Η ηλεκτρική Porsche Macan θα είναι πιο σπορ από την Taycan

Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PPE του Volkswagen Group, μαζί με την επόμενη γενιά της Cayenne.

Η ηλεκτρική Porsche Macan θα είναι πιο σπορ από την Taycan

Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PPE του Volkswagen Group, μαζί με την επόμενη γενιά της Cayenne.

Η Porsche υποστηρίζει ότι η νέα, αμιγώς ηλεκτρική γενιά της Macan θα έχει πιο σπορ συμπεριφορά ακόμα και από το σημείο αναφοράς που είναι η Taycan. Όπως δήλωσαν οι μηχανικοί της Porsche στους συνεργάτες μας στο Auto Express, η υιοθέτηση της νέα πλατφόρμας PPE του Volkswagen Group θα επιτρέψει στη νέα γενιά της Macan να έχει ηλεκτρικά συστήματα 800V, αλλά και σημαντικές βελτιώσεις στο πλαίσιο, που θα της επιτρέψουν να είναι ένα γνήσιο μοντέλο της Porsche.

Επιπλέον, θα υπάρξει μια εξέλιξη του συστήματος Active Suspension Management της Porsche, με νέα αμορτισέρ που θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά σε μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, είτε ηλεκτρικό, είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Θα προσφέρεται τόσο με συμβατικά αμορτισέρ, όσο και με αερανάρτηση, με την αρχιτεκτονική να περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Η μετάδοση θα είναι σαν αυτή της Taycan, με τη δύναμη να περνάει στους πίσω τροχούς το μεγαλύτερο διάστημα, ενώ ένα ηλεκτρονικό διαφορικό θα επιτρέπει τη μεταφορά ροπής από τη μια πλευρά στην άλλη, ενισχύοντας την ευελιξία του μοντέλου.

Επίσης θα έχει σύστημα τετραδιεύθυνσης, με 5 μοίρες γωνία, που θα συμβάλει με τη σειρά του στην ευελιξία, στις χαμηλές ταχύτητες και θα προσθέτει σταθερότητα στις υψηλότερες. Η κατανομή του βάρους ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα θα είναι 48/52 αντίστοιχα, ενώ τα ελαστικά στους δύο άξονες θα έχουν διαφορετικές διαστάσεις, με τα πίσω να είναι πιο φαρδιά. Οι τροχοί που είναι διαθέσιμοι θα φτάνουν στα διαστάσεις τις 22 ίντσες.

Η νέα ηλεκτρικά Macan θα έχει μπαταρία 100 kWh, με την ταχύτητα φόρτισης να φτάνει στις 270 kW όπως της Taycan, κάτι που μεταφράζεται σε ανάκτησης ενέργειας από 5% έως 80% σε μόλις 25 λεπτά της ώρας. Η συνολική ισχύς του συστήματος θα ξεπερνάει τους 600 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής.

Η Macan θα είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche που θα κάνει τη μετάβαση από κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικό. Θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα PPE, που της επιτρέπει να έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά σε παρόμοιες διαστάσεις, με όφελος στη χωροταξία, αλλά χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στην ευελιξία.

Ακόμα δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις από την Porsche για τη νέα Macan, αλλά αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2023 και να κυκλοφορήσει στην αγορά στο πρώτο 3μηνο του 2024. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι ψηφιακά επεξεργασμένες από τους συνεργάτες μας στο Auto Express και δείχνουν πως μπορεί να είναι η νέα Macan όταν κυκλοφορήσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!