Αυτή είναι η πρώτη εικόνα της Maserati Grecale χωρίς καμουφλάζ. Το νέο μικρό SUV θα κάνει το ντεμπούτο του στις 22 Μαρτίου και θα βρεθεί στην αγορά αντιμέτωπο με την Porsche Macan και με άλλα premium crossover, όπως η BMW X3 και η Jaguar F-Pace.
Οι φωτογραφίες επιβεβαιώνουν τις βασικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που έχουμε δει νωρίτερα σε πρωτότυπα και αποκαλύπτουν τα σχεδιαστικά στοιχεία που η Grecale «κληρονομεί» τη Levante και το supercar MC20. Το μικρό SUV διατηρεί τη μάσκα όλων των Maserati συνδυασμένη με προβολείς παρόμοιους με του νέου MC20. Στο πίσω μέρος η χρωμιωμένη μπάρα που καταλήγει στα φωτιστικά σώματα, οι τέσσερις εξατμίσεις και ο διαχύτης την κάνουν να μοιάζει με μικρογραφία της Levante
Το προφίλ της Grecale μοιάζει επίσης με της Levante, παρά το μικρότερο μήκος της, ωστόσο η έντονη κλίση του παρμπρίζ και το πίσω μέρος δείχνουν ότι το αυτοκίνητο θα καλύψει το κενό ανάμεσα στα παραδοσιακά SUV δύο όγκων και τα μοντέρνα coupe-SUV όπως η BMW X4 και η Mercedes GLC Coupe.
Η Maserati δεν έχει κάνει επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με τα τεχνικά στοιχεία της Grecale, αλλά αναμένουμε ότι θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την Alfa Romeo Stelvio, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα έχει τεχνικά στοιχεία που προέρχονται από συνεργασία με την Peugeot και τη Citroen, αφού θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Giorgio, η οποία είναι εξ ολοκλήρου αναπτυγμένη από την FCA.
Ωστόσο, η Grecale δεν θα υιοθετήσει απαραίτητα τον κινητήρα της Stelvio. Πιθανότατα θα χρησιμοποιεί τον V6 βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή του MC20, αν και στοιχεία για την απόδοση του κινητήρα στο SUV δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Ο κινητήρας Nettuno της Maserati παράγει ισχύ μέχρι 630 ίππους και 730 Nm ροπής, αλλά αναμένουμε ότι για τη Grecale η απόδοση θα είναι μικρότερη.
Αργότερα η Grecale θα αποκτήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης σε μια προσαρμοσμένη πλατφόρμα. Τα τεχνικά στοιχεία για το ηλεκτρικό μοντέλο δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά η Maserati στο παρελθόν έχει αναφέρει ότι η αρχιτεκτονική θα διαθέτει τεχνολογία μπαταρίας 800 volt (όπως η Porsche Taycan) και θα υποστηρίζει ταχυφόρτιση μέχρι έως και 300 kW. Από το 2022 και μετά, όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας θα φέρουν τη διακριτική ονομασία «Folgore» που σημαίνει αστραπή.
Για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των συμβατικών και των ηλεκτρικών κινητήρων, η Maserati θα προσφέρει επίσης μια σειρά υβριδικών μοντέλων. Ακόμα δεν γνωρίζουμε τις προδιαγραφές, αλλά μια επιλογή που υπάρχει στη μάρκα είναι ο ήπια υβριδικός βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων της Ghibli που αποδίδει ισχύ 330 ίππων.
Η Maserati έχει θέσει πολλούς στόχους για τη Grecale, όπως η μέγιστη ταχύτητα, η οποία σύμφωνα με την εταιρία θα είναι η μεγαλύτερη από οποιοδήποτε SUV της κατηγορίας, ενώ παράλληλα θα έχει την ταχύτερη επιτάχυνση, την καλύτερη οδική συμπεριφορά και θα είναι το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Επιπλέον η Maserati, προκαλώντας τους Γερμανούς όσον αφορά την τεχνολογία, υποστηρίζει ότι η Grecale θα έχει το καλύτερο ηχοσύστημα στην κατηγορία.
Η Grecale θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στο Cassino της Ιταλίας, με την μάρκα να σχεδιάζει μια επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία της εγκατάστασης που θα παράγεται το αυτοκίνητο.