Αποκαλύφθηκε η νέα Mercedes-AMG C 43 με 408 ίππους

Το νέο μοντέλο είναι η πρώτη γνήσια AMG της τελευταίας C-Class και αποτελεί προπομπό της plug-in υβριδικής C 63.

Αποκαλύφθηκε η νέα Mercedes-AMG C 43 με 408 ίππους

Το νέο μοντέλο είναι η πρώτη γνήσια AMG της τελευταίας C-Class και αποτελεί προπομπό της plug-in υβριδικής C 63.

Η νέα γενιά της Mercedes-AMG C 43 είναι εδώ και είναι διαθέσιμη ως sedan και station wagon, με εντελώς καινούργιο κινητήρα. Υποστηρίζεται από ήπια υβριδική τεχνολογία και καινούριο ​​εξοπλισμό πλαισίου που προέρχεται από νεότερα μοντέλα της AMG. Αποτελεί προπομπό της επόμενης C 63 η οποία, όπως επιβεβαιώθηκε, θα είναι plug-in υβριδική.

Ο νέος κινητήρας M139 της A 45 S δίνει στη C 43 μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με τους 380 ίππους του προκατόχου της. Το νέο μοντέλο αποδίδει ισχύ 408 ίππων στις 6.750 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Η επιπλέον ισχύς προέρχεται από έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, όπως όπως συμβαίνει και με τη νέα SL 43 roadster.

Το σύστημα 48V προσφέρει πρόσθετη ισχύ 14 ίππων για μικρό χρονικό διάστημα, μέσω ηλεκτροκινητήρα εκκίνησης με ιμάντα. Το μοντέλο χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με υγρό συμπλέκτη. Η νέα C 43 βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας MRA αλλά όπως οι ήπια υβριδικοί ανταγωνιστές της, η BMW M440i και το Audi S4, η νέα Mercedes-AMG C 43 είναι τετρακίνητη.

Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της μάρκας στέλνει έως και 69% της ισχύος στους πίσω τροχούς και η στάνταρ τετραδιεύθυνση μειώνει τον κύκλο στροφής. Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα η C 43 είναι πιο γρήγορη από τους δύο ανταγωνιστές της, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή στα 265 με το προαιρετικό πακέτο «AMG Driver’s Package».

Το μοντέλο προσφέρει επιλογή μεταξύ πέντε προγραμμάτων οδήγησης: Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Τα προγράμματα Sport και Sport+ αυξάνουν την απόκριση του κινητήρα, επιταχύνουν τις αλλαγές ταχυτήτων και κάνουν την ανάρτηση και το τιμόνι πιο ευέλικτα.

Για να ανταπεξέλθει στην επιπρόσθετη ισχύ του αυτοκινήτου η μάρκα έχει αναβαθμίσει τα φρένα, τοποθετώντας αεριζόμενες εξαπίστονες δαγκάνες και δισκόφρενα 370 χλστ. εμπρός. Τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, τροποποιούν συνεχώς τους αποσβεστήρες, ανάλογα με το στιλ οδήγησης και την κατάσταση του οδοστρώματος, προσφέροντας τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις: Comfort, Sport και Sport+.

Η C 43 ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mercedes που έχουμε δει στα πιο πρόσφατα μοντέλα E-Class και A-Class. Στο εμπρός μέρος υπάρχει διακρίνεται η χαρακτηριστική μεγάλη μάσκα της AMG, με κάθετα -χρωμιωμένα- στοιχεία και εισαγωγές αέρα με πιο επιθετική όψη. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια ποδιά με όψη διαχύτη και δύο απολήξεις εξατμίσεων. Οι ζάντες της C 43 είναι 18 ιντσών, αλλά προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν 19 ή 20 ιντσών.

Η καμπίνα των επιβατών είναι οικεία στους πελάτες της Mercedes, με το τεχνητό δέρμα Artico να ντύνει τα καθίσματα και διάφορα άλλα σημεία. Κόκκινες ραφές, κόκκινες ζώνες ασφαλείας, σπορ πεντάλ AMG και τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος είναι μερικές από τις μικρές πινελιές που αναδεικνύουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX είναι το ίδιο με της C-Class, αλλά με την προσθήκη ενός κουμπιού συντόμευσης για το «Dynamic Select» της AMG.

Αυτό προσφέρει πρόσβαση στον οδηγό σε ένα καταγραφικό δεδομένων για χρήση σε πίστα. Η Mercedes το ονομάζει «AMG Track Pace» και εμφανίζει δεδομένα όπως η ταχύτητα, η επιτάχυνση, η γωνία του τιμονιού, οι χρόνοι σε κάθε γύρο και κάποια εργαλεία ανάλυσης. Ο χώρος αποσκευών είναι ίδιος με της C-Class, 455 λίτρα για την έκδοση sedan και 490 λίτρα για τη station wagon. Αναμένεται ότι η νέα C 43 θα πωλείται από τα τέλη του τρέχοντος έτους με τιμή που δεν έχει  αποκαλυφθεί, αλλά υπολογίζεται περίπου στα 71.000 ευρώ.

Απόδοση Χριστίνα Μυρτώ Σταθάκη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!