Την άνοιξη του 2023 καταφθάνει στην Ευρώπη το Ford Bronco

Το Ford Bronco θα καταφθάσει στην Ευρώπη την επόμενη άνοιξη, με 4κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες.

Την άνοιξη του 2023 καταφθάνει στην Ευρώπη το Ford Bronco

Το Ford Bronco θα καταφθάσει στην Ευρώπη την επόμενη άνοιξη, με 4κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες.

Η Ford σκοπεύει να ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική για την ευρωπαϊκή αγορά, προωθώντας αμερικανικές αξίες στη Γηραιά ήπειρο και στοχεύοντας σε πελάτες που αναζητούν πιο περιπετειώδη προϊόντα. Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, η Ford θα σταματήσει να διαθέτει στην Ευρώπη μακροχρόνια μοντέλα υψηλών πωλήσεων, όπως το Fiesta, που κυκλοφορεί από το 1976 και παράγεται στο εργοστάσιό της στην Κολωνία, και το Focus (το 2025), που παράγεται στη Saarlouis της Γερμανίας, για να επικεντρωθεί στα SUV, τα crossover και τα pick-up, τα οποία αποφέρουν υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Παράλληλα, η μπλε οβάλ εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει τρία νέα, αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, πριν γίνει ολόκληρη η γκάμα της ηλεκτρική στο τέλος της δεκαετίας. Δύο εξ αυτών θα κατασκευάζονται στην Κολωνία και θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του ομίλου Volkswagen, MEB, στην οποία βασίζονται αυτοκίνητα όπως τα VW ID.3 και ID.4, καθώς και το Audi Q4 e-tron. To 2024, η Ford θα λανσάρει και μία ηλεκτρική έκδοση του Puma, η οποία θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία.

Η Ford θα λανσάρει επίσης το Bronco σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές την άνοιξη του 2023, ώστε να προστεθεί στο Mustang και το Explorer ως προϊόντα σχεδιασμένα για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, αλλά προσαρμοσμένα για να πωληθούν και στην Ευρώπη. Στη Γηραιά ήπειρο, το Bronco θα διατίθεται με δύο επιλογές κινητήριου συνόλου: ο 4κύλινδρος Ecoboost 2,3 λίτρων θα αποτελεί το εισαγωγικό σημείο, με απόδοση 300 ίππων, μαζί με τον κορυφαίο V6 κινητήρα 2,7 λίτρων και 330 ίππων.

Ο 3λιτρος twin-turbo δεν θα φτάσει στην Ευρώπη, λόγω των πιο αυστηρών περιορισμών εκπομπής ρύπων. Αναμένεται να κοστίζει περίπου 60.000 ευρώ στη Γερμανία και θα κληθεί να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό από τα Jeep Wrangler και Land Rover Defender.

Η Ford είναι η τελευταία πραγματικά ανταγωνιστική παραδοσιακή αμερικανική μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά. Στο τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, σημείωσε κέρδη ύψους 256 εκατομμυρίων δολαρίων στην Ευρώπη και αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από αντιπάλους όπως ο όμιλος Volkswagen και η Stellantis. Η Ford είχε μερίδιο 4,7% στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων τους πρώτους 10 μήνες του 2022, σύμφωνα με την ACEA, ενώ ο όμιλος VW 24,6% και η Stellantis 18,8%.

Διαθέτοντας μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, οι μεγάλοι αντίπαλοι της Ford έχουν τη δυνατότητα να υιοθετήσουν χαμηλότερες τιμές, κάτι που η Ford δεν μπορεί να κάνει, λόγω της μικρότερης κλίμακας παραγωγής. Συνεπώς, είναι πιο σημαντικό για την μπλε οβάλ εταιρεία να έχει μεγαλύτερα κέρδη από τα να διαθέτει μοντέλα με υψηλές πωλήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!