Σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για την παγκόσμια κοινότητα, λόγω της πανδημίας, η Toyota κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στην χώρα μας, η μάρκα κατέκτησε για 9η συνεχόμενη χρονιά την 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, με συνολικές ταξινομήσεις 14.559 οχημάτων.
Αναλυτικότερα, όσον αφορά την Ελληνική αγορά αυτοκινήτου και παρά τα θέματα που προέκυψαν λόγω της πανδημίας Covid-19, η αγορά κινήθηκε με ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, καταγράφοντας αύξηση 27%, για να αγγίξει τις 112.000 μονάδες, έναντι των 87.840 της προηγούμενης χρονιάς.
Η Toyota αναδείχθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 13.164 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,0% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 1.395 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,4% της αγοράς.
Συγκεκριμένα, τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους, ήταν:
Το Aygo με 2.473 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,0% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις).
Το Yaris με 4.747 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 17,8% στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις).
Το Corolla με 2.118 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία C.
Το C-HR, με 2.934 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία C_SUV.
Το RAV4, με 444 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 3η θέση στην κατηγορία D-SUV.
Ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, δήλωσε: «Η εταιρεία μας, θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και των συνεργατών της, ανταποκρίθηκε με επάρκεια στις προκλήσεις και τη χρονιά του 2021. Οι επιδόσεις της Toyota, απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τις προτεραιότητές μας, τοποθέτησαν την μάρκα για μία ακόμη χρονιά στη κορυφή της Ελληνικής αγοράς, με το υψηλότερο μερίδιο όλων, της τάξης του 13,1%» (+0.3 π.μ. έναντι του 2020).
«Ευχαριστούμε θερμά τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους, και τους διαβεβαιώνουμε πως η εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών μας παραμένει στο επίκεντρο όλων μας στην Toyota Ελλάς. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του καταναλωτή, μέσα από τα πλεονεκτήματα της κορυφαίας μάρκας μας, όπως είναι η ποιότητα, η ασφάλεια και η σχέση αξίας-τιμής, αλλά κυρίως τη διάθεση της εξηλεκτρισμένης γκάμας των προϊόντων μας, που ήταν και η βασική επιλογή των αγοραστών μας το 2021, σε ποσοστό 80%».
«Αναγνωρίζουμε επίσης τον υψηλό βαθμό δέσμευσης τόσο του δικτύου των εξουσιοδοτημένων εμπόρων Toyota σε όλη την Ελλάδα, όσο και των στελεχών της Toyota Eλλάς, για την προσήλωση και ανθεκτικότητά τους στην αντιμετώπιση των προκλήσεων και τη χρονιά που πέρασε, αφού αντιμετώπισαν κάθε κατάσταση με απόλυτη ασφάλεια και ιδιαίτερη δυναμική, προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή».
«Για το 2022, η μάρκα συνεχίζει την στρατηγική ‘beyond zero’, προχωρώντας πέρα από το ’μηδέν’, όχι μόνο σε εκπομπές ρύπων, αλλά σε μια ολοκληρωμένη περιβαλλοντική προσέγγιση, που εστιάζει μεταξύ άλλων σε ανακυκλωμένα υλικά στη δομή των οχημάτων, προγράμματα ανακατασκευής και ανακύκλωσης μπαταριών και συλλογή ηλιακής ενέργειας».
«Παράλληλα, τα νέα προϊόντα μας, εμπλουτίζονται ακόμα περισσότερο με την 5η γενιά πλήρους υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X στην κατηγορία D-SUV, το οποίο πρόκειται να αποτελέσει ένα ακόμα μοντέλο της Toyota στο ταξίδι ‘beyond zero’ της μάρκας».
«Αναμφισβήτητα, επιβάτες σε αυτό το ταξίδι είναι οι πελάτες μας, αφού τόσο η Toyota Ελλάς όσο και το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων μας, είμαστε έτοιμοι και τη φετινή χρονιά, να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά και πέραν από κάθε προσδοκία των πελατών μας. Παράλληλα με την κατάκτηση συνολικά της πρώτης θέσης, τα επιμέρους μοντέλα μας πρωταγωνίστησαν στις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες».