Το εργοστάσιο της Ford που αλλάζει αποστολή

Από κιβώτια για συμβατικά αυτοκίνητα, στην παραγωγή συστημάτων κίνησης για ηλεκτρικά οχήματα

Το εργοστάσιο της Ford που αλλάζει αποστολή

Από κιβώτια για συμβατικά αυτοκίνητα, στην παραγωγή συστημάτων κίνησης για ηλεκτρικά οχήματα

Στα πλαίσια της δέσμευσής της για εξηλεκτρισμό στην Ευρώπη, η Ford ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει έως 272 εκατομμύρια ευρώ για να μετατρέψει το εργοστάσιο της στο Halewood της Αγγλίας, σε μονάδα παραγωγής συστημάτων κίνησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Η παραγωγή αναμένεται να αρχίσει στα μέσα του 2024 και θα κατασκευάζονται περίπου 250.000 μονάδες ετησίως. Η επένδυση, που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω του Ταμείου Μετασχηματισμού Αυτοκίνησης, θα βοηθήσει να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας στο Halewood.

«Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα, σηματοδοτώντας την πρώτη εσωτερική επένδυση της Ford στην κατασκευή εξαρτημάτων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Ενισχύει περαιτέρω την ικανότητά μας να κατασκευάζουμε 100% αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα Ford στην Ευρώπη και τα δύο τρίτα των επαγγελματικών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά έως το 2030 », δήλωσε ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης. Και πρόσθεσε: «Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε τη βρετανική κυβέρνηση για τη στήριξή της σε αυτή τη σημαντική επένδυση στο Halewood».

Με τον όρο «σύστημα κίνησης» περιγράφεται το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα που αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το κιβώτιο ταχυτήτων ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Το εργοστάσιο στο Halewood επιλέχθηκε για να κατασκευάζει συστήματα κίνησης λόγω των επιδόσεων στους τομείς της ποιότητας και των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Αυτή τη στιγμή εκεί κατασκευάζονται τα κιβώτια ταχυτήτων για μια σειρά επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων Ford και εξάγεται το 100% της παραγωγής του. Νωρίτερα εφέτος η Ford απέκτησε την πλήρη ιδιοκτησία του Halewood, που ανήκε στη Getrag Ford Transmissions, μια κοινοπραξία της Ford και της Magna, για περισσότερα από 20 χρόνια. Η Ford είναι ένας από τους μεγαλύτερους εξαγωγείς του Ηνωμένου Βασιλείου, εξάγοντας κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων σε περισσότερες από 15 χώρες σε έξι ηπείρους, με εξαγωγές περίπου 3 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως.

Αυτό είναι το νέο Ford Focus, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2022

Αυτή η είδηση ακολουθεί μια σειρά από σημαντικές ανακοινώσεις εξηλεκτρισμού των οχημάτων της Ford στην Ευρώπη. Έχει προηγηθεί η επένδυση σχεδόν 860 εκατομμυρίων ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου συναρμολόγησης οχημάτων στην Κολωνία, ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά κέντρα της εταιρείας στην Ευρώπη και έδρα της Ford Ευρώπης.

Η επένδυση θα μετατρέψει την εγκατάσταση σε «Κέντρο Ηλεκτροκίνησης» της Ford όπου θα κατασκευάζονται ηλεκτρικά οχήματα και είναι η πρώτη τέτοια εγκατάσταση της Ford στην Ευρώπη. Το πρώτο ευρωπαϊκής κατασκευής, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό αυτοκίνητο θα βγει από τη γραμμή παραγωγής της Κολωνίας το 2023. Νωρίτερα εφέτος η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι εκτός από την κατασκευή του ηλεκτρικού E-Transit από το 2022, το Ford Otosan, η κοινοπραξία της Ford στην Τουρκία, θα παράγει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της επόμενης γενιάς Transit Custom από το 2023 στις εγκαταστάσεις παραγωγής της στο Kocaeli της Τουρκίας. Ένα νέο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα που κατασκευάζεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, θα αποκτήσει επίσης μια αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή από το 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!