιασμό σε οριζόντιο, ενώ υπάρχουν νέα σχέδια τροχών αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, καθώς και μερικά νέα χρώματα. Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες μας, παρεμπιπτόντως, οδηγούμε ένα αυτοκίνητο σε χρώμα Agueda Yellow, που αποτελεί μία από τις νέες αποχρώσεις.

Στο εσωτερικό, το παλιό σύστημα infotainment 7″ έχει αντικατασταθεί στις περισσότερες εκδόσεις από μια νέα οθόνη αφής 10″, αν και η ανάλυση είναι πιο ευκρινής στα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού, Allure και GT. Αυτές οι εκδόσεις αποκτούν επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων 10″, ενώ η κορυφαία έκδοση GT προβάλλει στην οθόνη τρισδιάστατες ενδείξεις.

Μπορείτε επίσης να έχετε ένα E-208 με τις ήδη υπάρχουσες προδιαγραφές κινητήρα και μπαταρίας. Έχει μικρότερη αυτονομία (362 χλμ.) και αρκείται σε 136 ίππους, αλλά έχει δικό του επίπεδο εξοπλισμού με καλύτερες προδιαγραφές από τη βασική έκδοση του ανανεωμένου μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα στον εξοπλισμό έναντι της αυτονομίας και των επιδόσεων, εάν το επιθυμείτε.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 156 ίππους, αν και – όπως συνηθίζεται για τα προϊόντα του ομίλου Stellantis – αυτό συμβαίνει όταν επιλέξετε τη λειτουργία Sport. Η μπαταρία των 51 kWh είναι πλέον ικανή να τροφοδοτήσει με ενέργεια το E-208 για έως και 400 χλμ. μεταξύ φορτίσεων (WLTP). Υπάρχει στάνταρ δυνατότητα φόρτισης με ισχύ 100 kW, οπότε οι φορτίσεις από 20-80% θα διαρκούν λιγότερο από 25 λεπτά.

Peugeot E-208

Εισερχόμενοι στο E-208, θυμάστε αμέσως ότι πρόκειται για ένα από τα πιο κόμπακτ supermini, που εστιάζει περισσότερο στις κομψές πινελιές παρά στην πρακτικότητα. Το πλαίσιο της θύρας είναι χαμηλό στο ύψος του κεφαλιού καθώς εισέρχεστε σε οποιοδήποτε από τα εμπρός καθίσματα, και τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα στο πίσω μέρος, όπου ο χώρος για το κεφάλι, τα πόδια και τα γόνατα είναι στενός για όσους είναι πάνω από 1,80 μ.. Ο χώρος αποσκευών είναι αξιοπρεπής στα 309 λίτρα, αλλά αυτό επιτυγχάνεται με ένα αρκετά ψηλό κατώφλι φόρτωσης και δεν υπάρχει χώρος κάτω από το δάπεδο, οπότε θα πρέπει να ρίχνετε τα ψώνια σας πάνω στα καλώδια φόρτισης.

Τα υλικά που επιλέχθηκαν για την καμπίνα είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της διαφοράς μεταξύ αντιληπτής και πραγματικής ποιότητας. Γενικά, μας φάνηκαν αρκετά καλά στην έκδοση GT, αν και τα πάνελ των θυρών που μιμούνται ανθρακονήματα και τα κομμάτια από μαύρο πλαστικό σε piano black δεν είναι όσο premium δείχνουν όταν τα αγγίζετε.

Υπήρχε επίσης σημαντική διαφορά μεταξύ των ανοχών του ταμπλό και στις δύο πλευρές της καμπίνας του αυτοκινήτου μας, κάτι που αποτελεί έκπληξη για ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται στην παραγωγή εδώ και αρκετά χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, το περιβάλλον σε ένα E-208 παραμένει ελαφρώς πιο πολυτελές από αυτό που θα βρείτε στο Opel Corsa, και τα υλικά είναι πιθανώς καλύτερα από ό,τι είναι σε αυτοκίνητα όπως το MG4.

Τα πράγματα βελτιώνονται όταν αρχίζετε να οδηγείτε το E-208, επειδή το νέο σύστημα κίνησης δεν έχει αλλάξει τα βασικά στοιχεία ενός καλά στημένου supermini. Υπάρχει ευέλικτη συμπεριφορά μέσα στην πόλη, όπου ανταμείβεται η χρήση της άμεσα διαθέσιμης δύναμης για να ελίσσεσαι στην κίνηση.

Σε πιο γρήγορες διαδρομές το τιμόνι βαραίνει κάπως απότομα και το αμάξωμα παίρνει κάποιες κλίσεις, αλλά σε γενικές γραμμές το E-208 εμπνέει εμπιστοσύνη στις στροφές. Είναι όλα πολύ ασφαλή και προβλέψιμα, με το αρκετά μαλακό στήσιμο να βοηθά έτσι ώστε να μην χάνεται απότομα η σταθερότητα αν σηκώσετε το πόδι από το γκάζι στο μέσο της στροφής. Προσθέστε την άνεση ταξιδιού και ένα εκλεπτυσμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και καταλήγετε σε ένα αυτοκίνητο που είναι κατάλληλο για αστική χρήση, αλλά κάθε άλλο παρά έξω από τα νερά του όταν βρίσκεται στους αυτοκινητόδρομους. Ωστόσο, δε θα λέγαμε ότι υπάρχει πολλή διασκέδαση: αυτό δεν είναι ένα αυτοκίνητο που εκτιμά πραγματικά το να το «πετάτε» στις στροφές.

Peugeot E-208

Το νέο σύστημα κίνησης έχει αρκετή δύναμη στην κανονική λειτουργία για τις περισσότερες καταστάσεις, αν και το πάτημα του γκαζιού θα ενεργοποιήσει ένα «kickdown» που παρακάμπτει τις ρυθμίσεις και φέρνει την πλήρη ισχύ των 156 ίππων και 260 Nm ροπής. Έχετε υπόψη σας ότι η επιλογή της λειτουργίας Eco, κατεβάζει την ισχύ του κινητήρα στους 80 ίππους και ακόμη και με 180 Nm ροπής, αυτή η μείωση ιπποδύναμης είναι αισθητή.

Συμπέρασμα

Οι αισθητικές αναβαθμίσεις προσδίδουν φρέσκια εικόνα στο Peugeot E-208 κάνοντάς το ελκυστικό, ακόμη και για εκείνους που έχουν το τωρινό μοντέλο και θα θελήσουν να το αλλάξουν. Η αγορά των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων όμως έχει κινηθεί ταχύτερα από την εξέλιξη αυτού του αυτοκινήτου. Είναι αρκετά καλό στην οδήγηση, έχει μια funky (αν και στενόχωρη) καμπίνα, και η επιπλέον αυτονομία θα φανεί χρήσιμη σε όποιον οδηγεί τακτικά εκτός πόλης.

Χαρακτηριστικά

Peugeot E-208 GT 51 kWh 156 PS

  • Σύστημα κίνησης: Μπαταρία 51 kWh, ένας ηλεκτροκινητήρας
  • Ισχύς / ροπή: 156 ίπποι / 260 Nm
  • Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο μίας σχέσης, κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • 0-100 χλμ./ώρα: 8,2 δλ.
  • Μέγιστη ταχύτητα: 150 χλμ./ώρα
  • Αυτονομία: 400 χλμ.
  • Ισχύς φόρτισης: 100 kW (20-80% σε 25 λεπτά)

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Peugeot E-208

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!