Skoda Enyaq RS iV: Η άλλη όψη της σπορ ηλεκτροκίνησης

To ηλεκτροκίνητο SUV της Skoda θα είναι πλέον διαθέσιμο σε RS έκδοση και στην παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος.

Skoda Enyaq RS iV: Η άλλη όψη της σπορ ηλεκτροκίνησης

To ηλεκτροκίνητο SUV της Skoda θα είναι πλέον διαθέσιμο σε RS έκδοση και στην παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος.

Η Skoda προσθέτει στις επιλογές του αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV της μια ακόμα έκδοση επιδόσεων η οποία αυτή την φορά βασίζεται στην παραδοσιακής SUV σχεδίασης παραλλαγή του Enyaq, απευθυνόμενη σε εκείνους που θέλουν να συνδυάσουν χρηστικότητα και μια πιο δυναμική εμπειρία ηλεκτροκίνησης.

Όπως ισχύει και για τo Skoda Enyaq Coupe RS iV το οποίο παρουσιάστηκε στις αρχές της χρονιάς, η νέα έκδοση φιλοξενεί στην αθέατη πλευρά της το δίδυμο των ηλεκτρικών μοτέρ που εφοδιάζει και το VW ID.5 GTX αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 299 ίππων και 460 Nm ροπής. Σύμφωνα με τις συστάσεις το συγκεκριμένο σύνολο μειώνει τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της έκδοσης διαμορφώνεται σε 180 χλμ./ώρα.

Τα δύο μοτέρ τροφοδοτεί η μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία των 82 kWh η οποία συνοδεύεται από κύκλωμα ταχείας φόρτισης το οποίο επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC με τάση έως 135 kW, διαδικασία η οποία υπόσχεται επαναφόρτιση από 10-80% σε 36 λεπτά. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση η αυτονομία της μπαταρίας περιορίζεται σε 500 χλμ. έναντι των 545 του Enyaq Coupe RS iV, λόγω της πιο τετραγωνισμένης σχεδίασης της συγκεκριμένης έκδοσης η οποία έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.265 όταν το αντίστοιχο μέγεθος της coupe έκδοσης αμαξώματος διαμορφώνεται σε 0.234.

Στις διαφοροποιήσεις της ισχυρότερης έκδοσης συγκαταλέγεται και η προσθήκη ενός νέου προγράμματος οδήγησης ονόματι Traction το οποίο προστίθεται στα Eco, Comfort, Normal και Sport. Η ενεργοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος οδήγησης εξασφαλίζει μόνιμη τετρακίνηση δηλαδή τη συνεχή συνδυαστική λειτουργία αμφότερων των ηλεκτρικών μοτέρ σε ταχύτητες έως και 20 χλμ./ώρα υπό το σκεπτικό διευκόλυνσης της κίνησης σε συνθήκες έντονης ολισθηρότητας.

Την εικόνα συμπληρώνει η δυνατότητα επιλογής για το ομολογουμένως εντυπωσιακό χρώμα Mamba Green το οποίο ακολουθεί τις τελευταίες εκδόσεις RS της Skoda ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται επίσης τροχοί 21 ιντσών με πιο αεροδυναμική σχεδίαση έναντι των standard τροχών των 20 ιντσών. Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης συμπεριλαμβάνονται τα φωτιστικά σώματα matrix LED μπροστά και LED πίσω καθώς και το πιο διακριτό spoiler.

Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα στοιχεία με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα στο εξωτερικό ενώ δεν λείπουν φυσικά και τα πράσινου χρώματος διακριτικά RS στα μπροστινά φτερά. Το παρών δίνει και η φωτιζόμενη γρίλια που η Skoda κωδικοποιεί ως Crystal Face και αποτελείται από 131 LED που δίνουν μια ξεχωριστή όψη στο Skoda Enyaq RS iV.

Αντίστοιχη είναι η εικόνα που επικρατεί και στο εσωτερικό το οποίο υποδέχεται πιο σπορ καθίσματα που υπόσχονται καλύτερη πλευρική στήριξη και διαθέτουν με ενσωματωμένα προσκέφαλα. Οι επενδύσεις είναι γκρι αποτελούμενες από το συνθετικό δέρμα Suedia το οποίο συνδυάζεται με πράσινες ραφές ενώ στις αναβαθμισμένες λεπτομέρειες συγκαταλέγονται τα στοιχεία που θυμίζουν ανθρακόνημα στο εσωτερικό των θυρών, το επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι, οι μαύρες κολώνες και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το Enyaq RS iV αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τη νέα χρονιά, προσφέροντας μια ακόμα επιλογή για το δημοφιλές ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Skoda που έχει ήδη καταγράψει 10.000 πωλήσεις από την πρώτη του εμφάνιση το 2020.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!