Παρά το ζήτημα στον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων, ο Όμιλος Volkswagen έχει παραδώσει στους πελάτες 99.100 BEV έως τα τέλη Μαρτίου, ενώ το αντίστοιχο 1ο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ήταν 60.000 μονάδες.
Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κίνα, όπου 28.800 πελάτες παρέλαβαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάστηκε από κάποια μάρκα του Ομίλου – τετραπλάσια αύξηση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Όσον αφορά τις παραδόσεις BEV ανά περιοχή, η Ευρώπη εξακολουθούσε να έχει σαφώς το προβάδισμα με 58.400 οχήματα (μερίδιο αγοράς 59%) τους πρώτους τρεις μήνες. Στις ΗΠΑ, ο Όμιλος παρέδωσε 7.900 BEV σε πελάτες τα οποία αντιστοιχούσαν στο 8% των παγκόσμιων παραδόσεων.
Στην Κίνα, μέχρι το τέλος Μαρτίου, παραδόθηκαν 28.800 μονάδες, τέσσερις φορές περισσότερα από ότι το 1ο τρίμηνο του 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει το 29% των παγκόσμιων παραδόσεων BEV του Ομίλου.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η μάρκα Volkswagen παρέδωσε 53.400 BEV στους πελάτες (μερίδιο 54%), ενώ ακολούθησαν η Audi με 24.200 οχήματα (μερίδιο 24%), η Porsche με 9.500 (μερίδιο 10%), η Skoda με 8.800 (μερίδιο 9%) και η Seat/Cupra με 2.200 (μερίδιο 2%).
Τα καλύτερα 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε πωλήσεις το 1ο τρίμηνο του 2022 είναι τα εξής:
- Volkswagen ID.4 30.300 μονάδες
- Volkswagen ID.3 13.000 μονάδες
- Audi Q4 e-tron (συμπ. Sportback) 10.700 μονάδες
- Audi e-tron (συμπ.. Sportback) 10.300 μονάδες
- Porsche Taycan (συμπ. Cross Turismo) 9.500 μονάδες