Αυτή είναι η Ferrari Amalfi, το νεότερο μοντέλο της ιταλικής μάρκας, η οποία αντικαθιστά την Roma ως το εισαγωγικό GT αυτοκίνητο στη γκάμα.
Σύμφωνα με την Ferrari, οι αλλαγές στην Roma ήταν τόσο πολλές που δικαιολογούσαν και μια αλλαγή στο όνομα. Το νέο μοντέλο παίρνει το όνομά του από την Ακτή του Αμάλφι, ένα τοπίο-μνημείο της UNESCO που περιβάλλεται από μικρές πόλεις χτισμένες μεταξύ των βουνών και της θάλασσας.
Η περιοχή φημίζεται για τα όμορφα τοπία – και εμφανισιακά η Ferrari Amalfi είναι το ίδιο εκθαμβωτική. Παρότι η βασική σχεδιαστική γραμμή της είναι παρόμοια με την Roma, όλα τα πάνελ στην Amalfi είναι επανασχεδιασμένα.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Στο μπροστινό μέρος ο προφυλακτήρας έχει γραμμές που θυμίζουν την Purosangue – το SUV μοντέλο της ιταλικής εταιρείας. Κρυμμένοι μέσα σε ένα στενό άνοιγμα βρίσκονται οι προβολείς LED, που συνοδεύονται μεταξύ τους από ένα ενιαίο φωτιστικό στοιχείο. Εκεί καμουφλάρονται έξυπνα και μερικοί από τους αισθητήρες του αυτοκινήτου.
To κάτω άνοιγμα του προφυλακτήρα έχει μεγαλώσει και καλύπτεται από ένα λεπτό πλέγμα. Τόσο το καπό όσο και τα μπροστινά φτερά είναι νέα με πιο αιχμηρή αισθητική.
Οι στρογγυλεμένες γραμμές της Roma στο πίσω μέρος έχουν δώσει τη θέση τους σε μια πιο επιθετική φιλοσοφία, που θυμίζει την 12Cilindri. Τα φώτα δύο στοιχείων βρίσκονται τώρα σε μια κοίλη προεξοχή, η οποία στεγάζει επίσης το μπουτόν που ανοίγει το πορτμπαγκάζ. Ακριβώς από πάνω, υπάρχει μια μικρή ενεργή αεροτομή, που είναι ικανή να παράγει έως και 110 κιλά παραπάνω αρνητική άντωση σε σχέση με την Roma στην πιο επιθετική της θέση.
Οι διαστάσεις στο εσωτερικό δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με την Roma, όμως το νέο ταμπλό και η κεντρική κονσόλα της Amalfi απελευθερώνουν περισσότερους χώρους για τους επιβάτες. Η τελευταία κατασκευάζεται από ένα ενιαίο τμήμα αλουμινίου, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα είναι διαθέσιμο και σε πάνελ από ανθρακονήματα. Η οθόνη του infotainment έχει πλέον οριζόντιο προσανατολισμό, ακολουθώντας τα χνάρια της 12Cilindri.
Τα πίσω καθίσματα της Amalfi είναι ιδιαίτερα στενά και εξυπηρετούν μόνο την μεταφορά παιδιών. Το πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 273 λίτρων μπορεί να επεκταθεί, αν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Οι κυριότερες αναβαθμίσεις εντοπίζονται στο infotainment. Η Ferrari λέει ότι άκουσε τις κριτικές των πελατών της, αντικαθιστώντας τα κουμπιά αφής στο τιμόνι με φυσικά μπουτόν. Σύμφωνα με την εταιρεία η πλοήγηση στα πολύπλοκα μενού της οθόνης του οδηγού θα είναι αρκετά πιο εύκολη. Το μπουτόν αφής για την έναρξη του κινητήρα αντικαταστάθηκε από έναν ακόμα φυσικό διακόπτη.
Ο κινητήρας που κινεί την Ferrari Amalfi είναι ο ίδιος που συναντάμε και στην Roma: ένας V8 χωρητικότητας 3,9 λίτρων. Η ιταλική εταιρεία όμως αναβάθμισε τον εγκέφαλο και την χαρτογράφηση, για να ενσωματώσει καλύτερα όλα τα υπόλοιπα συστήματα του πλαισίου. Το αποτέλεσμα είναι ότι πλέον αποδίδει 631 ίππους και 760 Nm ροπής. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Η Ferrari Amalfi θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026. Η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, όμως αναμένεται να ξεπερνά τα 250.000 ευρώ.