Tα Audi Q7 και Q8 ανανεώνονται με νέα μπαταρία και εξοπλισμό

Τα plug-in υβριδικά SUV της Audi αποκτούν νέα και ισχυρότερη μπαταρία, η οποία προσφέρει έως και 84 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Tα Audi Q7 και Q8 ανανεώνονται με νέα μπαταρία και εξοπλισμό

Τα plug-in υβριδικά SUV της Audi αποκτούν νέα και ισχυρότερη μπαταρία, η οποία προσφέρει έως και 84 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Η Audi αναβαθμίζει τα Q7 και Q8 με μπαταρίες νέας τεχνολογίας και με πιο αποδοτικά προγράμματα οδήγησηςΣτόχος της γερμανικής εταιρείας είναι η μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας της μονάδας ισχύος. Αυτή αποτελείται από έναν 6κύλινδρο TFSI κινητήρα 3 λίτρων και 340 ίππων, και έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος τροφοδοτείται από μια νέα πιο ισχυρή υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου ωφέλιμης χωρητικότητας 22 kWh.

Η μπαταρία κατασκευάζεται με νέα αρχιτεκτονική, η οποία της χαρίζει υψηλότερη περιεκτικότητα σε ενέργεια, και πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί να είναι πιο συμπαγής και με περισσότερη χωρητικότητα. Στο Q7 η μπαταρία αυτή προσφέρει αυτονομία 84 χιλιομέτρων, ενώ στο Q8 η αυτονομία πέφτει στα 82 χιλιόμετρα.

Η συνδυαστική απόδοση της μονάδας ισχύος των Audi Q7 55 TFSI και Q8 55 TFSI είναι 394 ίπποι και 600 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα τα μεγάλα γερμανικά SUV επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζουν μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 240 χλμ./ώρα. Με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 135 χλμ./ώρα. Η μπαταρία φορτίζει με ταχύτητα 7,4 kWh και φτάνει στο 100% σε περίπου 3 ώρες και 45 λεπτά.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο σύστημα ανάκτησης, καθώς πλέον η μπαταρία φορτίζει έξυπνα, σε ταχύτητες πάνω από 60 χλμ./ώρα, αυξάνοντας την αποδοτικότητα της φόρτισης. Πλέον, η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για φρεναρίσματα έως 0.3 G, ή αλλιώς για το 90% των αναγκών φρεναρίσματος ενός μέσου οδηγού. Αυτό σημαίνει επίσης πως τα υδραυλικά φρένα θα χρησιμοποιηθούν μόνο σε περιπτώσεις ισχυρής πέδησης, επομένως αντέχουν πολύ περισσότερο σε σχέση με αυτοκίνητα χωρίς υβριδικά συστήματα.

Ο εξοπλισμός των Q7 και Q8 είναι επίσης αναβαθμισμένος. Η Audi παρέχει πλέον ως στάνταρ ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, τον αναβαθμισμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων της εταιρείας ονόματι Audi Virtual Cockpit Plus και αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών. Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν επίσης στάνταρ καλώδιο φόρτισης Mode 3, ενώ το δρόμο φωτίζουν Matrix LED φώτα υψηλής ισχύος με τεχνολογία που σβήνουν μέρος τη δέσμης τους ώστε να μη τυφλώνουν οδηγούς διερχόμενων οχημάτων, ακόμα και με τη μεγάλη σκάλα.

Η ηλεκτρονική αερανάρτηση της Audi είναι επίσης στο βασικό εξοπλισμό, η οποία διαθέτει σύστημα διαρκώς προσαρμοζόμενης απόσβεσης, για την καλύτερη δυνατή άνεση εντός της καμπίνας, χωρίς όμως να χάνεται ο δυναμικός χαρακτήρας του μοντέλου. Στις κορυφαίες εκδόσεις Vorsprung υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης για καλύτερη ευελιξία εντός αστικών ορίων και μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες.

Στο Q7 Vorsprung υπάρχει και σύστημα ενεργής ηλεκτρομηχανικής σταθεροποίησης κύλισης. Αμφότεροι οι δύο άξονες εξοπλίζονται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος συνδέεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων και χωρίζει το σταθεροποιητή σε δύο μέρη. Σε ευθεία πορεία τα συστήματα λειτουργούν ανεξάρτητα, μειώνοντας τις αναταράξεις. Σε περιπτώσεις σπορ οδήγησης όμως, τα δύο μέρη περιστρέφονται αντίστροφα, με αποτέλεσμα το μεγάλο SUV της Audi να στρίβει χωρίς κλίση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!