Αποκαλύφθηκε η νέα Aston Martin Valhalla

H Valhalla είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Aston Martin με τον κινητήρα στην μέση, ενώ αποδίδει 1.079 ίππους από έναν 4λιτρο υβριδικό V8.

Αποκαλύφθηκε η νέα Aston Martin Valhalla

H Valhalla είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Aston Martin με τον κινητήρα στην μέση, ενώ αποδίδει 1.079 ίππους από έναν 4λιτρο υβριδικό V8.

Πέρασαν τρία χρόνια από τότε που είδαμε για πρώτη φορά την Aston Martin Valhalla, ωστόσο και επίσημα πλέον το supercar της βρετανικής μάρκας είναι και επίσημα έτοιμο να μπει στην παραγωγή.

Η Aston Martin επιβεβαίωσε ότι μέσα σε αυτό το διάστημα των τριών ετών, η Valhalla έγινε πιο ισχυρή, καθώς ο 4λιτρος twin turbo V8 κινητήρας με το υβριδικό σύστημα με τρεις ηλεκτροκινητήρες παράγει συνολικά 1.079 ίππους και 1.100 Nm ροπής.

Πρόκειται για μια αύξηση περί τους 100 ίππους σε σχέση με το νούμερο που μας είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά η εταιρεία, ενώ για πρώτη φορά σε Aston Martin παραγωγής, ο κινητήρας βρίσκεται πίσω από τον οδηγό, στην μέση του αμαξώματος.

Το υβριδικό σύστημα της Valhalla αξιοποιεί τον ίδιο κινητήρα εσωτερικής καύσης με την Mercedes-AMG GT Black Series, ωστόσο έχει τροποποιηθεί με νέους εκκεντροφόρους, πολλαπλές εξαγωγής και turbo. Από μόνος του παράγει περί τους 828 ίππους. Οι δύο από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στον μπροστινό άξονα και προσφέρουν τετρακίνηση και ενεργή κατανομή ροπής, ενώ ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον πίσω άξονα και γεμίζει τα κενά που αφήνει ο βενζινοκινητήρας κατά τις αλλαγές ταχυτήτων. Και τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ μπορούν να ανακτήσουν ενέργεια κατά το φρενάρισμα, επαναφορτίζοντας την μπαταρία.

Aston Martin Valhalla 10

Το υβριδικό σύστημα θυμίζει αρκετά αυτά που συναντάμε σε διάφορα άλλα ιταλικά supercars, όπως την Ferrari SF90 και την Lamborghini Temerario. Το 0-100 σύμφωνα με την Aston Martin πραγματοποιείται σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα.

Ωστόσο δεν είναι μόνο ο κινητήρας ιδιαίτερα προηγμένος, καθώς και το σασί έχει σχεδιαστεί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Φυσικά, για να είναι ελαφρύ αλλά και στιβαρό, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα ενώ στον σχεδιασμό του ενσωματώνει τεχνογνωσία την οποία η Aston Martin απέκτησε μέσα από την Formula 1 και τα μονοθέσιά της.

Η ανάρτηση αξιοποιεί διπλά ψαλίδια με ελατήρια και αμορτισέρ που βρίσκονται μέσα στο σασί, μειώνοντας έτσι την μη αναρτώμενη μάζα – όπως και στην Formula 1. Τα κεραμικά φρένα αξιοποιούν εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, προσφέροντας μέγιστη επίδοση στο φρενάρισμα. Οι ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω θα μπορούν να κατασκευαστούν και από μαγνήσιο, μειώνοντας έτσι το μη αναρτώμενο βάρος κατά 12 κιλά.

Aston Martin Valhalla 13

Υπάρχουν επίσης στοιχεία ενεργής αεροδυναμικής, φυσικά εμπνευσμένα από την Formula 1, με ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω αεροτομή. Αυτές λειτουργούν μαζί με τα περίπλοκα αεροδυναμικά συστήματα στο αμάξωμα – τα οποία είναι ενεργά και παθητικά – δημιουργώντας έτσι το πιο αεροδυναμικό αμάξωμα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Σε ταχύτητα 250 χιλιομέτρων, το αμάξωμα μπορεί να παράξει περί τα 600 κιλά αρνητικής άντωσης, σπρώχνοντας το αυτοκίνητο στην άσφαλτο, βελτιώνοντας έτσι το κράτημα στις στροφές.

Το εσωτερικό της Valhalla είναι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει τις απαραίτητες ανέσεις με το μικρότερο δυνατό βάρος. Η απλοποιημένη κονσόλα είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, ενώ τα δύο καθίσματα είναι αρκετά κοντά το ένα στο άλλο, εξυπηρετώντας έτσι τον αεροδυναμικό σχεδιασμό της καμπίνας. Υπάρχουν δύο οθόνες, μία 12,3 ιντσών για το infotainment και μια μικρότερη, 10,25 ιντσών για τις ενδείξεις ταχύτητας του οδηγού.

Η Aston Martin θα παράξει 999 συνολικά Valhalla, ενώ κάθε μία θα είναι μοναδική, χάρη στο πρόγραμμα εξατομίκευσης της εταιρείας. Οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν από το 2025, ενώ το κόστος αναμένεται να είναι πάνω από 600.000 ευρώ για κάθε μία.

Aston Martin Valhalla 09

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!