Κατασκευάστηκε ο τελευταίος W12 κινητήρας της Bentley

Ο τελευταίος 6λιτρος W12 εγκατέλειψε τη γραμμή παραγωγής, σημαίνοντας το οριστικό τέλος για τον κινητήρα της Bentley μετά από 21 χρόνια.

Κατασκευάστηκε ο τελευταίος W12 κινητήρας της Bentley

Ο τελευταίος 6λιτρος W12 εγκατέλειψε τη γραμμή παραγωγής, σημαίνοντας το οριστικό τέλος για τον κινητήρα της Bentley μετά από 21 χρόνια.

Η εποχή των θηριωδών κινητήρων W12 τελείωσε για την Bentley. Ο τελευταίος 6λιτρος δωδεκακύλινδρος κινητήρας εγκατέλειψε το εργοστάσιο του Crewe, κλείνοντας 21 χρόνια στην παραγωγή.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από την Volkswagen, στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και μπήκε πρώτη φορά στην παραγωγή το 2001 στο Audi A8.

Δύο χρόνια αργότερα, μια ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση του ίδιου κινητήρα κατέληξε στην Bentley Continental GT, η οποία έκανε το ντεμπούτο της το 2003. Η Bentley αύξησε την ισχύ με 2 turbo, φέρνοντας την συνολική ιπποδύναμη στους 560 ίππους και την ροπή στα 479 Nm.

Σταδιακά και με το πέρασμα των χρόνων, ο κινητήρας δέχτηκε επιπρόσθετες παρεμβάσεις, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τα νούμερα αυτά. Ωστόσο, η άφιξη του νέου υβριδικού V8 με 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής σήμανε και το τέλος της παραγωγής του W12.

Bentley W12 end of prodution (2)

Συνολικά κατασκευάστηκαν πάνω από 100.000 τέτοιοι κινητήρες, οι οποίοι βρέθηκαν στην Continental GT, την Flying Spur, αλλά και την Bentayga.

Για αυτή την ειδική περίσταση, πραγματοποιήθηκε στο Bentley Heritage Garage στο Crewe ένα αναμνηστικό γεύμα για τις ομάδες συναρμολόγησης και έρευνας και ανάπτυξης της W12. Στη συνέχεια, οι καλεσμένοι συγκεντρώθηκαν για να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία με τον W12 στο Pyms Lane Plaza. Οι παρευρισκόμενοι έλαβαν επίσης ως δώρο ένα έμβολο από κινητήρα W12 ως ένα ιδιαίτερο αναμνηστικό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!