Η νέα Mercedes-AMG GT 53 θα αποδίδει 476 ίππους

Η πιο ήπια έκδοση της παραλλαγής της Mercedes-AMG GT coupe θα εξακολουθεί να προσφέρει επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δλ.

Η νέα Mercedes-AMG GT 53 θα αποδίδει 476 ίππους

Η πιο ήπια έκδοση της παραλλαγής της Mercedes-AMG GT coupe θα εξακολουθεί να προσφέρει επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δλ.

Μετά τη δεύτερη γενιά της Mercedes-AMG GT 63, έρχεται το πιο οικονομικό μοντέλο 53, με πιο μαλακή ανάρτηση. Εντοπίσαμε την τελευταία έκδοση του coupe υψηλών επιδόσεων της Mercedes σε δοκιμές, πριν από την άφιξή του το 2024. Έχουμε δει στο παρελθόν αυτή την AMG GT 53 να βρίσκεται υπό εξέλιξη, αλλά αυτές οι νέες κατασκοπευτικές λήψεις αναδεικνύουν μερικές φρέσκες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, υποδεικνύοντας ότι η πλήρης αποκάλυψη δεν μπορεί να είναι πολύ μακριά.

Ο συνολικός σχεδιασμός της 53 δε θα διαφέρει πολύ από την 63. Αν και κοιτάξετε προσεκτικά, και θα παρατηρήσετε μερικές βασικές αλλαγές που δηλώνουν την λιγότερο επιθετική προσέγγιση αυτού του αυτοκινήτου. Το εμπρός μέρος θα αποκτήσει τη δική του διάταξη προφυλακτήρα, με μικρότερες εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά και ένα νέο στυλ της μάσκας «Panamerica» της Mercedes.

Έχουμε ήδη δει τις πεντάκτινες ζάντες 20 ιντσών που χρησιμοποιεί αυτό το αυτοκίνητο δοκιμών στη νέα SL 43, η οποία μοιράζεται πλέον την ίδια πλατφόρμα με την AMG GT. Δεδομένων των χιονισμένων συνθηκών στις οποίες δοκιμαζόταν, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι εφοδιασμένη με χειμερινά ελαστικά της Michelin.

Πίσω από τους εμπρός τροχούς βλέπουμε μικρούς αεραγωγούς που μοιάζουν περισσότερο με αυτούς της SL παρά στα κάθετα ανοίγματα της AMG GT 63. Στο πίσω μέρος, εδώ βλέπουμε για πρώτη φορά το διαχύτη εδώ, που είναι παρόμοιος με αυτόν της 63, αλλά χωρίς την κάτω προέκταση.

Στο πλάι, το χιόνι λειτουργεί βολικά ως καμουφλάζ για το σημείο όπου θα βρίσκονταν οι αεραγωγοί των πίσω τροχών, αν και προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν ότι αυτοί δε θα μεταφερθούν από την 63. Η πιο προφανής ένδειξη ότι πρόκειται για μία μικρότερης ισχύος 53, είναι οι τετραπλές εξατμίσεις με στρογγυλεμένες απολήξεις αντί για την τετραγωνισμένη σχεδίαση της 63.

Υπάρχει μόνο μία θύρα ανεφοδιασμού στο αμάξωμα, γεγονός που υποδηλώνει ότι δεν πρόκειται για plug-in υβριδικό αυτοκίνητο. Όσον αφορά την ισχύ, αναμένεται ότι το 53 θα λάβει μια έκδοση του 6κυλίνδρου εν σειρά κινητήρα που βρίσκεται στη νέα CLE 53.

Πρόκειται για έναν ήπια υβριδικό 6κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα και στην AMG GT 53 θα πρέπει να αποδίδει 476 ίππους και 700 Nm ροπής, γεγονός που της προσδίδει χρόνο επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 295 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, με το σύστημα 4MATIC της Mercedes που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Η GT 63 διαθέτει προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχών, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, καθώς και υδραυλικό σύστημα αντιστρεπτικής ράβδου που μπορεί να ελέγχει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος.

Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πόσα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του αυτοκινήτου θα περάσουν στην 53, αλλά είναι πιθανό να υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης κάποιων από αυτών προαιρετικά.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!