Ολική επαναφορά μέσω ηλεκτροκίνησης για το Suzuki Jimny

Η Suzuki αποκάλυψε τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση τα οποία προβλέπουν πέντε αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλα έως το 2030 για την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Jimny.

Ολική επαναφορά μέσω ηλεκτροκίνησης για το Suzuki Jimny

Η Suzuki αποκάλυψε τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση τα οποία προβλέπουν πέντε αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλα έως το 2030 για την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Jimny.

Προσφάτως, με αφετηρία την έκθεση αυτοκινήτου της μακρινής Ινδίας, η Suzuki αποκάλυψε μια πεντάθυρη έκδοση για το Jimny με αυξημένες διαστάσεις και την υπόσχεση επιπλέον ευρυχωρίας-πρακτικότητας δια χειρός Maruti Suzuki.

Αν και το εν λόγω μοντέλο δεν αφορά την Ευρώπη όπως άλλωστε και η πενταθέσια έκδοση του μοντέλου, η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει να αποκαταστήσει την «αδικία» εκμεταλλευόμενη την ηλεκτροκίνηση η οποία θα αποτελέσει την πόρτα θριαμβευτικής «επανεισόδου» του Jimny στην αγορά της γηραιάς ηπείρου.

Οι Ιάπωνες δεν συνηθίζουν να αποκαλύπτουν τα πάντα εξαρχής και η Suzuki δεν αποτελεί εξαίρεση, πράγμα που σημαίνει ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την νέα, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Jimny.

Παρ΄όλα αυτά το σχέδιο είναι απολύτως χειροπιαστό και on track όπως αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των πλάνων της Suzuki για την ευρωπαϊκή αγορά -και όχι μόνο- , σύμφωνα με τα οποία θα λανσάρει πέντε νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2030.

Κατά τις εκτιμήσεις της, τα πέντε νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα εκπροσωπούν το 80% των πωλήσεων της στη γηραιά ήπειρο έως το τέλος της δεκαετίας και όπως εύκολα υποθέτει κανείς από τα συνοδευτικά σκίτσα της παραπάνω στρατηγικής, ανάμεσα σε αυτά θα συγκαταλέγεται και ένα αμιγώς ηλεκτρικό Jimny.

Αυτό που οφείλουμε να σημειώσουμε ωστόσο είναι ότι το Jimny δεν θα αποτελέσει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Suzuki που θα συστήσει την ηλεκτρική τεχνολογία δια χειρός των Ιαπώνων, στην Ευρώπη καθώς αυτό το ρόλο αναμένεται να αναλάβει από το 2024 το eVX, ένα compact crossover που η Suzuki παρουσίασε προσφάτως ως πρωτότυπο.

Αν και η ημερομηνία άφιξης του ηλεκτρικού Jimny παραμένει μυστήριο, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι και η συγκεκριμένης τεχνολογίας παραλλαγή του μικρού off-roader θα διατηρήσει στην αθέατη πλευρά της ένα πλαίσιο σκάλας προσαρμοσμένο στην νέα ηλεκτρική εποχή αλλά και ότι θα προσφέρει τετρακίνηση.

Να σημειωθεί επίσης ότι μέχρι την εμφάνιση του ηλεκτρικού Jimny, η ιαπωνική φίρμα δεν αποκλείεται να δημιουργήσει μια υβριδική έκδοση που θα λειτουργήσει ως «γέφυρα» ανάμεσα στη συμβατική και την ηλεκτρική εποχή του Jimny. Aν το σχέδιο ευοδωθεί, αφετηρία θα αποτελέσει το υβριδικό σύνολο του Vitara με ισχύ 116 ίππων και τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δικίνητη ή τετρακίνητη διαμόρφωση.

Σε ό,τι αφορά τα ευρύτερα σχέδια της Suzuki αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση, τα αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλα στην αγορά προέλευσής της αλλά και στην Ινδία θα φτάσουν τα έξι, επίσης με ορίζοντα το τέλος της δεκαετίας. Για την υλοποίηση των σχεδίων της η Suzuki ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους δύο τρισεκατομμυρίων γεν (περίπου 14 δισεκατομμύρια ευρώ) για την εξέλιξη των παραπάνω προϊόντων ενώ ακόμα υψηλότερο ποσό αναμένεται να επενδυθεί για την αναπροσαρμογή των γραμμών παραγωγής και την κατασκευή μονάδων παραγωγής μπαταριών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!