Πρώτο επίσημο σκίτσο της ηλεκτρικής Porsche Macan

H Porsche αποκάλυψε το πρώτο επίσημο σκίτσο της επερχόμενης αμιγώς ηλεκτρικής Macan, με αφορμή την ανακοίνωση κατασκευής ενός cruiser σκάφους της Frauscher, το οποίο θα μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης.

Πρώτο επίσημο σκίτσο της ηλεκτρικής Porsche Macan

H Porsche αποκάλυψε το πρώτο επίσημο σκίτσο της επερχόμενης αμιγώς ηλεκτρικής Macan, με αφορμή την ανακοίνωση κατασκευής ενός cruiser σκάφους της Frauscher, το οποίο θα μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης.

Έχουμε δει την αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan σε δοκιμές εξέλιξης πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά τώρα έχουμε μια επίσημη teaser εικόνα που δείχνει τη σχεδίαση του αυτοκινήτου. Το σκίτσο αποκαλύφθηκε μαζί με ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό cruiser σκάφος της γερμανικής Frauscher που χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα κίνησης με τη Macan EV.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Frauscher x Porsche 850 Fantom Air βασίζεται στο δημοφιλές 858 Fantom Air και θα έχει μήκος θα έχει μήκος 28,4 πόδια. Ο Jοrg Kerner, αντιπρόεδρος της σειράς προϊόντων Macan, δήλωσε: «Το eFantom προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες ενός τυπικού ηλεκτροκίνητου οχήματος της Porsche και τη δυνατότητα εκπληκτικού χειρισμού του. Η τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες, όπως και τα συστήματα διαχείρισης της φόρτισης, λειτουργούν το ίδιo αποτελεσματικά και στο νερό».

«Είναι απόδειξη του πόσο άριστη είναι η αρθρωτή πλατφόρμα μας “Premium Platform Electric”. Με την αμιγώς ηλεκτρική Macan θέλουμε να προσφέρουμε το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία του». Για να επιτευχθεί αυτό, η Macan EV θα είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που θα βασίζονται στη νέα αρχιτεκτονική PPE του Ομίλου VW, με ηλεκτρικό σύστημα 800V.

Η teaser εικόνα της Macan EV αναδεικνύει πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που περιμέναμε να δούμε. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια φωτεινή μπάρα LED σε όλο το πλάτος και τα στρογγυλεμένα φωτιστικά σώματα είναι παρόμοια με αυτό της τρέχουσας Macan. Ωστόσο, το προφίλ έχει μεγαλύτερη κλίση από την Macan με κινητήρα εσωτερικής καύσης, δίνοντας μια πιο σπορ στάση.

Αναμένεται να δούμε μία πιο εξελιγμένη έκδοση του Active Suspension Management της Porsche, με αμορτισέρ δύο βαλβίδων, που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε οποιοδήποτε μοντέλο της εταιρείας. Θα διατίθενται επίσης ατσάλινα ελατήρια και αερανάρτηση, με διάταξη διπλών ψαλιδιών εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Porsche Macan EV sketch

Η Macan EV θα μπορεί να μεταφέρει τη ροπή από τον πίσω άξονα στον εμπρός. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές ο πίσω άξονας θα είναι ο κινητήριος, με τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα αποσυνδεδεμένο, όπως συμβαίνει στις τελευταίες Taycan. Ένα ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό θα επιτρέπει την κατανομή ροπής μεταξύ δεξιών και αριστερών τροχών, βελτιώνοντας την ευελιξία.

Θα υπάρχει και τετραδιεύθυνση, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και 5 μοίρες. Η αναθεωρημένη κατανομή βάρους 48/52 (εμπρός/πίσω) έπεισε την Porsche να αυξήσει τη διαφορά πλάτους του μετατρόχιου μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Θα προσφέρονται επίσης τροχοί διαμέτρου έως και 22 ιντσών.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Porsche στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!