Τον Ιούνιο του 2024 η Bentley αποκάλυψε ένα νέο Plug-In υβριδικό σύνολο, το οποίο αντικατέστησε τον θρυλικό πλέον W12 που βρισκόταν κάτω από το καπό των μοντέλων της εταιρείας για περισσότερο από 20 χρόνια.
Πλέον στην γκάμα κινητήρων των Continental GT και Flying Spur έρχεται να προστεθεί ένα νέο Plug-In υβριδικό σύνολο, με την ονομασία «High Performance Hybrid».
Το νέο σύνολο απαρτίζεται από έναν twin-turbo V8 4 λίτρων, ο οποίος μαζί με έναν ηλεκτρικό κινητήρα αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους. Η ροπή υπολογίζεται στα 930 Nm.
Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια την Bentley, τα νούμερα αυτά είναι ικανά να υποσκελίσουν πλήρως τον W12, σε όλες τις μετρήσιμες παραμέτρους (ισχύ, ροπή, επιτάχυνση, κτλ.), προσφέροντας παράλληλα αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 80 χιλιομέτρων.
Το νέο Plug-In υβριδικό σύστημα κίνησης είναι διαθέσιμο στην Continental GT, στις εκδόσεις coupe και κάμπριο. Η πρώτη χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ενώ η δεύτερη έκδοση κάνει το ίδιο σπριντ σε 3,9 δευτερόλεπτα. Στην Flying Spur ο κινητήρας επιτυγχάνει το ίδιο νούμερο επιτάχυνσης 3,9 δευτερολέπτων με την κάμπριο έκδοση, λόγω του αυξημένου βάρους του τετράθυρου αμαξώματος.
Παράλληλα, η διαθέσιμη γκάμα των μοντέλων της Bentley έχει ανανεωθεί, με νέες εκδόσεις. Η βασική έκδοση ονομάζεται πλέον «Core», ενώ από πάνω βρίσκεται η κορυφαία έκδοση «Azure». H τελευταία εμπλουτίζει τις Continental GT και Flying Spur με γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στην μάσκα, στοιχεία κατασκευασμένα από χρώμιο και νέες ζάντες 22 ιντσών. Στο εσωτερικό υπάρχει πανοραμική οροφή στο coupe αμάξωμα της Continental GT, ενώ η κάμπριο έκδοση αποκτά αεραγωγούς πίσω από το κάθισμα, οι οποίοι βγάζουν ζεστό αέρα, θερμαίνοντας έτσι τον αυχένα των επιβατών.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ατμοσφαιρικό φωτισμό, καπιτονέ επενδύσεις στις πόρτες και τα καθίσματα, προσκέφαλα με κεντημένο το λογότυπο «Azure» και επιφάνειες από καρυδιά, καθώς και τα πακέτα προδιαγραφών Touring, Comfort και Mood Lighting.