Αύξηση ισχύος και αυτονομίας για το νέο Skoda Enyaq

Η Skoda παρουσίασε την ανανεωμένη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού οικογενειακού SUV Enyaq για το 2024, με αυξημένη ισχύ και αυτονομία.

Αύξηση ισχύος και αυτονομίας για το νέο Skoda Enyaq

Η Skoda παρουσίασε την ανανεωμένη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού οικογενειακού SUV Enyaq για το 2024, με αυξημένη ισχύ και αυτονομία.

Το Skoda Enyaq είναι ένα από τα καλύτερα αμιγώς ηλεκτρικά οικογενειακά SUV, αλλά η τσεχική μάρκα θα το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό το 2024, με ένα αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης και πλούσιο εξοπλισμό. Εξωτερικά, δεν υπάρχουν πολλές διαφορές για το μοντέλο της χρονιάς του 2024. Η Skoda έχει αποσύρει το τμήμα «iV» του ονόματος, αλλά κατά τα άλλα είναι η ίδια σχεδίαση και στις δύο μορφές αμαξωμάτων, SUV και coupe-SUV.

Η γκάμα εξακολουθεί να ξεκινά με το Enyaq 60 και στη συνέχεια υπάρχουν αρκετές νέες εκδόσεις, ξεκινώντας με το Enyaq 60 Edition και το Enyaq 85 Edition. Πάνω από αυτά τα δύο βρίσκεται το 85x SportLine Plus και στη συνέχεια ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού L&K (συντομογραφία των Vaclav Laurin και Vaclav Klement, ιδρυτών της Skoda) που εστιάζει στην πολυτέλεια. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το σπορ Enyaq RS.

Η Skoda έχει δώσει σε ορισμένες εκδόσεις του Enyaq αύξηση αυτονομίας ώστε να το βοηθήσει να παραμείνει ανταγωνιστικό σε σχέση με τα Kia EV6, Hyundai Ioniq 5 και Tesla Model Y. Η αύξηση της αυτονομίας του Enyaq 60 πηγάζει από κάποιες βελτιώσεις της μπαταρίας και του λογισμικού διαχείρισης ενέργειας, με αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας κατά 5 χλμ., για να φτάσει στα 400 χλμ. από τη μπαταρία 58 kWh. Ο μονός ηλεκτροκινητήρας, που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα του 60 εξακολουθεί να αποδίδει 179 ίππους, προσδίδοντας χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα 8,7 δευτερολέπτων. Το Enyaq 60 Edition έχει το ίδιο σύστημα κίνησης με το 60, αλλά η αυτονομία του μειώνεται στα 398 χλμ.

Το Enyaq 85 Edition αντικαθιστά το παλιό 80 και διαθέτει υψηλότερη ισχύ και αυτονομία. Εξακολουθεί να διαθέτει μπαταρία 77 kWh, αλλά διαθέτει επίσημη αυτονομία έως και 570 χλμ. και αποδίδει 210 kW (286 ίππους), τιμές αυξημένες κατά 14 χλμ. και 60 kW (82 ίππους) από τον προκάτοχό του. Η επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί τώρα 6,7 δευτερόλεπτα, δηλαδή σχεδόν 2 δλ. λιγότερο από το Enyaq 80.

Το 85x διατίθεται μόνο στην έκδοση SportLine Plus και διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα, με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η αυτονομία έχει αυξηθεί κατά 18 χλμ. σε σχέση με το παλιό 80x, στα 570 χλμ., ενώ η συνολική ισχύς έχει αυξηθεί στα 210 kW (286 ίππους). Ο χρόνος επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα του 85x των 6,6 δλ. είναι 0,3 δλ. ταχύτερος από αυτόν του 80x, αλλά η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί από τα 160 χλμ/ώρα στα 180 χλμ/ώρα. Το ίδιο ισχύει και για το Enyaq 85. Η επερχόμενη έκδοση L&K θα εστιάζει στην άνεση και την πολυτέλεια, χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα κίνησης με το Enyaq 85, που διαθέτει μονό κινητήρα στον πίσω άξονα.

Η Skoda έχει επίσης ενισχύσει το Enyaq RS, προσθέτοντας 30 επιπλέον kW (41 ίππους), αυξάνοντας τη συνδυασμένη ισχύ των δύο ηλεκτροκινητήρων σε 250 kW (340 ίππους) και τη ροπή κατά 235 Nm, δηλαδή από 310 Nm σε 545 Nm. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα για το Enyaq RS έχει μειωθεί κατά 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο σε 5,5 δλ., γεγονός που το καθιστά το ταχύτερα επιταχυνόμενο Skoda παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ. Η αυτονομία βελτιώνεται κατά 24 χλμ., για να διαμορφωθεί στα 540 χλμ.

Τα μοντέλα 85x και RS με διπλό ηλεκτροκινητήρα, επωφελούνται επίσης από υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης 175 kW, που σημαίνει ότι θα χρειαστούν μόλις 28 λεπτά και στα δύο μοντέλα για να γεμίσει η μπαταρία των 77 kWh από το 10% έως το 80% της χωρητικότητάς της.

Εκτός από τις βελτιώσεις κάτω από το αμάξωμα, ορισμένα από τα μενού και τις οθόνες σε όλα τα μοντέλα (εκτός από το εισαγωγικό), έχουν ανασχεδιαστεί, ώστε να είναι πιο εύχρηστα και να εμφανίζουν τις πληροφορίες με μεγαλύτερη σαφήνεια. Βελτιωμένα είναι τα γραφικά για την πλοήγηση και τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, καθώς και η ψηφιακή οθόνη οργάνων και το προαιρετικό head-up display, που διαθέτουν κινούμενα σχέδια, που σύμφωνα με τη Skoda τα καθιστούν πιο διαισθητικά διευκολύνουν την ανάγνωσή τους εν κινήσει.

Για το 2024, η Skoda έχει επίσης προσθέσει στον εξοπλισμό του εισαγωγικού Enyaq 60 την ειδοποίηση προσοχής του οδηγού, την υποβοήθηση ταχύτητας και την αναγνώριση οδικών πινακίδων, ενώ το ανανεωμένο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, το RS, αποκτά περσίδες πίσω παραθύρων, ηλεκτρικές κλειδαριές για παιδιά, πίσω θύρες φόρτισης USB-C, πίσω πλευρικούς αερόσακους και πρόβλεψη για κοτσαδόρο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!