Το ισχυρότερο βενζινοκίνητο Audi είναι… SUV!

H Audi παρουσίασε το ανανεωμένο RS Q8, το οποίο με τους 640 ίππους του, ξεπερνά σε ιπποδύναμη ακόμα και το R8.

Το ισχυρότερο βενζινοκίνητο Audi είναι… SUV!

H Audi παρουσίασε το ανανεωμένο RS Q8, το οποίο με τους 640 ίππους του, ξεπερνά σε ιπποδύναμη ακόμα και το R8.

Η Audi έκανε το πρώτο φρεσκάρισμα στο RS Q8, προκειμένου να ανταγωνιστεί μερικά από τα πιο ισχυρά και μεγάλα SUV της αγοράς.

Ο ανταγωνισμός φυσικά δεν είναι εύκολος, καθώς η BMW, η Porsche και η Range Rover έχουν δελεαστικές προτάσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία, με τα X5 M, Cayenne Turbo GT και Sport SV αντίστοιχα.

Για να μπορέσει να ξεχωρίσει, η Audi έδωσε παραπάνω ισχύ στο RS Q8. Κάτω από το καπό υπάρχουν δύο εκδόσεις κινητήρα. Η βασική έκδοση αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής, από έναν 4λιτρο V8 twin turbo. Η δεύτερη έκδοση όμως είναι αυτή που παρουσιάζει το περισσότερο ενδιαφέρον, καθώς ο ίδιος 4λιτρος V8 αποδίδει 640 ίππους και 850 Nm ροπής.

Ως αποτέλεσμα, το μοντέλο Performance, όπως αποκαλείται, είναι και επίσημα το πιο ισχυρό βενζινοκίνητο Audi παραγωγής στην ιστορία της μάρκας, ξεπερνώντας ακόμα και το R8, το οποίο έβγαζε μέχρι 620 ίππους. Επιταχύνει, δε, από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα και συνεχίζει έως τα 305χλμ./ώρα, χωρίς περιοριστή ταχύτητας.

Τους 40 ίππους ξεκλειδώνει ένα νέο σύστημα ελαφρύτερης και λιγότερο περιοριστικής εξάτμισης, το οποίο βελτιώνει και τον ήχο του RS Q8. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και η εξάτμιση RS Sport, η οποία θα μπορεί να προσφέρει ακόμα περισσότερο θόρυβο… σε περίπτωση που θέλετε να εκδικηθείτε τον γείτονα.

Και οι δύο εκδόσεις του RS Q8 διαθέτουν μόνιμη τετρακίνηση Quattro και αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, το οποίο είναι πιο γρήγορο από αυτό που απαντάται στο κανονικό Audi Q8. Η αερανάρτηση με ρυθμιζόμενη απόσβεση είναι επίσης τροποποιημένη, όπως και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο προσφέρει σύμφωνα με την Audi αυξημένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, μειώνοντας τον κύκλο στροφής στις χαμηλές ταχύτητες.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει το ηλεκτρομαγνητικό σύστημα σταθεροποίησης, το οποίο σχεδιάστηκε ώστε να συγκρατεί την κλίση του αμαξώματος στις στροφές. Τα 10πίστονα φρένα τέλος, αναλαμβάνουν να φρενάρουν το 2,4 τόνων SUV.

Εμφανισιακά στο μπροστινό μέρος υπάρχει μια νέα γρίλια, η οποία ενσωματώνει και το καινούργιο σήμα της Audi. Ο προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος, ώστε να είναι πιο επιθετικός εμφανισιακά, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης τελευταίας τεχνολογίας και υπόσχονται καλύτερη κάλυψη, χωρίς να τυφλώνουν τα διερχόμενα οχήματα.

Στο πίσω μέρος, τα φώτα είναι τεχνολογίας OLED, για καλύτερη ευκρίνεια, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει νέες εξατμίσεις και έναν κάθετο ανακλαστήρα ανάμεσά τους, θυμίζοντας το πίσω φως στα μονοθέσια της Formula 1.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 22 ιντσών, ενώ υπάρχει και το προαιρετικό σετ τροχών 23 ιντσών, με σχεδιασμό που βοηθά στην ψύξη των φρένων. Κάθε μία ζάντα ζυγίζει περίπου 5 κιλά λιγότερα σε σχέση με αυτές που ήταν διαθέσιμες στην προηγούμενη γενιά.

Το εσωτερικό είναι επενδεδυμένο με κόκκινο, γκρι ή μπλε alcantara, τόσο στα σπορ καθίσματα όσο και στο τιμόνι. Για τον οδηγό υπάρχει ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών, με την τεχνολογία «Virtual Cockpit Plus» της Audi.

Η τιμή διάθεσης του νέου RS Q8 στην αγορά της Γερμανίας ξεκινά από τα 141.900 ευρώ για την έκδοση με τους 600 ίππους, ενώ για την έκδοση Performance, η τιμή ξεκινά από τα 155.700 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!