Volkswagen ID.X Performance: Εστιασμένο στις επιδόσεις

Η Volkswagen δημιούργησε ένα επιθετικό concept car, το ID.X Performance, το οποίο είναι βασισμένο στο ID.7.

Volkswagen ID.X Performance: Εστιασμένο στις επιδόσεις

Η Volkswagen δημιούργησε ένα επιθετικό concept car, το ID.X Performance, το οποίο είναι βασισμένο στο ID.7.

Ένα νέο μέλος της σπορ, αμιγώς ηλεκτρικής σειράς GTX της Volkswagen πρόκειται να παρουσιαστεί με τη μορφή του επερχόμενου ID.7 GTX, αλλά πριν συμβεί αυτό, η VW αποκάλυψε ένα ακόμα πιο εστιασμένο στις επιδόσεις concept car, το ID.X Performance. Η Volkswagen αποκαλεί το αυτοκίνητο ως το όραμά της για μια αμιγώς ηλεκτρική σπορ λιμουζίνα, κάτι που υποθέσαμε ότι θα ήταν το ID.7 GTX, αλλά το ID.X Performance ανεβάζει στροφές, τόσο οπτικά όσο και τεχνικά.

Η τρέχουσα γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της VW με την ονομασία GTX, όπως τα ID.4 GTX και ID.5 GTX, δεν διαφέρουν πολύ από τα κανονικά αυτοκίνητα στα οποία βασίζονται. Ωστόσο, αυτό το ID.X Performance διαθέτει πολλές επιθετικές εξωτερικές επεμβάσεις σε σχέση με το ID.7. Υπάρχει ένα νέο splitter μπροστά και ένας μεγάλος πίσω διαχύτης, αμφότερα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Υπάρχει επίσης μια καθόλου διακριτική πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα, φαρδύτεροι θόλοι τροχών και νέες πλευρικές ποδιές. Σπορ καθίσματα από ανθρακονήματα και κόκκινες λεπτομέρειες μέσα και έξω κάνουν ξεχωριστό το ID.X Performance.

Πέραν από τις αισθητικές λεπτομέρειες, η Volkswagen έχει μειώσει κατά 60 χιλιοστά την απόσταση από το έδαφος, και η σπορ ανάρτηση διαθέτει πιο σκληρά ελατήρια. Αν και η VW δεν το έχει επισημάνει, φαίνεται επίσης ότι το ID.X Performance διαθέτει μεγαλύτερους δίσκους και δαγκάνες φρένων πίσω από τις ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.

Τα ισχυρότερα φρένα είναι απαραίτητα, λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης, που αγγίζει τα 411 kW (558 ίπποι) και προέρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Ως μέτρο σύγκρισης, αξίζει να αναφερθεί ότι το στάνταρ ID.7 αποδίδει 286 ίππους και αναμένεται ότι η έκδοση GTX θα αποδίδει περίπου 400 ίππους. Την κατανομή ροπής μεταξύ των δύο αξόνων διαχειρίζεται το σύστημα «Vehicle Dynamics Manager» το οποίο ελέγχει επίσης πόσο «κλειδώνει» το διαφορικό.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Volkswagen δίνει σε ένα αυτοκίνητο επίδειξης το όνομα «ID.X». Το ID.X Concept που ζήσαμε από πρώτο χέρι πριν από μερικά χρόνια ήταν προάγγελος του επερχόμενου ID.3 GTX και με τον ίδιο τρόπο, το επερχόμενο ID.7 GTX θα πρέπει να είναι μια πιο προσγειωμένη έκδοση του ID.X Performance.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Volkswagen στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!