Πρεμιέρα για την Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

Το νεότερο μοντέλο της Mercedes-AMG παρουσιάστηκε στην Σαγκάη, αποδίδει 815 ίππους και επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ/ώρα σε 2,8″.

Πρεμιέρα για την Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

Το νεότερο μοντέλο της Mercedes-AMG παρουσιάστηκε στην Σαγκάη, αποδίδει 815 ίππους και επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ/ώρα σε 2,8″.

Η Mercedes-AMG παρουσίασε, με την ευκαιρία διεξαγωγής του Grand Prix της Formula 1 στην Κίνα, τη νέα AMG GT 63 S E PERFORMANCE.

Το όνομα υποδηλώνει ότι πρόκειται για ένα αρκετά ξεχωριστό μοντέλο. Η Mercedes-AMG GT στην βασική της έκδοση είναι ένα σπορ GT όχημα, με εντυπωσιακές κουπέ γραμμές αμαξώματος. Για την κορυφαία έκδοση 63 S E PERFORMANCE, βρίσκεται κάτω από το καπό ο πιο ισχυρός βενζινοκινητήρας της γκάμας, ένα 4λιτρος V8 με twin turbo, ο οποίος ενισχύεται από plug-in υβριδικό σύστημα.

Συνδυαστικά το ηλεκτρικό μοτέρ και ο V8 παράγουν 816 ίππους και 1.420 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσα του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+ της Mercedes-AMG. Η επιτάχυνση είναι επίσης εντυπωσιακή, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της AMG μέχρι σήμερα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα τόσο στη μείωση της κατανάλωσης όσο και στη βελτίωση των επιδόσεων, συμπληρώνοντας ενέργεια όταν π.χ. γίνεται προσπέραση ή ξαφνική επιτάχυνση. Υπάρχουν διαθέσιμα 8 προγράμματα οδήγησης: «Electric», «Battery Hold», «Comfort», «Slippery», «Sport», «Sport+», «RACE», and «Individual», τα οποία προσαρμόζουν αναλόγως την λειτουργία της μονάδας ισχύος.

Η Mercedes-AMG εγκατέστησε αμορτισέρ ημιενεργής απόσβεσης κλίσης οχήματος, που σημαίνει ότι μπορούν να αντιμετωπίσουν την κλίση του οχήματος κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα ή σε στροφές. Παράλληλα το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης βελτιώνει την ευελιξία μέσα στην πόλη και την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

Υπάρχουν επίσης ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία βρίσκονται εγκατεστημένα στο κάτω μέρος του αμαξώματος, εμπρός από τον κινητήρα. Σε ταχύτητες άνω των 80 χιλιομέτρων/ώρα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα χαμηλώνουν κατά 4 εκατοστά, δημιουργώντας το φαινόμενο Βεντούρι, προσφέροντας έτσι υψηλότερη αεροδυναμική άντωση και, ως αποτέλεσμα, καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες.

Τέλος, τα αναβαθμισμένα κεραμικά φρένα είναι μεγαλύτερα για καλύτερη απομάκρυνση θερμότητας και μπορούν να επιβραδύνουν το όχημα ξανά και ξανά χωρίς πρόβλημα.

Το εσωτερικό έχει διάταξη καθισμάτων 2+2, που σημαίνει ότι παρά το σπορ αμάξωμα, μπορεί να μεταφέρει και πίσω επιβάτες. Συνολικά, η καμπίνα αναμειγνύει την πολυτέλεια με τον σπορ χαρακτήρα. Τα καθίσματα σχεδιάστηκαν από την Mercedes-AMG ώστε να προσφέρουν άνεση και υποστήριξη και μπορούν να επιλεχθούν με Nappa δέρμα δύο αποχρώσεων. Έχουν επίσης τρία διαφορετικά προγράμματα μασάζ, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.

Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE θα ανακοινωθούν σύντομα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!