Alfa Romeo Milano: Παγκόσμια πρεμιέρα στις 10 Απριλίου 2024

Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βάζουν τις τελευταίες πινελιές στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αλλά και το πρώτο B-SUV της Μιλανέζικης μάρκας.

Alfa Romeo Milano: Παγκόσμια πρεμιέρα στις 10 Απριλίου 2024

Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βάζουν τις τελευταίες πινελιές στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αλλά και το πρώτο B-SUV της Μιλανέζικης μάρκας.

Η Alfa Romeo έχει θέσει ως αδιαπραγμάτευτο στόχο η νέα Milano, το πρώτο της B-SUV αλλά και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, να διαθέτει τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία του. Για να το πετύχει αυτό, διεξάγει εξαντλητικές δοκιμές στο ιστορικό Balocco Proving Ground, εκεί όπου εξελίσσονται άλλωστε όλα τα μοντέλα της Μιλανέζικης φίρμας.

Η επερχόμενη Alfa Romeo Milano βρίσκεται στην τελική ευθεία για την επίσημη αποκάλυψη της που θα γίνει στις 10 Απριλίου 2024 και θα καλυφθεί από ανοιχτό σε όλους live streaming.

Το ολοκαίνουργιο B-SUV εξελίχθηκε υπό την καθοδήγηση της ίδιας ομάδας μηχανικών που ανέλαβε τα πλέον συναρπαστικά μοντέλα της σύγχρονης Alfa Romeo. Τώρα, είναι η σειρά των κορυφαίων δοκιμαστών να διασφαλίσουν την πιο σπορ οδηγική εμπειρία της κατηγορίας, που είναι και ο αδιαπραγμάτευτος στόχος.

Το βάρος έπεσε στη σχεδίαση ενός εξαιρετικά άμεσου εμπρός συστήματος που θα εξασφαλίζει κοφτερή αλλαγή κατεύθυνσης, καθώς και στο κορυφαίο επίπεδο πρόσφυσης. Ο Domenico Bagnasco και η ομάδα του αποτελούν την εγγύηση για τα παραπάνω, εξαργυρώνοντας την τεράστια εμπειρία που αποκόμισαν εξελίσσοντας τις Alfa Romeo 4C, 8C, Giulia και Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale, οι οποίες είναι θρύλοι της αυτοκίνησης.

Επικεφαλής του project για την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo είναι ο Stefano Cereda, ο οποίος έχει αποδείξει το ταλέντο του από την πρώτη γραμμή της εξέλιξης του υβριδικού συστήματος της Alfa Romeo Tonale PHEV Q4.

Ο ιδιαίτερα πεπειραμένος Ιταλός μηχανικός Luigi Domenichelli ηγείται της ομάδας που συντονίζει τα υποσυστήματα που αφορούν στην απόδοση, στην αντοχή και στην άνεση, ενώ πολύ σημαντική είναι και η παράμετρος πως ο σχεδιασμός της Milano έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα και στην εργονομία της καμπίνας, με αποτέλεσμα την διάδραση μεταξύ του χρήστη και του αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!