Το τετρακίνητο Volkswagen ID.7 GTX Tourer

Το κορυφαίο Volkswagen ID.7 GTX θα διατίθεται σε μορφή Tourer και hatchback με απόδοση 340 ίππων.

Το τετρακίνητο Volkswagen ID.7 GTX Tourer

Το κορυφαίο Volkswagen ID.7 GTX θα διατίθεται σε μορφή Tourer και hatchback με απόδοση 340 ίππων.

Η Volkswagen αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη νέα κορυφαία έκδοση GTX για τη ναυαρχίδα της, το αμιγώς ηλεκτρικό ID.7, η οποία διαθέτει δύο αναβαθμισμένους ηλεκτροκινητήρες και μια σειρά από ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία. Το Volkswagen ID.7 GTX Tourer θα ενταχθεί στη γκάμα του ID.7 το καλοκαίρι, ενώ το hatchback αναμένεται αργότερα φέτος.

Κάτω από το αμάξωμα, το νέο ID.7 GTX διαθέτει τη διάταξη διπλού κινητήρα, με το νέο ηλεκτροκινητήρα APP550 τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει μόνος του 285 ίππους. Στη συνέχεια, ένας μικρότερος κινητήρας 108 ίππων τοποθετείται στον μπροστινό άξονα. Ωστόσο, ενώ το άθροισμα αυτών των κινητήρων φτάνει τους 393 ίππους, η μπαταρία και ο μετατροπέας αποτελούν τους περιοριστικούς παράγοντες, περιορίζοντας τη μέγιστη ισχύ στους 340 ίππους.

Οι επιδόσεις του ID.7 GTX δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά θα ξεπεράσει με άνεση το υπάρχον ID.7 με μονό κινητήρα, που επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, δεδομένου του σημαντικά ισχυρότερου πίσω κινητήρα, η κατανομή της ροπής αναμένεται κλίνει προς τα πίσω, βοηθώντας το GTX να αποκτήσει μια πιο παιχνιδιάρικη ισορροπία.

Οι δύο κινητήρες κινούνται από μια μπαταρία 86 kWh, τη μεγαλύτερη που διατίθεται μέχρι στιγμής στην πλατφόρμα MEB της VW. Οι επίσημες εκτιμήσεις για την αυτονομία δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά η VW ισχυρίζεται ότι ο στόχος είναι τα 620 χλμ. Η Volkswagen έχει αυξήσει και την ταχύτητα φόρτισης του GTX, που φτάνει πλέον έως και τα 200 kW, με την πλήρωση της μπαταρίας από 10-80% να πραγματοποιείται σε χρόνο κάτω των 30 λεπτών.

Η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ. Εκτός από τις τρεις βασικές ρυθμίσεις που συμπίπτουν με τα διάφορα προγράμματα οδήγησης, μπορούν επίσης να ρυθμιστούν λεπτομερέστερα μέσω μιας κλιμακωτής διάταξης στην οθόνη αφής, ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με το οδόστρωμα και τις συνθήκες.

Οπτικά, το κορυφαίο ID.7 σηματοδοτεί την παρουσία του με μοναδικούς προφυλακτήρες, διακοσμητικά και επιλογές τροχών, καθώς και με μια ειδική για υπογραφή φωτισμού εμπρός. Όλα τα σατινέ στυλιστικά στοιχεία του βασικού ID.7, όπως αυτά κατά μήκος της οροφής, αντικαθίστανται από μαύρα, ενώ μια σειρά από ζάντες 20” είτε σε μαύρο χρώμα είτε σε φινίρισμα διαμαντένιας κοπής, δημιουργούν μία περαιτέρω διαφοροποίηση. Η VW θα προσφέρει επίσης ένα ακόμη μεγαλύτερο σετ τροχών 21” εν ευθέτω χρόνω.

Στο εσωτερικό, ένας μοναδικός συνδυασμός μαύρων διακοσμητικών στοιχείων Dynamica αντισταθμίζεται με κόκκινες ραφές στα καθισμάτων. Η VW θα προσφέρει μια προαιρετική πανοραμική οροφή «Smart Glass» στις εκδόσεις Tourer, η διαφάνεια της οποίας μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός χειριστηρίου στο πάνελ της οροφής.

Καθώς το ID.7 GTX βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας της VW, τα συστήματα infotainment και τεχνολογίας διαθέτουν όλα τα «καλούδια», όπως μια τεράστια οθόνη αφής 15”, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και την ενσωμάτωση του ChatGPT στο σύστημα φωνητικών εντολών. Προς το παρόν, η VW έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες για το ID.7 GTX μόνο σε μορφή station wagon, αν και σύντομα θα ακολουθήσει και ένα hatchback.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!