Η Opel παρουσίασε το νέο Frontera

Το καινούργιο SUV της Opel παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Κωνσταντινούπολη και θα είναι διαθέσιμο και σε 7θέσια μορφή.

Η Opel παρουσίασε το νέο Frontera

Το καινούργιο SUV της Opel παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Κωνσταντινούπολη και θα είναι διαθέσιμο και σε 7θέσια μορφή.

Πριν περίπου έναν μήνα, η Opel αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες του νέου Frontera, του προσιτού SUV που θα αντικαταστήσει το Crossland. Η γερμανική εταιρεία δεν άργησε να παρουσιάσει και επίσημα στην Κωνσταντινούπολη το νεότερό της όχημα.

Το πρώτο Frontera είχε κυκλοφορήσει πρώτη φορά την δεκαετία του 1990, ως ένα μικρό off-road SUV, το οποίο αντιμετώπιζε τα Daihatsu Rocky και Suzuki Samurai. Το νέο μοντέλο θα αντικαταστήσει το Crossland και θα ανταγωνιστεί τα Dacia Jogger και Duster, καθώς και το Citroen C3 Aircross.

Το Frontera θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα φέρει το νέο έμβλημα του «Κεραυνού» της Opel στο κέντρο της μάσκας Vizor, σήμα κατατεθέν πλέον της μάρκας. Οι θόλοι είναι εμφανώς τονισμένοι, όπως και τα μαρσπιέ, θυμίζοντας ελαφρώς την τετραγωνισμένη σχεδίαση του πρώτου Frontera.

Στο εσωτερικό υπάρχουν δύο οθόνες 10 ιντσών, μία για το infotainment και μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η Opel κάνει λόγο για παρουσία πολλών έξυπνων χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένου του smartphone station, το οποίο θα μετατρέπει το κινητό του χρήστη σε πάνελ ελέγχου του οχήματος.

Εκεί όμως που η Opel δίνει έμφαση είναι στην βελτίωση της άνεσης. Το Frontera διαθέτει καθίσματα Intelli-Seats τα οποία, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, παρέχουν καλύτερη υποστήριξη στο κάτω τμήμα της σπονδυλικής στήλης, κάνοντάς τα άνετα ακόμα και σε μακρινά ταξίδια. Το πορτμπαγκάζ χωράει έως και 450 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, η συνολική χωρητικότητα αγγίζει τα 1.600 λίτρα.

Ένα από τα μεγαλύτερα «ατού» του νέου Opel Frontera είναι η δυνατότητα επιλογής τρίτης σειράς καθισμάτων. Ως αποτέλεσμα, θα μπορεί να μεταφέρει έως και 7 άτομα, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει σε οχήματα σχετικά μικρών εξωτερικών διαστάσεων.

Κάτω από το καπό, ένας τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων με ήπια υβριδική τεχνολογία κινεί το Frontera, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, ανάλογα την έκδοση. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλά και με έναν ηλεκτροκινητήρα στιγμιαίας ισχύος 28 ίππων.

Το Frontera Electric θα διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας, για μέγιστη αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα κατά WLTP. Δεν διαθέτουμε περισσότερες επίσημες πληροφορίες, όμως είναι πιθανό η μικρότερη μπαταρία τεχνολογίας LFP να είναι «δάνειο» από το επερχόμενο Citroen e-C3, με το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα. Στο e-C3 η μπαταρία είναι χωρητικότητας 44 kWh και κινεί έναν μονό ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων που βρίσκεται στον μπροστινό άξονα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!