Αυτή είναι η νέα Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC+ Coupe

Η πρώτη CLE που έχει αναλάβει να αναβαθμίσει η Mercedes-AMG είναι το μοντέλο 53, και διαθέτει 6κύλινδρο κινητήρα 449 ίππων.

Αυτή είναι η νέα Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC+ Coupe

Η πρώτη CLE που έχει αναλάβει να αναβαθμίσει η Mercedes-AMG είναι το μοντέλο 53, και διαθέτει 6κύλινδρο κινητήρα 449 ίππων.

Η Mercedes-Benz CLE έχει αρκετά δύσκολο έργο να εκπληρώσει, καθώς καλείται να αντικαταστήσει τις δίθυρες εκδόσεις τόσο της C-Class όσο και της E-Class. Για να δώσει μία χείρα βοηθείας στο νέο coupe, η Mercedes-AMG ενίσχυσε τώρα τα όπλα της, προσθέτοντας τη hot έκδοση CLE 53 στην γκάμα της. Οι αντίπαλοι της Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC+ Coupe είναι λίγοι αυτή τη στιγμή. Θα πρέπει να ανταγωνιστεί την BMW 440i στον τομέα των σπορ coupe και, σε μικρότερο βαθμό προφανώς, υπάρχει η νέα Ford Mustang που καταφθάνει το 2024. Η εναλλακτική λύση του S5 της Audi αποσύρθηκε από την αγορά νωρίτερα φέτος.

Η στάνταρ Mercedes-Benz CLE προσφέρεται με 4κύλινδρους και 6κύλινδρους βενζινοκινητήρες και με ένα ήπια υβριδικό diesel. Η CLE 53 χρησιμοποιεί τον ίδιο 6ύλινδρο βενζινοκινητήρα με τη η CLE 450, που σε εκείνη την περίπτωση αποδίδει 375 ίππους, αλλά έχει ρυθμιστεί ώστε η πίεση του turbo να έχει αυξηθεί από 0,4 σε 1,5 bar, εκτινάσσοντας τη συνολική ισχύ στους 449 ίππους, με 560 Nm ροπής και λειτουργία overboost στα 600 Nm για 12 δλ.

Ο κινητήρας της CLE 53 είναι επίσης ήπια υβριδικός με ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας 48V που αποδίδει 23 ίππους. Η παλιά Mercedes-AMG C 43 Coupe (δεν υπήρχε έκδοση της C-Class με την ονομασία 53 κάτω από τη ναυαρχίδα C 63) χρειαζόταν 4,7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα και η E 53 Coupe το κάνει σε 4,4 δλ. Η νέα CLE 53 είναι ταχύτερη, καθώς χρειάζεται 4,2 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ.

Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων, που έχει κατασκευαστεί από την AMG για να προσφέρει μια πιο ελκυστική οδηγική εμπειρία. Η AMG έχει τοποθετήσει μεγάλες τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός φρένων με διάτρητους δίσκους, ενώ υπάρχει και μια επιπλέον λειτουργία οδήγησης «Sport+», η οποία μεταβάλλει τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης, του κιβωτίου και της ανάρτησης.

Υπάρχει στάνταρ σύστημα διεύθυνσης των πίσω τροχών, που στρίβουν έως και 2,5 μοίρες (λιγότερο από την E-Class όπου στρίβουν 4,5 μοίρες), το οποίο, σύμφωνα με τη Mercedes, συμβάλλει στην ενίσχυση της ευελιξίας και της σταθερότητας. Επίσης, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το «Ride Control» της Mercedes, ένα προσαρμοστικό σύστημα απόσβεσης που μπορεί να εστιάσει είτε στην άνεση στη λειτουργία «Comfort» είτε σε μια πιο συναρπαστική αίσθηση στις λειτουργίες «Sport» και «Sport+».

Η Mercedes-AMG CLE 53 διαθέτει κάποιες λεπτές εξωτερικές τροποποιήσεις (πιθανότατα για να κάνει χώρο για το επερχόμενο μοντέλο CLE 63). Υπάρχει μια ειδική για την AMG εμπρός μάσκα με ειδικά διαμορφωμένα ένθετα, διευρυμένοι θόλοι εμπρός και πίσω τροχών που φιλοξενούν ένα φαρδύτερο μετατρόχιο (αυξημένο κατά 58 χλστ. εμπρός και 75 χλστ. πίσω), καθώς και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Όπως είδαμε και στα προηγούμενα αυτοκίνητα της Mercedes-AMG με την ονομασία 53, υπάρχει ένα σύνολο στρογγυλών τετραπλών απολήξεων εξάτμισης στο πίσω μέρος.

Το εσωτερικό της CLE 53 είναι σε γενικές γραμμές το ίδιο που θα βρείτε και σε άλλα μοντέλα της σειράς CLE, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ και κεντρική οθόνη αφής 11,9″. Ωστόσο, η CLE 53 προσφέρεται αποκλειστικά με δέρμα ή Nappa, ενώ τα προσκέφαλα αποκτούν το λογότυπο AMG. O ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτει μια νέα λειτουργία «Supersport», η οποία δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο ταχύμετρο. Ένα μενού AMG σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα του αυτοκινήτου με ενδείξεις επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, χρονόμετρο για γύρους στην πίστα και μετρητές φορτίων G.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!