Η Mercedes E-Class θα εξηλεκτριστεί το 2023

Τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δίνουν μια γεύση από την καμπίνα επιβατών της νέας Mercedes E-Class, ενόψει της πλήρους αποκάλυψής της μέσα στην επόμενη χρονιά.

Η Mercedes E-Class θα εξηλεκτριστεί το 2023

Τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δίνουν μια γεύση από την καμπίνα επιβατών της νέας Mercedes E-Class, ενόψει της πλήρους αποκάλυψής της μέσα στην επόμενη χρονιά.

Έχουμε ήδη εντοπίσει την επόμενη γενιά της Mercedes E-Class να δοκιμάζεται σε πρώιμο πρωτότυπο, και οι κατάσκοποί μας έχουν τώρα απαθανατίσει το αυτοκίνητο στα τελευταία στάδια της εξέλιξής του με λιγότερο καμουφλάζ. Ο ανταγωνιστής της BMW Σειράς 5 θα υιοθετήσει έναν πιο καθαρό σχεδιασμό στην επόμενη γενιά, μαζί με τεχνολογία στο εσωτερικό που προέρχεται από την S-Class.

Η Mercedes πρόκειται να παρουσιάσει μια νέα σειρά μοντέλων CLE για να αντικαταστήσει ουσιαστικά τις δίθυρες εκδόσεις coupe και cabrio της E-Class, οι οποίες θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμες είτε σε station wagon είτε σε sedan μορφή, όπως δείχνουν οι αποκλειστικές μας φωτογραφίες.

Κάθε εκδοχή θα διαθέτει εμπρός γρίλια που θα ξεχωρίζει από ένα πλήθος μικρών λογότυπων με το τριάκτινο αστέρι, τα οποία θα πλαισιώνονται από ένα ζεύγος προβολέων LED. Με πιο καθαρή επιφάνεια και χωνευτές, αναδυόμενες χειρολαβές θυρών, η Mercedes έχει επιλέξει μια πιο μινιμαλιστική προσέγγιση για την επόμενη E-Class, ενώ το κωνικό πίσω μέρος φαίνεται να δανείζεται στοιχεία σχεδιασμού από τη ναυαρχίδα S-Class. Το station wagon μοντέλο θα φέρει το ίδιο σχεδιαστικό ήθος, εκτός από μια επιπλέον οριζόντια λωρίδα στη μάσκα.

Όπως αποκαλύπτεται από αυτές τις νέες φωτογραφίες, το εσωτερικό θα υποστεί σημαντική ανανέωση, πιθανότατα με μια οθόνη τύπου Hyperscreen, που θα καλύπτει το ταμπλό. Ωστόσο, είναι πιθανό να υπάρχουν δύο επιλογές infotainment, με τα μικρότερα μοντέλα να λαμβάνουν μια συμβατική διάταξη πορτραίτου, δανεισμένη από άλλα μοντέλα της σειράς.

Η σουίτα infotainment θα υποστηρίζεται από το πιο πρόσφατο λογισμικό MBUX της γερμανικής μάρκας, ενώ στο πακέτο θα ενσωματωθεί μια βελτιωμένη σειρά βοηθητικών συστημάτων για τον οδηγό. Αναμένεται να χρησιμοποιηθεί επίσης ο τρισδιάστατος πίνακας οργάνων της S-Class, ο φωνητικός βοηθός “Hey Mercedes” και το σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.

Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης προορίζεται για το αντίστοιχο μοντέλο EQE, αλλά η E-Class θα προσφέρει ηλεκτροκίνηση σε όλη τη γκάμα με μια επιλογή από ήπια υβριδικούς (με σύστημα 48 volt) κινητήρες βενζίνης και diesel, καθώς και μια plug-in υβριδική έκδοση. Δομημένη γύρω από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων, η διάταξη αυτή θα προσφέρει περισσότερα 130 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και βελτιωμένη απόδοση σε σχέση με το απερχόμενο αυτοκίνητο, χάρη σε μια μπαταρία 31,2 kWh και τεχνολογία κινητήρα από τη νέα GLC 300 e.

Όπως αναμενόταν, στα σκαριά βρίσκεται και μια AMG E 63 super saloon, η οποία έχει εντοπιστεί με ένα σετ εξατμίσεων με τέσσερις απολήξεις. Δεδομένου ότι η BMW M5 θα λανσαριστεί με υβριδικό σύστημα το 2024, η E 63 είναι πιθανό να ακολουθήσει με ένα plug-in υβριδικό σύστημα που θα προέρχεται είτε από την 4κύλινδρη C 63 είτε από την AMG GT 4-Door 63 S E-Performance με κινητήρα V8 και ισχύ 843 ίππων.

Η AMG GT 4 Door βασίζεται στην αρχιτεκτονική MRA, που μοιράζεται με την απερχόμενη E-Class, οπότε ίσως είναι εφικτή η προσαρμογή του V8 κινητήριου συνόλου της για το νέο μοντέλο, βασισμένο στην MRA2 E-Class. Επίσης, ο Jochen Hermann, επικεφαλής τεχνικό στέλεχος της Mercedes, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι οι φημισμένοι V8 κινητήρες της μάρκας θα εμφανιστούν σε «αυτοκίνητα μεγέθους AMG GT 4 Door και άνω», οπότε το προαναφερθέν σενάριο δεν αποκλείεται.

Το αυτοκίνητο δοκιμών E 63 που εντοπίσαμε, φοράει μεγαλύτερους και φαρδύτερους τροχούς, ενώ πίσω από το καμουφλάζ του εμπρός μέρους, ο σχεδιασμός της μάσκας και οι πιο επιθετικές εισαγωγές αέρα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα υιοθετηθούν.

Όσον αφορά το πλαίσιο, η νέα C-Class και η GLC έχουν αποσύρει την αερανάρτηση από τον κατάλογο επιλογών σε ορισμένες αγορές, αλλά δεδομένης της προσανατολισμένης στην άνεση αποστολής της E-Class, η ανάρτηση AIRMATIC της Mercedes πιθανότατα θα είναι διαθέσιμη. Ένα νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης αναμένεται επίσης να βελτιώσει την ευελιξία και τη δυναμική σε υψηλές ταχύτητες. Η νέα E-Class θα κυκλοφορήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2023, προλαβαίνοντας την επόμενη γενιά της BMW Σειράς 5 στην αγορά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!