Αναβαθμισμένο Hyundai Ioniq 5 με περισσότερη ισχύ και αυτονομία

Η μπαταρία 73 kWh του μοντέλου αντικαταστάθηκε από μια μεγαλύτερη μονάδα, η οποία θα βελτιώσει την αυτονομία του.

Αναβαθμισμένο Hyundai Ioniq 5 με περισσότερη ισχύ και αυτονομία

Η μπαταρία 73 kWh του μοντέλου αντικαταστάθηκε από μια μεγαλύτερη μονάδα, η οποία θα βελτιώσει την αυτονομία του.

Η Hyundai αποκάλυψε μια σειρά από αναβαθμίσεις του αμιγώς ηλεκτρικού Ioniq 5. Χάρη στις τροποποιήσεις το μοντέλο έχει περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ παρέχει και στοιχεία προηγμένης τεχνολογίας, όπως η έξυπνη ανάρτηση και οι προαιρετικοί ψηφιακοί πλαϊνοί καθρέφτες.

Η απόδοση και η αυτονομία του πισωκίνητου μοντέλου των 170 ίππων με τη μικρότερη μπαταρία 58 kWh παραμένουν αμετάβλητα, αλλά η έκδοση με μπαταρία 77,4 kWh παρέχει αυτονομία 507 χιλιομέτρων, δηλαδή 27 περισσότερα από πριν. Αυτή η έκδοση έχει επίσης 10 άλογα περισσότερα, φτάνοντας στα 228.

Στην κορυφή της σειράς είναι η έκδοση με δύο κινητήρες και μπαταρία 77,4 kWh, η οποία τώρα αποδίδει ισχύ 325 ίππων. Έτσι το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τη Hyundai και παρέχει αυτονομία 480 χιλιομέτρων με μία φόρτιση.

Η Hyundai δεν έχει διευκρινίσει εάν οι χρόνοι φόρτισης έχουν αλλάξει με τη νέα μπαταρία, αλλά η προηγούμενη έκδοση μπορούσε να φορτιστεί μέχρι το 80% της χωρητικότητας της, σε περίπου 18 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή 350 kW.

Το νέο πακέτο μπαταριών έχει ένα σύστημα κλιματισμού που επιτρέπει στο Ioniq 5 να προσαρμόζει αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας όσο βρίσκεται στο δρόμο, διασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες όταν το αυτοκίνητο φτάσει σε ένα σημείο φόρτισης. Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο εντοπίσει ότι έφτασε σε ένα σημείο φόρτισης μέσω του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης και σύμφωνα με την εταιρεία, θα βελτιώσει τις πραγματικές ταχύτητες φόρτισης τόσο σε ζεστό όσο και σε κρύο περιβάλλον.

Οι πρόσθετες επιλογές εξοπλισμού του Ioniq 5 θα περιλαμβάνουν έναν νέο ψηφιακό κεντρικό καθρέφτη, ο οποίος στέλνει εικόνα σε μια οθόνη που βρίσκεται στη θέση του συμβατικού καθρέφτη από μια κάμερα τοποθετημένη κάτω από την πίσω αεροτομή του αυτοκινήτου. Αυτό μάλλον θα βοηθήσει στην καλύτερη ορατότητα στο πίσω μέρος, αφού η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα αποτελεί βασικό πρόβλημα των αγοραστών του μοντέλου. Επιπλέον θα υπάρχει η δυνατότητα προαιρετικής τοποθέτησης ψηφιακών πλαϊνών καθρεφτών, κάτι που προσφέρει καλύτερη ορατότητα ακόμα και σε κακές καιρικές συνθήκες καθώς και αεροδυναμικό πλεονέκτημα.

Η νέα ανάρτηση με έξυπνα αμορτισέρ (Smart Frequency Dampers) σύμφωνα με την Hyundai, θα βελτιώσει την απόκριση του πίσω άξονα, τον έλεγχο του αμαξώματος και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Αυτές οι αναβαθμίσεις θα έχουν μια μικρή επίπτωση στο κόστος του αυτοκινήτου, που αναμένεται έχει μια μικρή αύξηση.

Απόδοση Χριστίνα Μυρτώ Σταθάκη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!