Η Ferrari σταματά τις παραγγελίες των F8 Tributo και F8 Spider

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι παύει να δέχεται παραγγελίες για τις F8 Tributo και F8 Spider, δύο μοντέλα της με ορισμένες από τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Η Ferrari σταματά τις παραγγελίες των F8 Tributo και F8 Spider

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι παύει να δέχεται παραγγελίες για τις F8 Tributo και F8 Spider, δύο μοντέλα της με ορισμένες από τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Η Ferrari σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για τις F8 Tributo και F8 Spider. Ο Jacopo Marcon, διευθυντής προϊόντων για την κατηγορία σπορ αυτοκινήτων της Ferrari, επιβεβαίωσε την απόφαση της εταιρείας, η οποία κυκλοφορούσε μέχρι τώρα ως φήμη.

Η ιταλική εταιρεία δεν εξήγησε το λόγο που σταματά τις παραγγελίες, αλλά ο CEO του Cavallino Rampante, Benedetto Vigna, είχε αναφέρει τον Φεβρουάριο ότι η μάρκα έχει αυτή τη στιγμή τις περισσότερες παραγγελίες στην ιστορία της, οι οποίες θα απασχολήσουν την παραγωγή έως το 2023. Ίσως οι παραγγελίες της F8 να έχουν φτάσει το σύνολο της προγραμματισμένης παραγωγής.

Ο Marcon δήλωσε ότι η παραγωγή της F8 θα συνεχιζόταν, αλλά χωρίς να διευκρινίσει πότε θα τελειώσει ο κύκλος ζωής του μοντέλου. Η coupe F8 Tributo κυκλοφόρησε το 2019 και η Spider το 2020. Πρόγονος της coupe ήταν η 488 GTB, που κατασκευαζόταν από το 2015 έως το 2019.

Ως διάδοχος της οκτακύλινδρης F8 Tributo φαίνεται η 296 GTB, αν και η Ferrari δεν το έχει επιβεβαιώσει. Παρά τον μικρότερο κινητήρα της, η 296 GTB είναι πιο ισχυρή από την F8 Tributo (με 830 ίππους έναντι 720) χάρη στους 167 ίππους που προσθέτει ένας ηλεκτροκινητήρας στον V6 εσωτερικής καύσης των 663 ίππων. Με τη μετάβαση από μονάδες V8, σε V6 που συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρες, η Ferrari έχει καταφέρει να διατηρήσει τις επιδόσεις των οκτακύλινδρων μοντέλων, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου.

Ερωτηθείς εάν η Ferrari θα κατασκευάσει στο μέλλον σπορ coupe μοντέλα με κινητήρα V8, ο Marcon επεσήμανε τη plug-in υβριδική SF90 Stradale, με ισχύ 1.000 ίππων από έναν συμβατικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Η SF90 Stradale κοστίζει 430.000 ευρώ στην Ιταλία, ενώ διατίθεται και ως roadster, με την ονομασία SF90 Spider. Η βασική τιμή της F8 Tributo ήταν 236.000 ευρώ, ενώ η 296 GTB θα ξεκινά από τις 269.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!