Τις θέσεις του BMW Group για την ηλεκτροκίνηση επανέλαβε ο Oliver Zipse, κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων για το πρώτο εξάμηνο του 2021. Ο Πρόεδρος του γερμανικού ομίλου ανέφερε ότι η ΜΙΝΙ θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, καθώς οι οδηγοί μοντέλων της μάρκας κινούνται συνήθως σε αστικό περιβάλλον.
Όσον αφορά την BMW, ο Zipse υποστήριξε ότι είναι έτοιμη να καταστεί 100% ηλεκτρική μάρκα, μόλις οι συνθήκες είναι ιδανικές, δηλαδή οι υποδομές είναι έτοιμες να το υποστηρίξουν. «Εδώ και χρόνια, η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης δεν έχει να κάνει με την παροχή ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τις εταιρείες. Εξαρτάται κυρίως από το πόσο γρήγορα επεκτείνεται το δίκτυο φόρτισης».
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του BMW Group, για κάθε 1% που καθιστά η ΕΕ πιο αυστηρούς τους στόχους περιορισμού των εκπομπών CO2 από τις μετακινήσεις, απαιτούνται 200.000 σημεία φόρτισης, επιπλέον των 3 εκατ. που ήδη θα πρέπει να λειτουργούν έως το 2030!
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €